Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te muut pitkähiuksiset pidätte tai laitatte hiuksianne?

Vierailija
08.07.2018 |

Omat hiukset siis puoleen selkään ja tuuheat. En oikein osaa laittaa hiuksia nätisti tai taitavasti leteille. Tuntuu että pinnitkään ei pysy tms. Auki hiukset on kuumat nyt kesällä ja kiharat ei pidä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat letillä, ponnarilla, takaraivolla sellaisella sutturalla tai jollain ylös "nutturalle" kiinnitettynä. Kotona ollessa voivat olla auki, muuten usein kiinni.

Vierailija
22/26 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutturalla tai ponnarilla, tai auki. Paksut hiukset ovat kyllä auki ollessaan kuumat, mutta toisaalta varsinkin nuttura alkaa painaa jossain kohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen letin ja "taitan"monilla pinneillä kiinni takaraivoon.

Mulla on myös sellainen "donitsi"minkä avulla on helppoa tehdä nuttura.

Vierailija
24/26 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutturalla tai ponnarilla.

Vierailija
25/26 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kampaajalla käymistä ja lopputuloksen on pitkät hiukset. Saksin itse latvat, kun alkaa näyttämään huonolta. Pään päällä pysyy hiukset näppärästi. Ei tarvitse edes harjata aamuisin ja pesen kerran viikossa.

Vierailija
26/26 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset takapuoleen saakka, töissä aina kiinni, joko letillä tai nutturalla muuten ovat tiellä (ja todella

kuumat auki). Baariin jätän usein ainakin osittain auki ellei ole kauhee helle, sit on kuin turkki olis selässä. On ollu myös lyhyet mut niissä paljon enemmän vaivaa: aamulla ne törröttää joka suuntaa ja saa kastella ja föönata ja laitella. Hiukset pesen n.2-3xviikko ja ne on tarpeeks pitkät että saan myös leikattua ne itse. En oo käyny kampaajalla n.15 vuoteen, säästyy nekin vähät roposet.