Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies joka olet ollut innokas antamaan suuseksiä miksi et olisi yhtä innokas jatkossa?

Ulla
08.07.2018 |

Olemme olleet parisuhteessa vuoden. Harrastamme seksiä 4-7 kertaa viikossa. Suuseksiä on ollut puolin ja toisin miltei joka kerta jopa kuukautisten aikana. Mieheni osaa käsitellä minua ihanasti ja saa tuotettua minulle upeita pitkiä orgasmeja suuseksillä ja myös pelkillä sormillakin. Olen onnistunut saamaan orgasmin välillä myös pelkässä yhdynnässä.
Nyt viimeisen parin kuukauden aikana suuseksiä on ollut huomattavasti vähemmän kuin aiemmin, kerran pari kuussa. Olen välillä pyytänytkin sitä tai vihjaillut sanomalla kuinka ihanaa se edelliskerralla oli ja jopa kysynyt onko minussa tapahtunut jotain, onko tullut hajuja tai makuja mitkä ällöttää, mutta ei kuulemma ole mitään sellaista.
Itse kuitenkin otan häneltä suihin miltei joka kerta ja teen sen mielelläni, kiihkeästi nielen spermatkin. Mies ei nykyään joka kerta edes käsin hyväile orgasmiin asti vaan hetken kiireisen oloisesti nopeaan tahtiin ja sitten vaikuttaa toivovan minun laukeamista yhdynnässä. En kuitenkaan kerkeä mukaan lyhyen esileikin jälkeen ja mies laukeaa juuri ennen minua vaikka osaa pidättääkin pitkään halutessaan.

Miehiltä vastauksia toivoisin syyn miettimisen tueksi. Miksi sinä aiemmin innokkaasti suuseksiä tarjoava mies lopettaisit suuseksin antamisen miltei kokonaan?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän saa näemmä seksiä muutenkin liikaa. Ihan kiva naida joka päivä joskus, mutta pidemmän päälle muuttuu tylsäksi. Miehesi yrittää tod.näk selvitä asiasta nopeammin.  Itse on nuollut vaimoni aina joka kerta yli 40 vuotta, enkä kyllästy siihen koskaan. Nykyisin nuolen ja sormetan aina orkkuun  asti ja naimme vasta sen jälkeen. Meillä on aina ollut itsestään selvää, että jos en nuole, ei tule naimistakaan. Valitse sitten siinä. Ei sillä, rakastan pillunuolemista yli kaiken ja varsinkin orkun tuottamista.

Jos miehesi haluaa seksiä tekee hän luonnollisesti kaiken mitä pyydät. Tämä luulisi olevan itsestään selvää. Mutta jos ei tee, niin tokkopa kannattaa seksiäkään harrastaa jos sinä jäät tyydyttämättä. Nosta kissa pöydälle ja kysy syytä miehesi asenteeseen. Odottamalla tuo ei ainakaan parane.

Vierailija
2/78 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä ottaa asiaa uudestaan puheeksi. Pitää vaan katsoa oikea hetki ja miettiä miten sanani muotoilen sillä en halua loukata tai tehdä suuseksistä pakkopullaa. Jotenkin kun saisi kannustettua hänet tarjoamaan sitä taas oma-aloitteisesti.

Mies tekee itsekin seksiin alotteita niin en uskoisi olevan seksiä liikaa kuitenkaan jostain syystä on vaan hiipunut into suuseksiin. Nautin pelkästä yhdynnästäkin paljon, mutta sitä taivaallista suuseksiä on ikävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimoni on ollut aika ehdoton tuo suuseksin antamisen kanssa siitä lähtien, kun hän siihen koukkuun jäi 70-luvun lopussa. Toki syynä sekin, että itse olen aika isokokoinen, joten esileikki on meillä pakollista muutenkin, jos meinaa naimaan alkaa. Muuten hajoaa vaimon paikat.  Mutta on vaimo ilmoittanut heti, jos olen ollut malttamaton ja yrittänyt pukille ennen nuolemista. Kysymys, etkö meinaa nuolla, tulee välittömästi.

