Vieläkö joku viitsii syödä Amarillossa?
En tajua miksi ne eivät voi uusia listaansa. Samaa soopaa vuodesta toiseen. Tai uusivathan ne joskus 5v sitten ja karsivat listalta kaikki hyvät annokset pois.
Kommentit (40)
Rovaniemen Amarillossa oli hyvää ruokaa ja tosi hyvä palvelu. En oo kyseisessä ketjussa käynyt syömässä.varmaan kymmeneen vuoteen. Nyt lomalla poikettiin viettämään iltaa ennen kun suunnataan erämaahan. Onnistunut ilta, veti vertoja monille ylikalliille finedinig paikoille.
Vaasassa on ainakin uusi kiva Amarillo ja ihan hyvää ruokaa ja juomaa.
Kelpaa oikein mainiosti vaikka kaveriporukan illanistujaisiin.
Me ainakin käymme kaikenlaisissa ravintoloissa. Joskus on kiva ottaa rennosti.
Onko nämä Amarillolle ja Rossolle ym nyrppäilevät ihmiset samoja jotka dissaa myös muiden tapaa lomailla vaikka pakettimatkalla? Turhaa itsekorostusta. Osa tosin taitaa olla sellasia jotka istuu itse kotona eikä edes käy koskaan ravintolassa tai lomamatkoilla mutta muita pitää kuitenkin arvostella.
"Olen niiiiiiin paljon parempi ja hienompi ihminen kuin naapurin Pirjo joka kävi Amarillossa syömässä" ;)
Huokaus.
Onko ap:llä Hyacinth Bucket-syndrooma?
Minä voin ihan hyvin käydä Amarillossa.
Takuulla parempaa kuin mun tekemä ruoka.
En jaksa tehdä syömässä käymisestä elämää suurempaa ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä Amarillolle ja Rossolle ym nyrppäilevät ihmiset samoja jotka dissaa myös muiden tapaa lomailla vaikka pakettimatkalla? Turhaa itsekorostusta. Osa tosin taitaa olla sellasia jotka istuu itse kotona eikä edes käy koskaan ravintolassa tai lomamatkoilla mutta muita pitää kuitenkin arvostella.
Toiset ihmiset ymmärtävät hintalaatusuhteen merkityksen. Kaikki eivät.
Amarillot taitavat pysyä pystyssä kun s-ryhmä on istuttanut sellaisen lähes jokaisen sokos hotellin yhteyteen. Voin sanoa näin reppureissaajana ettei ole kovin herkkua vetää samaa ruokalistaa kohta kymmenettä vuotta neljänä päivänä viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen syö missä syö, mutta kyllä hinta - laatusuhde Amarillossa ja esim Chicosissa on ihan surkea. Melkoista einesten lämmittämistä.
Joskus 2000 luvun alkuvuosina Chicosissakin sai ihan OK ruokaa.
Olen 2 kertaa käynyt sen jälkeen kun uudistivat ruokalistan, eli poistivat monet hyvät annokset.
Enää en mene, todella huono lista ja ruoan laatukin on huonontunut todella paljon.
Tykkään kyllä käydä näissä ketjuravintoloissa, rossossa edelleen ok lista ja sielä tulee silloin tällöin käytyä.
Mutta jos haluan syödä todella hyvin, valitsen hieman fiinimmän paikan.
Oulun Amarilo laitettiin ihan pilalle remontin myötä. Baaritiski ja ruokasali ovat samaa tilaa, kiva kuunnella juoppojen örinää kun yrittää nauttia ruuasta... Musiikki myös pauhaa usein kamalan kovaa, viimeksi naapuripöydän vanhempi mies huomautti asiasta tarjoilijalle.
Se joku yhteispöytähomma mitä yrittivät oli ihan floppi. Taisikin loppua vähin äänin. Markkinointi taitaa koettaa houkutella teiniporukoita syömään, mutta alkaa tuntumaan kuolinkouristuksilta koko touhu.
Vierailija kirjoitti:
Oulun Amarilo laitettiin ihan pilalle remontin myötä. Baaritiski ja ruokasali ovat samaa tilaa, kiva kuunnella juoppojen örinää kun yrittää nauttia ruuasta... Musiikki myös pauhaa usein kamalan kovaa, viimeksi naapuripöydän vanhempi mies huomautti asiasta tarjoilijalle.
Oulun Amararillossa uusittiin lista kotvanen sitten, oli suljettuna yhden illan. En tosin huomannut mitään eroa listassa. Kai sinne on laitettu uusi salaatti ja poistettu muutama annos. Halvempaahan pientä listaa on tehdä.
Vihaan sitä, jos illalla haluaisi käydä syömässä jotain pientä, mutta musiikki raikaa ja känniset heiluvat pöytien vieressä olevalla tiskillä, joten ei kiitos
Oulun Amarillohan kutistettiin puolikkaaksi entisestä tilasta, kun siihen laitettiin s-kahvila pystyyn. Taitaa olla kahvissa paremmat katteet. Lisäksi kahvilaa voi pyörittää lähes ilmaistyövoimalla, vs ravintolan koulutettu henkilökunta.
Tilasin Amarillossa (eka kerta kun kävin) nachot lihakastikkeella, juustolla ym. lisukkeilla. Lihakastike oli taivaallisen hyvää, mutta sitä oli ehkä desi. Nachoja oli kissan kokoinen kasa ja juustokastiketta vähän. Annos ei ollut mitenkään tasapainoinen, eikä siitä jäänyt hyvä mieli.
Vierailija kirjoitti:
Onko Pancho Villa joku keskon kopio Amarillosta. Se vasta heikko esitys onkin. Mistähän nämä isot puljut ovat saaneet päähänsä, että ihmiset haluavat syödä huonosti tehtyä texmex sapuskaa vielä vuonna 2018? -95 saattoi vielä mennäkin.
Joo, jos Amarillo on huono niin Pancho on todellakin Amarillon vammainen serkku aina palvelua myöten. Sinne ei enää koskaan.
Olen muuten tykännyt, mutta juuri tuo on ongelma että ne ruuat eivät vaihdu koskaan, alkaa tulla jo korvista. Ehkä se on omaakin rajoittuneisuutta, kun tulee aina otettua samaa..
Luulisi että edes burgerit olisi suhteellisen helppo laittaa uusiksi useamminkin.
Amarillosta sai vielä joku vuosi sitten hyvää ruokaa. Nykyisin ei. Ruuan taso on laskenut kuin lehmänhäntä. Samoin on käynyt Panchi villalle.
fgdhdfgfgdh kirjoitti:
Olen muuten tykännyt, mutta juuri tuo on ongelma että ne ruuat eivät vaihdu koskaan, alkaa tulla jo korvista. Ehkä se on omaakin rajoittuneisuutta, kun tulee aina otettua samaa..
Luulisi että edes burgerit olisi suhteellisen helppo laittaa uusiksi useamminkin.
Juurikin näin. Vaikka 2-4 vakkariburgeria ja samanverran vaikka parin kk välein vaihtuvia. Olisi sitten mainostettavaakin mitä tulla maistamaan. Paikkahan ei kuitenkaan varsinainen burgeripaikka ilmeisesti halua olla, vaikka ne taitavat suurin myyntiartikkeli ruokalistalla ollakin. Olisi ihan kiva nähdä listalla myös paremmasta tavarasta tehtyjä premiumburgereita.
Musta taas chico’s on tosi huono nykyään, ennen siellä oli hyviä mut uudistuksen jälkeen ei.