Kuinka iso asia miehelle on naisen paino?
Kommentit (44)
Painon merkityksen huomaa helpoiten sellainen jonka paino on vaihdellut selvästi.
Itselläni se on aikuisiällä ollut 50-80 kg. Kun on miesvaltaisella työpaikalla töissä, niin siellä sen vasta huomaakin. Mitä alempana paino, sitä suurempi juttukaverien määrä. Kun paino pomppaa, ei edes tervehditä.
Ihmisarvo naisella määrittyy painon mukaan. Ja jos ihmettelette painonvaihteluja, olen tunnesyöppö. Lisäksi minulla läski ei mene pehvaan, vaan vatsaan ja kasvoihin, eli vaikutus ulkonäköön on valtava.
Minua ei naisen paino kiinnosta muuten kuin siinä mielessä, että jos hän on päälläni, sylissäni jne., olen vaarassa tukehtua tai kuolla. Muuten ei ole väliä. Joten jos nainen painaa esim. sata kiloa, niin hällä väliä. Ulkonäöllisistä asioista en ole lainkaan kiinnostunut, en ole koskaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ylläri että aina vedetään äitikortti esiin. Itselläni on 3 lasta ja oon tikissä. Ei se vaadi muuta kuin n. 4 krt/ vkossa treeniä. Ruokavalio tietty pitää olla kunnossa.
Ei vedetty äitikorttia. Vedettiin raskauskortti. Raskauden aikana on luonnollista, ettenkö sanoisi ihan suotavaa, että odottava äiti laittaa syntymättömän lapsensa edun oman etunsa edelle. Joskus se tarkoittaa sitä, että ei voi treenata neljää kertaa viikossa. Joskus se tarkoittaa sitä, että ei voi treenata edes kertaa viikossa. Joskus se tarkoittaa sitä, että äiti on vuodelevossa monta kuukautta ennenaikaisen synnytyksen pelossa. Ja kun kysymyksessä on normaalisti paljon treenaava nainen, se on todella kova paikka, sekä henkisesti että fyysisesti. Törkeintä, mitä mies voi naiselleen siinä tilanteessa tehdä, on alkaa huomautella ulkonäöstä....mietipä ihan itsekin.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Alkaa häiritsemään kun muija näyttää siltä, että on raskaana. Tavatessa oli sutjakka ja vetävän näköinen. Nykyään läskimuhkurainen selkänsä valittaja, jonka tulon kuulee kaukaa suuhengityksestä.
Miksi naiset rupsahtavat heti kun ovat pidempään parisuhteessa?
Seura tekee kaltaisekseen?
Parisuhteessa naiset usein laittavat kumppanin tarpeet ja parisuhteen yleensä ottaen itsensä edelle. Omasta itsestään huolehtiminen tippuu arvoasteikossa.
Kurjinta ylipainossa on monesti se, että se läski oikeasti vanhentaa. Jopa parikymppiset nätit naiset saattavat näyttää ikäistään 10 vuotta vanhemmilta, kun päästävät itsensä oikein pahasti lihomaan.
Afrikkalaiset miehet pitävät pyöreistä naisista! Ja minä suurista peniksistä 😍
Vientiä riittää!
T. Suloisen pehmeä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylläri että aina vedetään äitikortti esiin. Itselläni on 3 lasta ja oon tikissä. Ei se vaadi muuta kuin n. 4 krt/ vkossa treeniä. Ruokavalio tietty pitää olla kunnossa.
Ei vedetty äitikorttia. Vedettiin raskauskortti. Raskauden aikana on luonnollista, ettenkö sanoisi ihan suotavaa, että odottava äiti laittaa syntymättömän lapsensa edun oman etunsa edelle. Joskus se tarkoittaa sitä, että ei voi treenata neljää kertaa viikossa. Joskus se tarkoittaa sitä, että ei voi treenata edes kertaa viikossa. Joskus se tarkoittaa sitä, että äiti on vuodelevossa monta kuukautta ennenaikaisen synnytyksen pelossa. Ja kun kysymyksessä on normaalisti paljon treenaava nainen, se on todella kova paikka, sekä henkisesti että fyysisesti. Törkeintä, mitä mies voi naiselleen siinä tilanteessa tehdä, on alkaa huomautella ulkonäöstä....mietipä ihan itsekin.