Vierailija
4/78 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vaimoni on ollut aika ehdoton tuo suuseksin antamisen kanssa siitä lähtien, kun hän siihen koukkuun jäi 70-luvun lopussa. Toki syynä sekin, että itse olen aika isokokoinen, joten esileikki on meillä pakollista muutenkin, jos meinaa naimaan alkaa. Muuten hajoaa vaimon paikat.  Mutta on vaimo ilmoittanut heti, jos olen ollut malttamaton ja yrittänyt pukille ennen nuolemista. Kysymys, etkö meinaa nuolla, tulee välittömästi.

Itsekin viimeksi torstaina pyysin suuseksiä esileikin lomassa, vastaus oli "kohta". Hän ei kuitenkaan innostunut asiasta ja jatkoi klitoriksen hyväilyä käsin ja hetken päästä tuli sisääni lusikka-asennossa jatkaen klitoriksen hyväilyä. Lopulta siitä laukesin ja suuseksi jäi sitten taas kokonaan.

Torstain jälkeen harrastettu seksiä 4 kertaa eikä kertaakaan suuseksiä minulle. Yhden orgasmin olen näillä kerroilla hänen kanssaan saanut klitorista hyväilemällä.

Tuntuu jotenkin tyhmältä olla harmissaan, kun moni nainen saa orgasmeja paljon vähemmänkin ja ei kaikki ihmiset saa edes seksiä siinä määrin kuin minä.. Olen kuitenkin tässä suhteessa oppinut nauttimaan seksistä todella ja innostunut ihan uudella tavalla. Suuseksi on ollut äärimmäisen ihanaa ja saan siitä upeita orgasmeja koska se kiihottaakin eritavalla kuin käsin hyväily.

Pikkuhiljaa tämä alkaa vaikuttaa myös intooni tarjota suuseksiä vaikka kiihotun siitäkin. Olen sitä mieltä, että seksiä ei saa pitää vallanvälineenä tai kiristää sillä, mutta houkuttaisi tavallaan kostoksi lopettaa suihinottaminen ja jotenkin minun on tämä ratkaistava sillä en yhtään pidä näistä ajatuksistani.

Vierailija
5/78 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietitte asiaa omalla kohdallanne niin mitä syitä tälle voisi olla? Miksi et haluaisi antaa suuseksiä enää?

Tuo liiallinen seksin määrä mainittu yhtenä vaihtoehtona, mitä muita syitä voisi olla?

Vinkkejä miten otan asiaa puheeksi, kun kertaalleen olen jo kysellyt mahdollisista hajuista joita en kyllä itsekään ole huomannut ja myös seksin lomassa pyytänyt asiaa.

Ennen minulla oli välillä myös tapana "istua" hänen naamalleen nuoltavaksi, mutta nyt en ole viitsinyt sitä tehdä, kun tuntuu homma olevan jostain syystä sellainen mitä hän ei halua tehdä.

Vierailija
6/78 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on lukenut iltapäivälehdistä HPV-viruksen ja suusyöpien yhteydestä ja säikkyy sen vuoksi.

Vierailija
7/78 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on lukenut iltapäivälehdistä HPV-viruksen ja suusyöpien yhteydestä ja säikkyy sen vuoksi.

Eiköhän se ole jo tarttunut, jos on tarttuakseen vakisuhteessa.

Itseäni nyppii se, että suuseksiä pitää antaa tarkasti määritellyllä tietyllä tavalla. Minkäänlainen variointi ei vaimolle käy. Joka ikinen kerta samassa asennossa samalla kaavalla, koska muuten on kuulemma vaikeaa. Välillä iskee vaan kyllästyminen.

