Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko säälittävää ottaa ensitreffeille pieni palanen rauhoittavaa lääkettä?

Vierailija
10.07.2018 |

Olen hirveä jännittäjä, jännittäessä pyörryttää, oksettaa, suuta kuivaa, ajatukset ei kulje, en osaa olla oma itseni.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä kai. Miksi olisi?

Vierailija
2/25 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ok on, tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli on sairautta.

Sinkkumies

Niin.. sanotaan ..

Vierailija
4/25 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä kai. Miksi olisi?

Normaalihermoisen pitäisi kai kestää moiset asiat. Mutta kiitos, taidan pienen palasen rauhoittavaa ottaa. :) Treffeillä menemme vain kahville, eri asia jos mentäisiin baariin, koska alkoholin kanssa ei tietenkään kolmiolääkettä voi ottaa.

ap

Vierailija
5/25 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti kiinnostunut kyseisestä henkilöstä. Mitä jos tapaan tulevan kumppanini ensimmäistä kertaa? Niin outoa ajatella. Toki olen valmistautunut henkisesti myös siihen, että en pidä/hän ei pidä minusta lainkaan. Haluaisin vaan toivoa parasta...

ap

Vierailija
6/25 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyyliin paskot housuihisi muuten (nou kidding), niin siinä tapauksessa ok, pitäähän sun päästä kotoa pois.

Mutta jos jotain luonnettasi haluat muokata, niin ei hyvä idea. Kaikki me ollaan "parempia itsejä" tutuissa tilanteissa hyvien ihmisten kanssa. Täysin luonnollista. Se, miten käyttäydyt treffitilanteessa, on vain sinun tapasi toimia stressaavassa tilanteessa. Toki voit yrittää asennoitua, ettei tilanne olisi niin stressaava.

Vierailija
7/25 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepo vaan. Mäkin otan lainit piriä ja pari pamia, että juttu luistaa ja aina saan pillua ekoilla treffeillä.

8/25 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua tarkkaanottaen jännittää?

Vierailija
9/25 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole, jos sinulla on siihen resepti.

Vierailija
10/25 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

symppis oot (:

Vierailija
11/25 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännäman kirjoitti:

Lepo vaan. Mäkin otan lainit piriä ja pari pamia, että juttu luistaa ja aina saan pillua ekoilla treffeillä.

Voipi olla että piri-pamipäisen unet huijaavat.

Vierailija
12/25 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tyyliin paskot housuihisi muuten (nou kidding), niin siinä tapauksessa ok, pitäähän sun päästä kotoa pois.

Mutta jos jotain luonnettasi haluat muokata, niin ei hyvä idea. Kaikki me ollaan "parempia itsejä" tutuissa tilanteissa hyvien ihmisten kanssa. Täysin luonnollista. Se, miten käyttäydyt treffitilanteessa, on vain sinun tapasi toimia stressaavassa tilanteessa. Toki voit yrittää asennoitua, ettei tilanne olisi niin stressaava.

Kyllä, nyt on sellainen tilanne että jännittämiseni taso ei ole enää normaalin rajoissa.  Siltä minusta tuntuu. Menen täysin lukkoon enkä silloin enää tunne itseäni, olen kuin tyhjä kuori, tuntuu kuin katsoisin itseäni kuin ulkopuolelta ynnä muuta.

Haluan vain olla enemmän OMA ITSENI. :) 

ap

Vierailija
13/25 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännäman kirjoitti:

Voipi olla että piri-pamipäisen unet huijaavat.

Viime treffien päätteeksi sain poskihoitoa 700 sarjan bemarini nahkapenkillä.

Vierailija
14/25 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin taisi ottaa minunkin nykyinen aviomies, ja lopputuloksesta päätellen hoiti homman kotiin. :D

Normaalit hermot on yliarvostettuja ja lääkkeet sitä varten että niistä saa apua kun tarvii.

Pidän peukkuja kivojen treffien puolesta! : )

Vierailija
15/25 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
16/25 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan parasta. Ja ei ole ollenkaan typerää varautua jännitykseen ajoissa. Paljon harmillisempaa on se, että peruu tai jättää tulematta kokonaan treffeille, kun ei -syystä tai tisesta- vain uskalla, vaikkei ainakaan etukäteen olisi mitään erityistä syytä, miksi pelätä treffeille menoa. - Itse toisinaan yritän myös ajatella, että pieni jännitys saattaa olla, jopa hyväksi. Se on ikäänkuin merkki siitä, että on sielultaankin mukana asiassa.

Iloisia ja onnistuneita treffejä toivottaen!

Vierailija
17/25 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeasti kiinnostunut kyseisestä henkilöstä. Mitä jos tapaan tulevan kumppanini ensimmäistä kertaa? Niin outoa ajatella. Toki olen valmistautunut henkisesti myös siihen, että en pidä/hän ei pidä minusta lainkaan. Haluaisin vaan toivoa parasta...

ap

Haluatko vetää täydellisen roolisuorituksen vai tavata ihmisen, jonka kanssa olisi hyvä ja luonteva olla? Onko hän hyvin haluttu ihminen, jolla on varaa tuomita pienestäkin inhimillisestä virheestä, vai miksi epäilet hänen empatiakykyään kohdata sinut jännittyneenä? Oletko varma, että jatkossa pystyt olemaan ilman lääkkeitä hänen kanssaan?

Vierailija
18/25 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hirveä jännittäjä, jännittäessä pyörryttää, oksettaa, suuta kuivaa, ajatukset ei kulje, en osaa olla oma itseni.

On, kunhan kerrot asian treffikumppanillesi. Hänellä on oikeus tietää, että olet doupannut. Ja päättää jatkosta tämän tietäen.

Vierailija
19/25 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herkkyydessä ole mitään pahaa.

Vierailija
20/25 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieteellinen termi tuo "pieni pala"....Toivottavasti ap tietää oikeasti lääkärinsä määräämän annostuksen.