Lihavat karkkihyllyllä sunnutai-iltana...
Vasta oli karkkipäivä, mutta silti pitää sunnuntaina hakea irtokarkkeja lisää. Ei ole mikään ihme, että kansalaisilla suonet tukkeutuu ja pumppu hakkaa syke tapissa. Ei tuo ole mitään ravintoa.
Kommentit (11)
Lihavat saa enemmän munaa kuin kyylääjät. Ei voi mitään.
Nälkäkiukkuko vaivaa? Ottaisit sinäkin välillä pullaa kun kuitenkin mieli tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vasta oli karkkipäivä, mutta silti pitää sunnuntaina hakea irtokarkkeja lisää. Ei ole mikään ihme, että kansalaisilla suonet tukkeutuu ja pumppu hakkaa syke tapissa. Ei tuo ole mitään ravintoa.
Mikä sinun syysi oli olla siellä?
Mä kävin just ostamassa suklaalevyn ;) Nam.
Joo, joo, siellähän mä olin, mut kuten huomasit, niin mä kävelin siitä ohi. Syytön mä myymälöiden tuotesijoitteluratkaisuihin olen.
Lihavuus on suuri ongelma. Ja sitä on vaikea hallita lihavan itsensäkin.
Minä olen parhaillaan laihiksella, joudun olemaan säännöllisesti etten olisi ylipainoinen. Olen mahdoton herkkujen perään ja olisin tosi lihava ilman säännöllisiä kevennyskuureja. Ymmärrän hyvin itsehillinnän puutteen.
Itselle liikunta on niin tärkeä osa elämää että en siksi saata päästää itseäni lihavaksi koska en voisi luopua tietynlaisesta ketteryydestä jonka lihavana menettää. Mietin myös aina liten vaikea oli sitoa kengännauhat raskaana. Jollakin sellainen tilanne on aina. Tietyt mielikuvat auttaa itse kevennyksissä.
Tiedän että jojoilu ei ole terveellistä ettei kenenkään valopään sitä nyt tarvitse kertoa. Sitä kuitenkin teen paljon mieluummin kuin olisin lihava.
Symppaan kovasti lihavia sillä elävät varmasti tietynlaisessa paineessa koko ajan. Eivät pysty hallitsemaan kokonaisuutta niin että saavat painon kuriin ja joka paikassa syyllistetään. Lääkärikin laittaa kaiken lihavuuden syyksi. Ei varmasti ole helppoa ei.
Vierailija kirjoitti:
Lihavat saa enemmän munaa kuin kyylääjät. Ei voi mitään.
Heh. Vaikka on ehkä hieman kieli poskella kirjoitettu, niin ihan totta. Minulla oli joskus tuttava joka alkoi aina kertlmaan muille kuinka kummallisia ihmisiä oli jossakin kyylätessään nähnyt ja mitä typerää he olivat tehneet. Ja sitten hän ihmetteli miksei miehiä kiinnosta tutustua hänen persoonaansa.
Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon.
Tässä on jo neljättä päivää vaivannut todella löysät ulosteet tai oikeastaan ehkäpä jo ripuli olisi oikea termi.
Outoa tässä on se, että aamuisin kun herään, niin pitää juosta vessaan ja suoli tyhjenee todella ärhäkästi - miltei kerralla. Aamuisin vessassa tarvitsee rampata noin 2-4 kertaa. Ja tämän ripuloinnin jälkeen joskus tulee melko heikko olo.
Kuitenkin kun suoli on jo ihan täysin tyhjä, niin pystyn kuitenkin syömään ja juomaan ihan normaalisti, eikä vatsa tunnu siihen reakoivan mitenkaan huonosti, mutta kuitenkin sitten päivän mittaan ei tarvitse käydä lainkaan vessassa, vaan sitten taas seuraavana aamuna ja kaikki sitten tyhjeneekin taas ripulina ulos.
Olisiko mitään konsteja miten tämän vaivan voisi saada jotenkin kuriin? Olisi melko kiusallista jos tämä vaiva ehtisi jatkua ensi viikkoon saakka, kun työtkin alkaisi silloin, enkä todellakaan haluaisi mahdollisesti myöhästyä ripulin takia tai sitten siellä töissä käyttää aikaana vessassa ramppailuun.
Ja henkisesti pahoinvoivat kyylät perässä.
Mikä elämässäsi on niin pielessä että pitää kyylätä. Et sinä oikeasti ole huolissaan kenenkään terveydestä, kuvittelet vaan että lihavat on jotenkin vapaata riistaa pahanolon purkamiselle.