Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat kontrolloivat lapsena vessakäyntejäni ja nyt en pysty käymään missään muualla vessassa, kuin kotona, paniikki mennyt niin pahaksi

Vierailija
10.07.2018 |

Eli mulla käy niin, että menen aivan lukkoon, en vaan saa edes mitään ulos muualla. Mitä hittoa mä teen? Suht yleinen vaiva tämä taitaa tämä ujopissailu olla, mutta oikeasti....

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaa vesihana, tämä auttaa, kun omat lorinat eivät sen alta kuulu.

Ei auta minulla oikeastaan koskaan. Eikä kaikissa vessakopeissa edes ole hanaa mitä avata. Apua on kyllä siitä jos vessassa on paljon ihmisiä ja hälinää ja käsipuhallin on päällä vähän väliä. Parasta tietenkin olisi jos  saisi olla kokonaan yksin. Pahinta on jos vessassa on samaan aikaan joku yksittäinen hiljaa oleva meikkaaja tai puhelimen räpeltäjä. 

Vierailija
22/23 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mulla käy niin, että menen aivan lukkoon, en vaan saa edes mitään ulos muualla. Mitä hittoa mä teen? Suht yleinen vaiva tämä taitaa tämä ujopissailu olla, mutta oikeasti....

Menet terapiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni auttaa, jos teen tarpeita runsaasti eteenpäin kyyristyen. Parempi vielä, jos ovi on ihan edessä, ja pään voi painaa sitä vasten. Sitten vain silmät kiinni ja hengittää syvään, tarvittaessa pysäyttää hengityksen. Tämä on itselleni oikeastaan ainoa tapa käydä vessassa julkisilla paikoilla. Pisuaaria en todellakaan pysty käyttämään, en edes pysty kotonakaan kusemaan seisaaltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän