Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Elastinen voi olla niin ärsyttävä julkkis?

Vierailija
08.07.2018 |

Siinä miehessä ärsyttää kaikki. Ne kappaleet on kamalia, Naurava kulkuri kun tulee radiosta niin menee heti radio kiinni, myös Fintelligens-ajan kappaleet (mm. Mikä Boogie?) hirveitä. Anna soida jne. kaikki järkyttäviä.
Minua häiritsee myös hänen ulkonäkö, ääni, kaikki.

Onko muita, jotka ajattelevat samoin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ennen ärsyttänyt, mutta sitten kun oli nää haippiringit sun muut niin meni maku koko tyypistä enkä oo sen jälkeen kuunnellut yhtäkään biisiä!

Vierailija
2/11 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Jenni Vartiainen on joskus voinut seurustella tuon maapähkinäpään kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ennen ärsyttänyt, mutta sitten kun oli nää haippiringit sun muut niin meni maku koko tyypistä enkä oo sen jälkeen kuunnellut yhtäkään biisiä!

Joo mulla kävi samoin. Ja jotenkin vielä se, että Elastinen ja Cheek laittoivat lakimiehen asialle ja julkisuudessa vain Kasimir sai lokaa niskaansa. Ja hän nyt on tosi paljon symppiksempi kuin Elastinen.

Niin alkoi Elastisen ulkonäkökin, joka kieltämättä on omituinen, ärsyttää.

Vierailija
4/11 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekohymy, teeskentely -jäätävä feikki. Kuvottava.

Vierailija
5/11 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekohymy, teeskentely -jäätävä feikki. Kuvottava.

Juuri niin! Mä luulen, että se on oikeesti v#ttumainen luonne.

Vierailija
6/11 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te puhutte? Todella pirteä, positiivinen ja aurinkoinen ihminen. Harvinaisia piirteitä Suomessa.

Vierailija
7/11 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te puhutte? Todella pirteä, positiivinen ja aurinkoinen ihminen. Harvinaisia piirteitä Suomessa.

Kaksinaismoralistinen elitisti. Sieun syöpä.

Vierailija
8/11 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Jenni Vartiainen on joskus voinut seurustella tuon maapähkinäpään kanssa?

No jennihän käytti sitä vaan vähän aikaa hyväksi kun oli just muuttanut kuopiosta helsinkiin.

Vierailija
9/11 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ela ja Cheek ihan pas kaa.

Vierailija
10/11 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä! Elastinen on ihana. Enkä usko että se pirteys on feikkiä, jätkähän treenaa paljon ja elämäntapa-urheilijoilla se elinvoima ja jaksaminen pursuaa ulkoiseen habitukseen. Oi kun itse saisi edes puolet tuosta energiasta. En itsekään diggaa musiikista yhtään, mutta tulen hyväntuuliseksi siitä koska se esittäjä on aidosti positiivinen, ei täys-mulkero voisi tehdä semmoista renkutusta.

Pitääkö meidän kaikkien suomalaisten pimeydestä huolimatta todellakin olla sarkastisia ja kyynisiä, muille kateellisia ja selän takana haukkuvia? Kamala kansa.

Vierailija
11/11 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elassa on kaksi puolta, "hyvällä säällä hyväntuulinen, vastatuulessa ikävä"... hymy usein sammuu, kun paparazzit häipyy...

Cheek on aidosti inhimillisempi ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä