*** NANNA SYNNYTTÄÄ PARHAILLAAN ***
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Linkki?
Oon kätilö, lähdin just aamuvuorosta (mikä meni ylitöiks Karalahden perheenlisäyksen ansiosta).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki?
Oon kätilö, lähdin just aamuvuorosta (mikä meni ylitöiks Karalahden perheenlisäyksen ansiosta).
Potkut ansaitset!!!!
Ai aiemmin tällä viikolla tekemäsi aloitus täsmälleen samoilla "lähdin juuri työvuorosta" -kommentilla ei vielä riittänyt?
Ai taasko se synnyttää:D Kuinka monetta kertaa tällä viikolla ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki?
Potkut ansaitset!!!!
Höpö höpö, ap puhuu taas omiaan. Teki saman aloituksen muutama päivä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki?
Potkut ansaitset!!!!
Höpö höpö, ap puhuu taas omiaan. Teki saman aloituksen muutama päivä sitten.
Höpsis, ei ole ollut mitään vastaavia aloituksia aiemmin. Voitte etsiä, mutta sellasia ei ole, koska ei ole tehty.
Onnea karalahdille!
Täällä AV:lla kiehtoo nähdä ihmiskunnan moninaisuus ja miten jokaisella meistä on omat pakkomielteemme. Jollakin se on Nanna Karalahdne synnytys. :D
Vierailija kirjoitti:
Kahteen otteeseen lähetetty naistenklinikalta takas kotiin ja kehotettu hakeutuu Hyvinkäälle
Just käytiin tohtorin kans antaa hälle epiduraalipistoksen! Synnytys etenee luonnonmukaisesti!
T: kätilö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahteen otteeseen lähetetty naistenklinikalta takas kotiin ja kehotettu hakeutuu Hyvinkäälle
Missä keravalaiset synnyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä keravalaiset synnyttää?
Hyvinkäällä. Nanna ei tiennyt
Poika on syntynyt! 3421 g ja 50 cm Apgarit 10/10. Oikein potra on!
Linkki?