Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys vapaamuurareista

Vierailija
08.07.2018 |

Vapaamuurareilla kun on niitä salaisia kokoontumisia loosiensa tiloissa, onko niitä säännöllisesti ja edellytetäänkö jäseneltä säännönmukaista, tai ainakin suunnilleen, osallistumista niihin? Jos joku jäsen on kerta toisensa jälkeen poissa niistä, kysyvätkö muut jäsenet syytä poissaoloille? Kuinka usein tapaamisia on yleensä? Onko tapaamisissa aina niitä rituaaleja vai ovatko ne useimmiten tai joskus vapaamuotoista seurustelua "veljien" kanssa?

Kiitos, jos joku osaa ja viitsii vastata. Jonkun isä tms. saattaa olla vapaamuurari, siksi kyselen täältä. Kiinnostaa ihan muuten vain.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä he itse haluavat osallistua säännöllisesti. Tekevät niissä rituaaleja. Heillä on myös kostyymit joihin pukeutuvat rituaalien ajaksi, löytyy kuvia netistä.

Vierailija
2/7 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Kuulemma semmoiset essut päällä heillä tapaamisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oon käynyt siellä Hki loogista, hieno paikka oli.

Vierailija
4/7 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran oon käynyt siellä Hki loogista, hieno paikka oli.

Hki loosissa *

Vierailija
5/7 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. On täälläkin muuraukset pelissä.

Vierailija
6/7 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se vaan mitä nämä "rituaalit" ovat, taitavat sopia liikkeidensä markkinahinnoista "herrasmiessopimuksilla" suhteessa muihin kuluttajiin. Huhuja liikkuu että vapaamuurarit palvoisivat alakerran herraa, asia paljastuu asteittain jolloin on enää vaikea paeta. Itse en menisi naimisiin vapaamuurarin kanssa. Kun katsoin kotipaikkakuntani listaa niin kappas, tuttuja kelloseppiä ja optikkoja löytyi listalta. Ihmiset elävät makeaa elämää liikkeen kannattaessa hyvillä alueilla.  Heidän rituaalinsakin ovat kyseenalaisia, eläinten uhraamista jne.?

Vierailija
7/7 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaavat muutaman kerran vuodessa. Se millä tasolla olet, määrittelee sen, mihin osuuksiin tapaamisesta saat osallistua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi