Miehen vaatimukset seksiin
Uudehko miesystävä (2,5 kk), jonka kanssa pikkuhiljaa siirrytty sille rennon olemisen tasolle, etten stressaa siitä, olenko koko ajan huoliteltu, meikattuna ja hiukset kuosissa. Paitsi että siitä on nyt muodostunut miehelle seksin suhteen ongelma, kun toivoisi, että seksin aikana olisin seksikäs ja laittautunut. Eli aina suihkun jälkeen pitäisi uudestaan meikata ja laittaa hiukset. Minä taas en jaksaisi tai haluaisi. Tahtoisin kelvata myös epätäydellisenä itsenäni. En kuitenkaan ole mikään suohirviö mielestäni. :/ Nyt mietin, että onkohan tämä asia joka ei tule muuttumaan vai tarvitseeko mies vain minua enemmän aikaa päästäkseen samalle rentouden tasolle..?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisen kuuluu pitää huolta ulkonäöstään suihkun ja saunan jälkeen. Kevyt ehostus on ok saunankin jälkeen. Itse kauneusalan ammattilaisena olen ratkaissut asian siten, että laitan tekoirtotupsuripsiä ripsiliimalla (ei tarvitse maskaraa), iho on auringinotosta niin päivettynyt, ettei tarvitse edes aurinkopuuteria. Kulmakarvat voi kestovärjätä, niin ei tarvitse suihkun jälkeen kulmakarvoja ehostaa.
Huulikiiltoa tai huulirasvaa käytän saunan jälkeen. Samoin suihkutan vartalolle parfyymiä tai body spraytä.
Naisen pitää näyttää naiselta eukä mökkihirmulta. Se on toisen huomioonottamista, että pitää outlookin kunnossa.
Lopputulos näyttää aina hyvältä :)
Hienoa! Minä olen ratkaissut asian niin, että saunan jälkeen kampaan hiukseni ja rasvaan vartaloni jos iho on kuiva, en aina.
N36
Ps. Huomioon otto ei ole yhdyssana enkä edes halua kuvitella mikä on irtotupsuripsipöksytöpsö mikä lie, unohdin jo 🤣
aivan sama miltä näyttää kunhan mälli irtoaa suuseksissä tai b rapussa se muu on jo nähty
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 14 vuotta nuorempi avovaimo. Ei tarvi paljo jännittää kummankaan. Seksi ja kaikki muukin sujuu mainiosti on hänellä meikkiä tai ei. Tosin hän on niin kaunis ettei tarvi meikkiä. I'm a lucky bastard 😎
51v. Hopeakettu
Mitä tuo teidän ikäero asiaan liittyy? :D Nuorempi kumppani ei todellakaan automaattisesti tarkoita sitä, että hän olisi hyvännäköinen edes meikattuna. Ihmisiä on rumia ja kauniita sekä nuoremmissa, että vanhemmissa. Viisikymppisiä naisiakin tunnen jotka on todella kauniita ilman pakkeliakin.
Itselläkin 13 vuotta nuorempi mies niin en tarttunut asiaan sen takia, että ikäeronne minua häiritsisi. Tämän ihan vaan siksi mainitsin, kun välillä ihme raivo-mollauskohtauksia täällä jos jollain hieman suurempi ikäero kumppanin kanssa.
Kyllä naisen kuuluu pitää huolta ulkonäöstään suihkun ja saunan jälkeen. Kevyt ehostus on ok saunankin jälkeen. Itse kauneusalan ammattilaisena olen ratkaissut asian siten, että laitan tekoirtotupsuripsiä ripsiliimalla (ei tarvitse maskaraa), iho on auringinotosta niin päivettynyt, ettei tarvitse edes aurinkopuuteria. Kulmakarvat voi kestovärjätä, niin ei tarvitse suihkun jälkeen kulmakarvoja ehostaa.
Huulikiiltoa tai huulirasvaa käytän saunan jälkeen. Samoin suihkutan vartalolle parfyymiä tai body spraytä.
Naisen pitää näyttää naiselta eukä mökkihirmulta. Se on toisen huomioonottamista, että pitää outlookin kunnossa.