Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten piilottaa kaljat

Vauva-aktiivi123
10.07.2018 |

Mies varastaa kaikki kaljat aina ja varastaa minulta rahaa että voi ostaa lisää kaljaa olen joskus tehnyt juhlat jossa on ollut 50 litraa kaljaa mutta mieheni joi ne kaikki auttakaa

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroa

Vierailija
2/9 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-aktiivi123 kirjoitti:

Mies varastaa kaikki kaljat aina ja varastaa minulta rahaa että voi ostaa lisää kaljaa olen joskus tehnyt juhlat jossa on ollut 50 litraa kaljaa mutta mieheni joi ne kaikki auttakaa

Juo ne kaljat jo kauppamarkalla. Piilota kukkaro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita poliisille. Varkaus on rikos.

Vierailija
4/9 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli tosi hyvä neuvo

Vierailija
5/9 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän kannattaa ehkä molempien lopettaa kaljanjuonti. Ei ole miehelläsi ihan hanskassa eikä tällöin voi oikein puolisokaan kaljoja jemmailla. Voitte toki erotakin. Kokemusta on.

Vierailija
6/9 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautaa hankeen. Jos ei ole lunta, niin kukkapenkkiin.

Vierailija
7/9 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtoi miehellä olla melkonen pömppömaha viidenkymmenen olutlitran jälkeen. Reilut 150 tölkillistä.

Vierailija
8/9 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä mieheni joi aina minun viinit. No sitten hoksasin piilottaa pullon ratsastussaappaan sisään ! :D

Vierailija
9/9 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-aktiivi123 kirjoitti:

No mutta hetkinen, taidan tuntea sinut! Olet siis myös olutharrastaja harrastat kaljanjuontia ja asut Vantaalla ja haluaisit munsalan kansallispuvun oletko saanut jo munsalan kansallispuvun kokoa en muista minkä kokoista etsit juotko kaljaa munsalan kansallispuvussa varo ettei läiky kaljaa kansallispuvulle onko miehellä myös munsalan kansallipuku