Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä syytä elää. Mikä neuvoksi?

Vierailija
10.07.2018 |

En tiedä syytä elää. Mikä neuvoksi?
Esim näitä olen jo kokeillut, olivat hyödyttömiä, eivät tuoneet elämään minkäänlaista merkitystä: hoitaja, lääkäri, psykologi, masennuslääkkeet, alkoholi, uskonto, matkailu, vapaaehtoistyöt, erakkoelämä, opiskelu, työnteko, joutilaisuus, kirjallisuus, kuntoilu, kestävyysjuoksu, kasvissyönti, paastot, avioliitto, lemmenseikkailut, päiväkirja,...

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kokeilisit positiivista elämänasennetta ja hyväntuulisuutta?

Vierailija
22/33 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi kertoa sinulle, mikä saa elämäsi mielekkääksi.

Vain itse sen voit tehdä.

Tilasi kuulostaa masennukselta.

Msdrnnus pitäisi saada hellittämään hetkeksi, sitten voit alkaa itse tekemään asioille jotain.

Hyvä ammattiauttaja voi olla avuksi.

Itse sain vähän aikaa tk:sta keskusteluapua vanhalta mt-sairaanhoitajalta.

Pääsin jaloilleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että olet masentunut. Oletko kokeillut lääkkeitä?

Vierailija
24/33 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta harrasteauto ja remontoi se perinpohjaisesti. Siinä sinulle mietittävää useiksi vuosiksi. Sitten kun olet valmis, myyt auton ja ostat tilalle toisen.

Vierailija
25/33 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile vaihteeksi elää itsellesi. Ihan vain itsellesi, haistata paskat "yhteiskunnan" ja muiden ihmisten vaatimuksille.

Tällä tavalla olen elänyt itse, ja nyt alkaa tajuta että olisi pitänyt tehdä juuri päinvastoin.

Mutta jos on kokeillut noita kaikkia, myös avioliittoa, niin sitten ei ole paljon keinoja jäljellä.

Olet niitä jotka kärsivät elämäntuskasta, sillä sipuli.

Vierailija
26/33 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kokeillut tuon kaiken (lukuunottamatta mainitsemaasi muiden potkimista). En tiedä olenko vain onnekas paska mutta minulla on joku peijuuri joka vain tikittää. Ja on se sinullakin. Ja kaikilla muillakin.

Vierailija
27/33 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietä viikko tai kaksi pimeässä komerossa.

Tämän jälkeen asiat saattaa näyttä hieman erilaisilta tai jopa mielenkiintoisimmilta.

Vierailija
28/33 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, olen kokeillut suunnilleen tuon listan läpi. Hyväntekeväisyys ja vapaaehtoistyö oli suunnitelmissa, mutta sekin tuntuu turhalta koska ei niiden autettavien elämällä ole sen enempää merkitystä kuin omallakaan.

Vierailija
29/33 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet jo kaikkea muuta kokeillut, niin perehdy Nietzschen ajatukseen Übermenschistä. Yritä oikeasti ymmärtää ja sisäistää tämä filosofia, ja katso auttaako yhtään. Ei ole helppoa, mutta kaipa kaikkea voi kokeilla, jos muuten velloo pelkässä nihilismissä.

Vierailija
30/33 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikkapullajäätelö! Sen kyllä pitäisi riittää kenelle tahansa syyksi elää.

Vierailija
31/33 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tyyppi sanoi että alkoi elää kun katsoi Disney-juttuja. Toimisiko enää nykymaailmassa jos on jo noin turta?

Koen siis itse samanlaista. Mulla sentään toimii taide vielä. Ja Kate Bush.

Vierailija
32/33 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina pahimpana hetkenä auttanut ajatus Jumalasta ja "suuremmasta tarkoituksesta" sekä fyysisen työn tekeminen, joka väsyttää niin, että pelkkä lepo tekee onnelliseksi.

Katsoin juuri Myrskyluodon Maijan kaikki jaksot läpi. Onkohan se Maijan usko vai mikä, mutta hän on kuvattu mielestäni syvästi onnellisena ihmisenä.

Vierailija
33/33 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän