Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän rintani kasvavat. Ei kai tämä ole normaalia?

Vierailija
09.07.2018 |

Nuoruus- ja aikuisikäni ajan rintaliivieni koko on ollut 80C. Raskauksien ja imetysten aikana olivat hetkellisesti 80D mutta palautuivat entiselleen kun imetys loppui.
Nyt kun kuopus on jo 10, rinnat vain kasvavat. En kestä. Tänään ostin liivit kokoa 80F (WTF?). Ja ei ole provo eikä mikään hullun pervon kirjoitus, vaan aidosti harmittaa ja ärsyttää tämä tilanne. Eikö vanhempana ihmiset kuihdu ja rinnat ala riippua? Ei, ei mulla. Mikään paita tai takki ei istu, samat vanhat housut kyllä mahtuu.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain lähetteen rintojenpienennykseen. Juuri ostin uudet liivit 70F. Eihän nämä nyt niin isot ole normaali pituiselle mutta kun ei sitä pituutta ole suotu.

70F ja pienennys? Sulla on pakko olla väärän kokoiset liivit, ei tuo koko ole kovin iso, oli pituus mikä hyvänsä.

Väität siis että jos henkilö a on 150cm ja henkilä b on 180cm niin näyttävät kumpikin sopusuhtaiselta samoilla kuppikoolla? Just.

Jos rinnoistani ei olisi fyysistä haittaa niin en leikkaukseen lähtisi, kosmeettisesti näissä ei ole vikaa. Mutta kun on koko ajan hartiat ja niska jumissa sekä päänsärkyjä niin otin asian puheeksi lääkärissä. Lääkäri mittasi tuon vaaditun mitan, joka oli 29cm, totesi että pelkästään se riittää leikkaukseen pääsyyn.

Vierailija
42/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma juttu, että rinnat tuntuu aina kasvavan niille, jotka eivät niitä halua.

Kannattaisi sinukin vaan olla tyytyväinen.

T. Pienirintainen katkero

Sinun vasta kannattaisikin olla tyytyväinen, kun et kipuja ja päänsärkyjä koe rintojen vuoksi. Kopeloinnista ja ahdistelusta puhumattakaan.

Joo, siitä kannattaakin olla tyytyväinen, että kukaan ei mies ikinä kiinnitä mitään huomiota, tai oikeastaan pidä edes naisena. Satunnainen ahdistelu on pieni hinta siitä, että saa elää naisen elämää.

kas, katkera aa-kuppinen lauta on vaihtanut nimimerkkiä viimein. Mene hommaamaan ne silkkarit, niin ei tarvitse pillittää vuodesta toiseen miehettömyyttä av:lla. Luulen, että suurin syy sinkkuuteesi löytyy ihan korvien välistä, eikä tisseistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma juttu, että rinnat tuntuu aina kasvavan niille, jotka eivät niitä halua.

Kannattaisi sinukin vaan olla tyytyväinen.

Sinun vasta kannattaisikin olla tyytyväinen, kun et kipuja ja päänsärkyjä koe rintojen vuoksi. Kopeloinnista ja ahdistelusta puhumattakaan.

Joo, siitä kannattaakin olla tyytyväinen, että kukaan ei mies ikinä kiinnitä mitään huomiota, tai oikeastaan pidä edes naisena. Satunnainen ahdistelu on pieni hinta siitä, että saa elää naisen elämää.

kas, katkera aa-kuppinen lauta on vaihtanut nimimerkkiä viimein. Mene hommaamaan ne silkkarit, niin ei tarvitse pillittää vuodesta toiseen miehettömyyttä av:lla. Luulen, että suurin syy sinkkuuteesi löytyy ihan korvien välistä, eikä tisseistä.

Olen eri henkilö. Meitä pienirintaisia on enemmän kuin yksi maailmassa ja tällä palstalla.

Onko leikkaus mielestäsi joku pikku juttu jonne vain marssitaan noin vain? Minä en valitettavasti voi lääketieteellisistä syistä hankkia silikoneja. Jos voisin, olisin hankkinut ne jo. Sitäpaitsi silkkarit ei kuulemma ole sama asia kuin oikeat rinnat, eli nekään ei sitten lopulta kelpaa.

T.Pienirintainen Katkero

Vierailija
44/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla venyy ja kasvaa vain lattiaa kohti. Isot on kyllä.

n45

Vierailija
45/45 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

naavanaama kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meisselini on kasvanut varhaisteineistä alkaen litran vuodessa.

Sallitteko virallisen mittaukseni?

Mittaa vitjapalliesi venyvyyspituus ensin niin katsellaan sen jälkeen.