Miksi ihminen käy tulikuumassa suihkussa?
Siis niin kuumassa kuin vain hanasta lähtee. Mitä syitä tuohon voi olla? Minun nahka ei kestäisi.
Kommentit (23)
Syntisiä jotka harjoittelevat helvetin liekkejä varten! Harjoittele sinäkin, kestät sitten ikuiset tuskat paremmin.
No kuinka monta tällaista ihmistä tunnet, jotka noin tekee?
Vierailija kirjoitti:
Siksi että sulla ois jotain kysymistä!
No tuliko nyt parempi mieli?
"Niin kuumaa kuin hanasta tulee" ei ole tulikuumaa.
1 : 1 000 000 kirjoitti:
Yhden. Lievittääkö kuuma vesi jonkin ihosairauden iho-oireita?
Vierailija kirjoitti:
1 : 1 000 000 kirjoitti:
Yhden. Lievittääkö kuuma vesi jonkin ihosairauden iho-oireita?
Kyllä se vesi on kuule niin kuumaa että iho palaa jos sen täysin kuumalle laittaa.
Koska paleltaa ja suihku on ainoa paikka missä ei tarvitse palella.
Se vain tuntuu susta kuumalta. Itse en tunne juurikaan kuumuutta. Kylmyyttä senkin edestä.
Kylmät suihkut on parhautta. Suosittelen menemään normaalisti suihkuun ja säätämään vettä koko ajan kylmemmäksi ja kylmemmäksi. Ai että kun siitä kylmästä suihkusta tulee hyvä olo ja se on paljon terveellisempääkin keholle sekä mielelle.
En nyt tulikuumassa käy, mutta itselleni hieman liian kuumassa. Kämpän suihkun saa säädettyä joko niin, että tulee liian viileää vettä tai hieman liian kuumaa. Mielummin käyn siinä kuumassa kuin viileässä... Tiedän että iho eu tykkää
Kyllä mulla ainakin tulee ihan vtun kuumaa vettä hanasta, sain kerran ihan palovammankin. Liekkö sallittua edes tulla noin kuumaa vettä hanasta.
Itse käyn mahdollisimman kuumassa suihkussa joskin suihkun lopulla pesuvaiheessa käytän viileämpää vettä. Kuuma suihku rentouttaa lihakseni ja minut henkisesti rentoutumaan.
Vierailija kirjoitti:
"Niin kuumaa kuin hanasta tulee" ei ole tulikuumaa.
No ei ihan kiehuvaa, mutta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla ainakin tulee ihan vtun kuumaa vettä hanasta, sain kerran ihan palovammankin. Liekkö sallittua edes tulla noin kuumaa vettä hanasta.
Lämminvesivaraajan termostaatti pitäisi tarkistaa, jos vesi kerran on miltei kiehuvan kuumaa.
Mä käytän haaleaa vettä. Talvella lämmintä. En pysty käyttää kuumaa vettä.
Lämpimässä suihkussa käyminen saattaa virkistää enemmän, koska sen jälkeen huoneilma tuntuu mukavan viileältä.
Hanasta ei pitäisi tulla 65 astetta kuumempaa vettä. Se on kyllä aika kuumaa, muttei tulikuumaa sentään.
Lämmin vesi suojkussa rentouttaa jumiutuneita ja jännittyneitä lihaksia ja auttaa esim saamaan unta illalla. Kylmä suihku piristää ja antaa adrenaliinihumauksen aamulla.
Tulikuumavesi on ainoa mikä auttaa jalkakipuun. En mä muuta kastele tulikuumalla vedellä kuin kivuliaan jalan. Kylmää vettä se ei kestä. Eikä siihen mikään muu auta.
Mä säädän aina suihkun semmoiselle vähän polttavan kuumalle. Mies ei kuulemma kestäisi olla niin kuuman veden alla. Mun mielestä sellainen tosi kuuma vesi tuntuu samalla tavalla hyvältä kuin saunan löyly. Ja oon viluinen ihminen, tuollainen kuuma suihku lämmittää kropan niin ettei ala jo kuivatessa palella.
Siksi että sulla ois jotain kysymistä!