Vierailija
8/78 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakioasennossa meilläkin suuseksiä annetaan, tyyny vaimon pyllyn alla ja vaimo selällään sängyssä. On silti miehelle se helpoin asento nuolla ja sormettaa.  Kuullostaa yksitoikkoiselta, mutta viehätys piilee naisen kiihoittumisessa ja orkuun nuolemisessa.  Ei siihen kyllästy, kun pilla alkaa syömään kädestä ja toisella lähtee lapasista.

Eipä noita suihinotto-asentojakaan montaa ole.  Mies selällään tai meillä paremmin toimiva minä polvillani sängyssä. Jotenkin niin päin tuntuu paremmalta. Sama juttu seisaaltaan.  Saan suihinottojakin aina naidessa, mutta silloin viedään loppuun asti naimalla.  Joskus hirveässä aamuseisokissa on kiva, kun vaimo imuttaa loppuun asti. Kiva katella kun paksu kova kalu soutaa suussa.

Vierailija
9/78 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo HPV juttu on ollut hänelle tuttu aihe jo aiemmin ja silti suuseksiä ollut. Taudit on testattu muuten jo suhteen alussa varoiksi ja papa-kokeestakin sain puhtaat paperit.

Suuseksissä ei ole pakollista asentoa ja mies saa toimia niin kuin tykkää. Hän on alusta asti osannut tehdä sillä saralla hommat niin, että nautin. Olemme kokeilleet 69:ä sekä minun ollessa selälläni sängyllä, joskus istun pesukoneen päällä tai saunan lauteilla, mies makaa sängyllä ja tulen hajareisin hänen naamalle, kaikki käy minulle.

Suihin otan häneltä esimerkiksi niin, että hän makaa sängyllä, istuu jossain, 69:ssä, minä makaan sängyllä ja hän tulee polvillaan ylleni tarjoten kullin suuhuni tai hän seisoo ja minä polvistun eteen.

Asennoista ei pitäisi olla kiinni?

Vierailija
10/78 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisi toinen otsikko : Nainen joka et ota suihin innokkaasti miksi oletat että kuitenkin miehen pitäisi innokkaasti antaa suuseksiä sulle

Vierailija
11/78 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopisi toinen otsikko : Nainen joka et ota suihin innokkaasti miksi oletat että kuitenkin miehen pitäisi innokkaasti antaa suuseksiä sulle

Miten se tähän sopisi? Kerroinhan ottavani suihin monta kertaa viikossa ja teen sen nauttien hommasta.

Vierailija
12/78 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko uutta keskustelua toimivampi vaihtoehto jos ottaisin itse suihin vielä useammin ja sen jälkeen asettaisin itseni "tarjolle" ja sitten vasta lisää puhetta jos ei ala innostaa vieläkään?

Mietein jos hän kokeekin itse saavansa liian vähän suuseksiä vaikka vähintään 3/4 kerrasta otan häneltä suihin ja hän tykkäisi saada suihinoton joka kerta.

Itse olen siis viimeksi saanut suuseksiä kerran pari viikkoa sitten ja sitäkin ennen oli muistaakseni kahden viikon tauko.

Vierailija
13/78 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei olii hieman hiivaa tullut housuun jota et haista

Vierailija
14/78 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kikolpå kirjoitti:

ettei olii hieman hiivaa tullut housuun jota et haista

Sitä minä ensimmäiseksi mietin vaikka ei ole mitään oireita. Pikkarit ei haise eikä pölähtele hajuja omaan nenään muutenkaan. Olen jopa valkovuotoa sormista haistanut eikä haise.

Lopulta kysyin mieheltä onko minussa jotain outoja hajuja tai makuja, mies kielsi heti, että olisi mitään sellaista.

Karvatkin pidän siistittynä sheivaamalla muutaman kerran viikossa niin ei kerkeä puskaa kasvaa välillä.

En oikein keksi mitä muuta kannattaisi tehdä. Ehkä kokeilen nyt sitten olla tekemättä alotteita enkä vihjaile seksuaalisesti jos vaikka olenkin ollut liian seksuaalinen. Katsoo milloin hän alkaa kaivata seksiä ja lähestyä minua, annan sitten hyvää suuseksiä kaikessa rauhassa niin jos itsekin saisi.

