Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla käy siivooja kotona?

Vierailija
09.07.2018 |

Oletteko olleet tyytyväisiä? Kuinka paljon maksatte ja kuinka paljon aikaa menee kerralla? Kuinka suuri koti ja mitä siivooja tekee? Kuinka usein siivooja käy?

Minulla on kaksi pientä lasta ja mies reissuhommissa. Olen suunnitellut siivoojan ottamista kaksi vuotta, mutta jotenkin se tuntuu ”häpeältä”. Onko muilla ollut tällaisia ajatuksia?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi pois tuo häpeän tunne!

Meillä on käynyt siivooja nyt n. 10 vuotta, ja ainoa mikä kaduttaa on se, miksen ottanut jo aikaisemmin. Olisi jäänyt monet väsymykset ja riidat välistä.

Vierailija
2/39 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietävätkö tuttunne, että teillä käy siivooja? Vai oletteko pitäneet omana tietonanne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tyyväisiä. Käy kerran viikossa tekemässä perussiivouksen. Kerran kuukaudessa pesee saunaan, vaihtaa lakanat. Koti on 125 neliöinen omakotitaloa ja maksaa n. 130€/kk.

Vierailija
4/39 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietävätkö tuttunne, että teillä käy siivooja? Vai oletteko pitäneet omana tietonanne?

Tietää kyllä. Tavattoman monella heilläkin käy. Ei kotiyöt enää ole yhdenkään naisen oman egon jatke, joiden avulla pitää päteä.

Vierailija
5/39 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä siinä häpeät?

Vierailija
6/39 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy siivooja, pyykit pestää pesulassa ja käydään ulkona syömässä. 

Vierailija
7/39 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella tyyväisiä. Käy kerran viikossa tekemässä perussiivouksen. Kerran kuukaudessa pesee saunaan, vaihtaa lakanat. Koti on 125 neliöinen omakotitaloa ja maksaa n. 130€/kk.

Siis miten voi olla noin halpa?! Kertasiivouksen hinta on teillä n. 35 eur? Tekeekö pimeästi? Ei voi olla noin halpa jos verokortti käytössä kun neliöitä on tuon verran... 

Vierailija
8/39 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

130€ kk kuulostaa todella vähältä. Taidat maksaa pimeänä jollekin joka ei ole ammattisiivooja? Siivousfirmat veloittavat min. 35€/h ja jos teillä noin iso asunto niin kai se siivooja siellä min. 2h/krt on?

Vierailija
9/39 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy 2 kertaa kuussa ja ollaan tosi tyytyväisiä. Neliöitä vähän vajaa 120. Jälki on hyvää ja siivooja tehokas, siivoaa vähän yli 2 tuntia kerrallaan ( sauna, kylppäri, vessat, imurointi, moppaus ja pölyt ),  rahaa tähän lystiin kuluu n. 180 eur kk:ssa josta puolet saa kotitalousvähennyksenä. Suosittelen lämpimästi siivoojaa! 

Vierailija
10/39 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

käykö siivooja perheen ollessa kotona vai miten se järjestetään?

Vierailija
11/39 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

60€/kerta, 109neliöö. Pölyt, imurointi,lattialistan pyhintä, lavuaari ja pönttö. Tuo 60€ jää siis maksettavaksi kotitalousvähennyksen jälkeen. Espoo.

Vierailija
12/39 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

35€/tunti on minimi millä pystyy firma kituuttamaan, virallisesti verollisesti. Mitään kasvua ei tuolla hinnalla tule ja kaikkien päivien vuodessa on oltava buukattuna.

Vierailija
13/39 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me otettiin siivous kerran kuukaudessa, 92m2. Riittää ihan hyvin. 99 €/3 tuntia, mukavia ripeitä tyttöjä. Lakanat vaihdetaan itte ja pyykit pesutornissa menee ihan reippaasti. Mutta kerran kuussa kunnon siivous kaksihenkiselle perheelle ihan ok. Pesevät ikkunat tarvittaessa.

Vierailija
14/39 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

113 neliötä, siivooja käy perjantaina.

En ole häntä usein nähnyt, kun olemme molemmat silloin töissä.

Hyvä ja rehellinen on ja tekee loistavaa jälkeä.

Sama ollut jo 8 vuotta.

Vierailija
15/39 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivouksen voi järjestää niin, että on itse kotona tai poissa. Varmaan molemmille osapuolille stressittömämpää, jos asiakkaat eivät ole kotona.

Vierailija
16/39 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen antanut siivoojalle avaimen, käy kun ollaan poissa. Mukavampi niin. On tuttavien suositttelema ja monta vuotta käyttämä, siten uskalsin avaimet antaa.

Vierailija
17/39 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja käy joka toinen viikko. Tekee todella hyvän perussiivouksen, vaihtaa lakanat, putsaa jääkaapin ja pesee ikkunat sillon tällöin. Itse teen pikasiivouksen väliviikkoina. Olen ollut todella tyytyväinen. Ennen hän kävi kerran viikossa, mutta tultiin siihen tulokseen, että kerran kahdessa viikossa riittää. 

Vierailija
18/39 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä siinä häpeät?

Tuntuu, että olen epäonnistunut äitinä/naisena, kun en saa kotia pidettyä siistinä. 😬 Meillä siis kaksi pientä vilkasta sotkijaa ja kun saan päivittäin siivottua kaikki vaatteet, lelut ja ruokailutarvikkeet niin en enää jaksakaan pyyhkiä pölyjä, pestä vessaa yms.

Ap

Vierailija
19/39 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy siivooja kerran kahteen viikkoon. Imuroi, pesee jääkaapin, siivoaa kylpyhuoneet. Ikkunoiden pesu ja saunanpesu kerran kahdessa kuukaudessa. Kustantaa n. 155 eur/kk miinus kotitalousvähennykset

Vierailija
20/39 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siivoan saunan ja pesen ikkunat kerran vuoteen. Ihmettelen, jos niitä pestään kuukausittain tai parin kuukauden välein! Lauteiden siisteyttä voi itse ylläpitää käyttämällä kankaisia laudeliinoja, jotka pestään käytön jälkeen ja huuhtomalla lauteet ja kuivattamalla sauna hyvin saunomisen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi