Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia meidän verovaroilla Yle näyttää sotapelejä?

Vierailija
08.07.2018 |

Ei voi käsittäää???

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sotapelejä siellä nyt on näytetty?

Vierailija
2/12 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytetäänhän siellä muitakin urheilukilpailuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko e-sportseja? Näytetäänhän muitakin kisoja.

Vierailija
4/12 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua kuka jaksaa noita seurata paitsi sellainen henkilö joka on itse todella perehtynyt kyseiseen peliin ja tuntee kaikki pelin ominaisuudet ja on itse pelannut peliä paljon. Normikatsojalle nuo ei anna mitään.

Vierailija
5/12 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sotapelejä siellä nyt on näytetty?

Counter Strike Global Offensive

Vierailija
6/12 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua kuka jaksaa noita seurata paitsi sellainen henkilö joka on itse todella perehtynyt kyseiseen peliin ja tuntee kaikki pelin ominaisuudet ja on itse pelannut peliä paljon. Normikatsojalle nuo ei anna mitään.

En tajua kuka jaksaa seurata mitään urheilulajia, jos ei satu olemaan niistä kiinnostunut..? Miksi telkkarissa pitää näyttää jääkiekkoa ja seiväshyppyä, kun ihan kaikkia ei ne kiinnosta pätkääkään?

Vierailija
7/12 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse aloin pelaamaan kyseistä peliä kun näin turnauksen pari vuotta sitten twitchissä

Vierailija
8/12 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsestä yleistäminen (Argumentum ad preferentiam) on argumentaatiovirhe, jossa subjektiivinen mielipide tai makuasia tehdään objektiiviseksi mielipiteeksi. Sen yleinen kaava on:

Henkilö X on sitä mieltä, että A on tosi

Siispä A on tosi

Esimerkkejä:

Pidän oluesta. Siispä se on hyvää.

Seksin ostaminen pitäisi kieltää lailla. On moraalisesti väärin, että seksipalveluja voi ostaa ja myydä.

Minä en ymmärrä e-urheilua. Siispä kukaan normikatsoja ei saa mitään irti e-urheilusta.

Tämä argumentointivirhe tunnetaan myös objektiivisena relativistisena virhepäätelmänä tai argumentum ad preferentiam (mieltymyksellä argumentointi). Sen inverssi on itseen yleistäminen.

Vierailija
9/12 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmömpääkin tekevät verorahoitteisesti: syöttävät riemunkirjavia liberaaleja näkemyksiään joka tuutista ja pilkkaavat niitä joilla on vielä terveet arvot ja moraalinen selkäranka

Vierailija
10/12 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne ovat sotapelejä? Ammuntahiihdossa ammutaan oikealla aseella, onko se sotapeli? E-sportsilla "ammutaan" tietokoneen hiirellä, jolla voi tappaa lähinnä hyttysen.

Vierailija
11/12 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä pelannut jääkiekkoa tai hypännyt mäkihyppytornista, ja ihan hyvin pystyn seuraamaan niitäkin.

Vierailija
12/12 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miksi verovaroilla näytetään ohjelma a, josta minä en pidä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi