Kaikki pettäjämiehet vois mennä luolaan monsuuni sateella
Kommentit (12)
Ei todellakaan, menettäisin siinä tapauksessa maailman parhaan rakastajan <3
Ja sitten niitä pelastettaisiin suurella kohulla. Just.
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu että naisten miesvalinnat selvästi suosii pettäjiä? Ja luotettavat kunnolliset miehet ovat ikisinkkuina?
Siitä, että naiset haluaa sen hyvintoimeentulevan, koulutetun ja hyvännäköisen miehen. Sen hintana melkeinpä varmasti on se, että se puoliso pettää.
Mut ei se mitään, koska nainen voi sitten miehensä rahoilla ostaa marimekkoa itselleen.
Eikös tuntemattomiin koloihin tunkeutuminen ollut juuri se ongelman alku... mutta ei kai nyt säällä kuin säällä
Hienoa! Samaan kuoppaan myös valittavat naiset
Vierailija kirjoitti:
Ja jäädä sinne ikuisiksi ajoiksi.
Menkää toiseen luolaan, te yhdyssanavammaiset. Jos ei edes äidinkieltään opettele, mitä muita osia aivoissa pölyttyy käyttämättöminä?
Sinä porhallat elämääsi liskon aivoilla, tyttöseni.
Itse ainakin olen niin komea ja seksikäs mies, että on oikeastaan naisen oma vika jos luulee että rupsahdettuaan tyydyn panemaan vain häntä löysien vatsamakkaroiden välistä luoja tietää mihin reikään.
Sopiihan se, kunhan naapurin rouva ja tytär tulevat mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin olen niin komea ja seksikäs mies, että on oikeastaan naisen oma vika jos luulee että rupsahdettuaan tyydyn panemaan vain häntä löysien vatsamakkaroiden välistä luoja tietää mihin reikään.
Minä olen kaunis ja seksikäs nainen. Sellainen, jonka lähellä mies kuin mies muuttuu epävarmaksi teinipojaksi.
Kultainen hellä kilttimieheni vaan ajautui pettämään löysiin vatsamakkaroihin luoja tietää mihin reikään. Perusteli sillä, että ei kuitenkaan pysty pitämään näin upeaa naista ja löydän ennemmin tai myöhemmin toisen.
Että suksikaa suohon kaikki äijät mun puolesta. Jokainen siis JOKAINEN mies pettää ja selitykset on aina mitä ihmeellisempiä. Parempi iki-sinkkuilla.
Tule käymään kun vaimo lähtee työmatkalle.
Mistä johtuu että naisten miesvalinnat selvästi suosii pettäjiä? Ja luotettavat kunnolliset miehet ovat ikisinkkuina?