Toivotteko "paksummat" naiset seksiasennoksi mieluiten takaapäinasentoja
?
Kommentit (12)
Mun vaimo on ainakin alkanut haluta paksutessaan enemmän edestä päin.
En toivo, haluan nähdä kumppanini, ja takaapäin menee minulla aina ilmaa vaginaan, ja se sattuu. Ei hyvä.
Mä kyllä toivoisin takaapäin pamputusta, mutta en siitä syystä että olen paksu :D Ukko se vaan haluaa aika edestäpäin painaa menemään.
Paksu akka kirjoitti:
En toivo, haluan nähdä kumppanini, ja takaapäin menee minulla aina ilmaa vaginaan, ja se sattuu. Ei hyvä.
Löysät pimppalihakset niin menee helposti ilmaa.
Ihan kaikissa asennoissa sopii ja toivonkin seksiin todella paljon vaihtelua. Olen pyöreä, mutta myös erittäin notkea.
Vierailija kirjoitti:
Paksu akka kirjoitti:
Ei. Tiukkaan pimppiin pääsee ilmaa, löysään ei. Minulla paukkui alapää nuorena synnyttämättömänä, nyt 3 lasta synnyttäneenä ei ole ääniä päässyt 10 vuoteen.
Ei pidä paikkaansa, että juuri löysään menee helposti ilmaa. Olen synnyttämätön ja tiukka, ja välillä menee kyllä.
Muuten tykkään doggystylestä täysi riippumatta, minkä painoinen olen.
Mikä mahtoi olla ap:n ajatus, että paksut haluaisivat juuri takaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paksu akka kirjoitti:
Ei. Tiukkaan pimppiin pääsee ilmaa, löysään ei. Minulla paukkui alapää nuorena synnyttämättömänä, nyt 3 lasta synnyttäneenä ei ole ääniä päässyt 10 vuoteen.
Minun mielestäni vaimoni on synnytysten myötä vain tiukentunut.
Minä haluan takaa päin ja olen kuulemma langan laiha.
Kyllähän sitä ihän kiitettävässä määrin on takatyöntöä löytynytkin. Ei miehet yleensä asennosta nirsoile, kunhan saavat luvan jyystää.
N39
Minäkin vähän ”paksumpana” tykkään kyllä takaapäin tuuppaamisesta. Se on jotenkin niin eläimellistä, että se kiihottaa.
N26
Eikö kukaan aio vastata? No, minä voin puolestani kertoa että mitä paksumpi nainen on, sitä enemmän minä toivon että hän on minun päälläni. t.mies