Kysy jousimies-naiselta!
Marraskuun jousimies-nainen vastailee kaikkiin kysymyksiin. Laittakaas kysymyksiä tulemaan!
Kommentit (37)
Hei juosimies olen härkä voisitko härän kanssa olla
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kans jousimies. Tai oikeestaan tuo käärmeenkantaja näköjään. Sekö on se syy että olen täysin epäonninen ja surkea ihminen? Koska jousimiehiä hehkutetaan onnekkaiksi....
Sama homma, syntynyt 30.11
Vierailija kirjoitti:
Oletko tahallasi ilkeä, vai möläytteletkö silkkaa tyhmyyttäsi? Tahallisuuteen viittaa äänekäs nauru, joka seuraa tahditonta murjaisua.
Itse nimität käytöstäsi suoruudeksi. Kuinka et sitten siedä samaa "suoruutta" muilta. Suutut tai pillahdat itkuun, kun toinen vastaa samalla mitalla.
Olen kyllä joo hyvin suorapuheinen ja ymmärrän että jotkut ihmiset saattavat jopa loukkaantua joistain heitoistani. En kuitenkaan tahallani murjaise niitä loukkaavia juttuja! Ja kestän hyvin muiden suoruuden. :)
oksat pois kirjoitti:
Kelpaiskos tällainen tulinen leijonamies?
Olen ollut leijonan kanssa... Voisi kelvatakkin
Härkä kirjoitti:
Hei juosimies olen härkä voisitko härän kanssa olla
Saattaisi toimia, mutta useat härät ovat kyllä liian maanläheisiä makuuni...
Mielenkiintoista, että yli 40 % vastaajista on jousimiehiä. No ehkä otsikko herätti jousimiehissä suuremman halun avata keskustelun kuin muun merkkisissä.
Ite oon Jupiterin horoskoopilta Kaasumyrsky, mitäköhän se tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, että yli 40 % vastaajista on jousimiehiä. No ehkä otsikko herätti jousimiehissä suuremman halun avata keskustelun kuin muun merkkisissä.
Joo, sitä mäki katoin... varmaan joo enemmän jouskarit avannu tätä :))
Vierailija kirjoitti:
Oletko tyhmä vai ilkeä?
En kumpikaan... Olen aina ollut hyvä kolussa ja mm. opin nopeasti. Olen fiksu (kuulostaapa ylimieliseltä).
Ilkeä en ole myöskään. Joskus sanon jotain mikä siltä kuulostaa, mutta en sano sellaisia tahallisesti. Osaan myös pyytää anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
öö... what?
Vierailija kirjoitti:
Olen jousimies ja avasin keskustelun juuri siksi. Olen syntynyt 20.12
JousimiesNainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
öö... what?
Sulla on laktoosi-intoleranssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jousimies ja avasin keskustelun juuri siksi. Olen syntynyt 20.12
Sama. Oon syntynyt 11.12 eli oonkin tuo käärmewoman :(
jousimiehet on hyviä panoja. 2 exää on ollu niitä ja tän hetkinen fwb juttu jousimiehen kanssa. muitakin jouskareita on tullu pantua. Kaikilla ollu nää piirteet: suihinotto ja käteen veto onnistuu automaattisesti, tykkäävät panna uusissa paikoissa (tullu koettua yleiset vessat, pusikot, juna ja peräkontti), tykkäävät rajustakin. jousimiehet on parasta panoseuraa... aina eivät vaimomateriaalia ole.
t. oinas mies 34
Kelpaiskos tällainen tulinen leijonamies?