Vierailija
15/78 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen huolehtikoon omasta nautinnostaan.

Vierailija
16/78 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen huolehtikoon omasta nautinnostaan.

Näin on. Jos mies ei saa naisen pillua tarpeeksi kiimaan, voi jättää naimattakin. Mies hoitakoon kalunsa sitten miten lystää. Jokainen huolehtikoon omistaan. On aina kornia ajatella, että mies jättäisi naisen tyydyttämisen vajaaksi ja saisi silti naida pilluun ja tyydyttää omat halunsa.

Vierailija
17/78 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan kärsimys sentään. Tällä viikolla en ole mitään seksuaalista vihjailua harrastanut. On tämä vaikeaa.

Nyt mies ei ole kotona, mutta tulee perjantaina iltapäivällä ja täytyy silloin sitten edelleen yrittää olla houkuttelematta seksiin, mutta on se vaan vaikeeta. Jos on ollut pari päivää erossa mies näyttää jotenkin erityisen houkuttelevalta ja aina tulee vähän kehuttua ja pakarasta puristettua. Nyt vaan kädet ja kieli kurissa. Toivottavasti mies sitten innostuu. Vaatteilla kiusottelu kai sallittua kumminkin.

Vierailija
18/78 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissa viikolla ei yhtään suuseksiä, yksi orgasmi käsin, seksikertoja 4. Viime viikolla kerran suuseksillä orgasmi, seksiä 3 kertaa, tällä viikolla suuseksiä pyynnöstä pieni hetki, ei orgasmia, vähän nopeatahtista sormettamista ja 2 yhdyntää, ei yhtään orgasmia.

En tajua miksi seksi on yhtäkkiä muuttunut niin paljon huonommaksi. Puuttuu se kaikki tunnelataus, kun hän koskee minuun, liikkeet on alusta asti nopeita kuin olisi vaan pakko äkkiä saada minut märäksi ja sitten alkaa yhdyntä.

Eilenkin otin kaikessa rauhassa suihin enkä kiirehtinyt, annoin taukoja kun meinasi tulla ja jatkoin taas jonka jälkeen alkoi yhdyntä, ei suuseksiä minulle.

Turhauttavaa. Viime viikolla, kun hän nuoli minulle orgasmin jälkikäteen kehuin kuinka ihanaa oli ja miten hyvän orgasmin sain ja suuseksi oli mahtavaa. Ajattelin, että positiivinen palaute saisi taas innostumaan, mutta ei.

Tänään kun hän pyynnöstä nuoli vähän en oikein pystynyt nauttimaan, kun mietin ettei hän halua tehdä sitä ja lopettaa kohta, niin hän tekikin.

Vierailija
19/78 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa hän on sanonut, että tekee mieli nuolla minua, mutta sopivan hetken tullessa hän ei tee sitä. Puhuu vaan silloin, kun ei ole mahdollista. Tekisi mieli vastata "etkä halua". Aiemmin nuo puheet sai pimpin sykkimään ja himot nousemaan jo etukäteen, mutta nykyään alkaa lähinnä ärsyttää.

Vierailija
20/78 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa on niin, että miehellä ei ole enää samanlaista miellyttämisen halua kuin suhteen alussa, olette nyt vuoden olleet. Ja huomannut, että oot seksiin halukas muutenkin monta kertaa viikossa niin ei jaksa usein tyydyttää suuseksillä ja muutenkin koittaa välillä mennä helpomman kautta.

Sanoo vaan noin että tekis mieli nuolla koska tietää sun siitä hommasta tykkäävän, mutta sit kun tilanne päällä ei jaksa aina oikeasti kiinnostaa. Suoraviivainen seksi on kivaa joskus ja etenkin miehet usein kyllästyy jos aina pitää pitkän kaavan kautta.

Teillä on muutenkin seksiä verrattain usein.