Sivusta
Ei vuodelepo tarkota sitä, et lihois. Ite oon ainakin paljon urheilevana vaan sillon joutunu vähentää syömisiä radikaalisti. Toki lihakset pienenee, mut ei niitten tilalle tartte rasvaa tulla.
T. Eri, kun kelle vastasit
Iso paino, iso asia
Pieni paino, pieni asia.
Vierailija kirjoitti:
Kurjinta ylipainossa on monesti se, että se läski oikeasti vanhentaa. Jopa parikymppiset nätit naiset saattavat näyttää ikäistään 10 vuotta vanhemmilta, kun päästävät itsensä oikein pahasti lihomaan.
Eipä vanhenna aina. Ei tarvitse kauan katsoa ympärilleen vaikka 40-55 vuotiaita naisia, niin huomaa, että laihat kuoppaposkiset ryppyiset kasvot vanhentavat todella paljon, mutta pyöreämmillä on kauniit rypyttömät sileät kasvot.
Pukeutuminen ja hiukset ovat usein se, mikä vanhentaa niin laihoja kuin lihaviakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä vanhenna aina. Ei tarvitse kauan katsoa ympärilleen vaikka 40-55 vuotiaita naisia, niin huomaa, että laihat kuoppaposkiset ryppyiset kasvot vanhentavat todella paljon, mutta pyöreämmillä on kauniit rypyttömät sileät kasvot.
Pukeutuminen ja hiukset ovat usein se, mikä vanhentaa niin laihoja kuin lihaviakin.
Tuossa iässä rasvaprosenttia kannattaa vähän nostaa ettei tosiaan näytä vanhukselta, mutta ei tietenkään liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Afrikkalaiset miehet pitävät pyöreistä naisista! Ja minä suurista peniksistä 😍
Vientiä riittää!
T. Suloisen pehmeä
😍
Kaikki tuntemani naiset jotka ovat parisuhteessa ovat ylipainoisia, eräs jopa sairaalloisen ylipainoinen ja aina on miehiä riittänyt jonoksi asti. Itse alipainoinen enkä ole koskaan saanut miestä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani naiset jotka ovat parisuhteessa ovat ylipainoisia, eräs jopa sairaalloisen ylipainoinen ja aina on miehiä riittänyt jonoksi asti. Itse alipainoinen enkä ole koskaan saanut miestä.
Sänkyseuraa saa aina, oli paino mikä hyvänsä - ihan tasokastakin seuraa. Nuoremmat yleensä jaksavat näitä pinnallisia juttuja parisuhdekuvioissa, mutta vanhemmat (50+) keskittyvät muihin juttuihin. Ehkä se sitten on se, että se omakin kuva on jo ruma ja vanha - vaikka olisi kuinka laihta ja treenattu. Ei voi olla ronkeli jos ei itselläkään ulkouset meriitit riitä.
30 v iso, 40v huomattavasti vähemmän merkityksellistä.
Vierailija kirjoitti:
30 v iso, 40v huomattavasti vähemmän merkityksellistä.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Etsin kunnes löysin miehen, joka arvostaa samoja asioita elämässä: hyvää ruokaa, hyviä elokuvia, hyvää kirjallisuutta, luontoa ja leppoisia kävelyretkiä. Hän näki heti mitä saa ja kovasti tuntui kiinnostavan.
Miten tämä liittyy painoon? Minäkin arvostan luettelemiasi asioita kuten myös mieheni ja kumpikin ollaan hoikkia. Molemmat ravintola-alalla, todellakin arvostamme hyvää ruokaa, muttei sitä tarvitse yli tarpeidensa syödä.
Vähän sivuun: itseäni ei laihat luihut miehet kiinnosta sitten yhtään. Sama nämä sixpackeistään tai pyykkilaudoistaan lässyttävät. Liian itseriittoiset ihmiset omalla kohdalla jättävät täysin kylmäksi. Kai meillä siis kaikilla on se oma ihanne, josta pidämme. Toisilla laihat, toisilla jotain muuta.
Toinen tykkää laihasta toinen pullukasta, ei voi yleistää.
Ei haittaa pyöreys, kunhan rinnat on niin isot, että ei sovi käteen.