Varokaa Onnibussia
Maksoin luottokortilla niin rahat meni mutta lippuja ei tullut.
Toivottavasti tuo firma häviää maailmankartalta mahdollisimman pian vaikka lupasivatkin palauttaa rahat.
Kommentit (32)
Yksi häiriö maksuliikenteessä ja toivot firman poistuvan markkinoilta? Miten muuten käsittelet pettymyksiä elämässäsi?
Siellä joku kilpailevan bussiyhtiön katkera ukko jakelee vääriä huhuja..
Sitä, ettei lippuja tullut sähköpostiin !
Ovat ilmeisesti keksineet uuden ansaintamallin. Rahat pois vaan ja katsotaan jaksaako asiakas taistella muutaman euron takia.
So, korjasivat ongelman. Mistä siis kiikastaa? Minulle kävi ihan samalla tavalla virolaisen bussiyhtiön kanssa virossa ja sekin hoitui ongelmitta. Internetin kautta asioissa voi tapahtua virheitä ja niihin ei palveluntuottaja pysty vaikuttamaan. Toinen vaihtoehto olisi että palveluntuotta EI tarjoa palveluaan internetin kautta, ja kuinkahan tämä kelpaisi AP:lle....
Miten niin ei lippuja tullut? Kun matka varataan, maksetaan se pankin kautta ja heti pamahtaa sähköpostiin tiedot lipusta. Eikä koskaan ole ollut mitään vaikeuksia.
No miten lapsen matka meni pilalle? Muutaman euron lipun voi ostaa uudelleen ja tapella jälkeenpäin, jos siltä tuntuu. Tai laittaa lapsen jonkun muun firman kyytiin.
Kuiteskin oot kirjoittanut sähköpostiosoitteesi väärin.
Pikkujuttuhan tuo on mutta ensi kerralla tosiaan sitten joku kuin Onnibus ja toivon että muutkin toimivat samoin.
Ei siis tullut sitä koodia maksamisen jälkeen ruudulle (josta on mahdollisuus ainakin ottaa ruutukaappaus tai kuvata) eikä s-postiin? Jos näin, niin yhteyttä firmaan. Tilillä näkyy maksun tiedot.
Onnibussissa ei ole lemattavia lippuja vaan koodi, jonka kuljettaja tarkistaa
Todennäköisen oman mokasi takia dissaat täällä julkisesti Onnibussia. Onko se sinusta reilua?
Luottokortilla maksettaessa rahat saa takaisin. Asiat on yleensä hoidettavissa kunhan vain hoitaa ne.
Siinä oli vissiin jokin yhteysvirhe. Luottokorttitietojen syöttämisen jälkeen heitti etusivulle eikä ruudulle ilmaantunut mitään vahvistusta tai ilmoitusta että maksu suoritettu. Maku meni enkä viitsinyt kahteen kertaan lippuja ostaa. Vissiin herkkähipiäinen...
Eihän vika ole Onnibussin vaan pankin järjestelmän. Näin mullekin kävi maksassani Tjäreborgin matkaa. Vähän ajan kuluttua nettipankki toimi taas normaalisti.
Joo ei mitään, heitti vaan etusivulle !! Eka kerta elämässä kun osuu omalle kohdalle tällainen maksuongelma.
Eikö lapsi siis päässyt olleenkaan reissuun? Se on kyllä sitten sinun vikasi, eikä Onnibussin.
Vierailija kirjoitti:
Pikkujuttuhan tuo on mutta ensi kerralla tosiaan sitten joku kuin Onnibus ja toivon että muutkin toimivat samoin.
Kai olet valmis vastaamaan laajalevikkisellä nettipalstalla esittämiesi väitteiden paikkansapitävyydestä omalla nimelläsi tarvittaessa, liiketoimintaa haittaavan virheellisen tiedon levittäminenhän on periaatteessa rikosasia.
Vierailija kirjoitti:
Pikkujuttuhan tuo on mutta ensi kerralla tosiaan sitten joku kuin Onnibus ja toivon että muutkin toimivat samoin.
No en ihan tämän perusteella jättäisi Onnibussia valitsematta, jos se matkustustarpeeseeni sopisi. Jotain rajaa provoamisellakin.
Vierailija kirjoitti:
Pikkujuttuhan tuo on mutta ensi kerralla tosiaan sitten joku kuin Onnibus ja toivon että muutkin toimivat samoin.
Se että sähköposti jää sapumatta perille, tai saapuu perille ei ole ollenkaan näiden palvelutuottajien käsissä. Jos tuntisit edes alkeet kuinka sähköposti ja internet toimii niin tietäisit tämän. Sähköposti on verrattavissa kirjesalaisuuden suhteen postikorttiin. ja tämä "postikortin" jakelu suoritetaan siten että jokainen joka sen saa käsiinsä antaa sen eteenpäin sille taholle, jonka luulee olevan menossa kohti vastaanottajaa.
Mitä tarkoitat, ettei lippuja tullut?