Tapaisitko työkaveriani lomalla jos tämä pyytäisi?
Mun työkaveri pyysi ja lupasin että viestitellään tai soitellaan asiasta vielä loman aikana, ei sovittu vielä päivää milloin nähdään.
Meillä on töissä aika huono ilmapiiri ja tämäkin työkaveri osaa olla välillä vähemmän mukava. Kuitenkin asutaan lähekkäin ja ollaan kuljettu työmatkoja yhdessä. Hieman hämmästyin kun ilmoitti haluavansa viettää aikaa kanssani lomalla enkä hennonnut kieltäytyä...
Kommentit (11)
Mulla on kuutisenkymmentä työkaveria. Toisia heistä tapaan hyvin harvoin edes töissä. Heidän kanssaan en viettäisi aikaa lomallani. Toisten kanssa teen töitä päivittäin, ja olen pitämyt huolen siitä, että välit ovat niin ok, että olen heidän kanssaan mielelläni ja voin heitä lomallanikin jonkun kerran tavata. Olemme esim kutsuneet toisiamme perheittäin grillijuhliin tai rapujuhliin,
Mutta koko lomaa ei nyhjätä kainaloittain.
Mä kävin yhden kipakan työkaverin kanssa treenaamassa aikoinaan, mutta muuten ei tavattu, paitsi työmatkaa kuljettiin joskus yhtä matkaa kun asuimme lähekkäin kävelymatkan päässä työpaikalta. Oli vapaalla ihan mukava ja rento.
Olen tavannut jos ovat ehdottaneet ja vastannut puheluihinkin. Itse en soittaisi enkä ehdottaisi tapaamista.
Muutamaa tulee tavattua. Olen heidän kaverinsa muutenkin.
Riippuu persoonasta. Jos kokisin, että voisi olla kaveri muutenkin.
Kahden työkaverini kanssa viestitellään ja tavataan työajan ulkopuolellakin, mutta en minä nyt päätäni seinään hakkasi ja ketään typerää suostuisi tapaamaan. Aina löytyy muutakin tekemistä ja sanoisin ystävällisesti, että nähdään töissä sitten taas. Mutta jos olet suostunut toista näkemään, niin omapa on ongelmasi valitettavasti. Nyt sitten vain positiivinen asenne mukaan ja treffeille.
Jos ei pysty sanomaan todellista mielipidettään, niin sitten joutuu kantamaan seuraukset. Minä en tapaa työkavereitani lomalla, vaikka töissä olemme hyvissä väleissä ja privayhteystiedotkin on parin kanssa vaihdettu.
Voisin tavatakin jos olisi jotain mihin vapaa-aikaani voisin muutenkin käyttää.
Yhden työkaverin kanssa ollaan oltu Romanian matkallakin kaksi viikkoa. Muutenkin ollaan kaverit, en nyt sanoisi ihan ystävät koska ystävällä ymmärrän syvempää sielujen sympatiaa.
Ollaan oltu elokuvissa yms. Miksi ei? Ihan mukava tyttö, minua kaksi vuotta nuorempi. Tunnen hänen äitinsäkin, samalla työpaikalla eri osastolla, ja kiva ihminen.
Siis omaa työkaveriaSI!
Ap