Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks tää maailma on niin p*rseestä? Ja suurin osa ihmisistä

Vierailija
08.07.2018 |

Ei sinänsä ole mitään elämää vastaan, mutta tuntuu ettei jaksais elää ja katella tätä menoa vielä monta kymmentä vuotta pahimmillaan.
Siis ihan oikeasti.

Sairaat lapset kiusaavat ja traumatisoivat heikompiaan jo ala-asteesta asti ja *usipäät ja narsistit sit työelämässä.
Uutisista saa kuulla kuinka joku ajaa jälleen pakettiautolla väkijoukkoon jossain yms. Ja nyt sit suomessakin oli ne puukotukset.

Ja muutenki tää meininki; "syrjitäänpä tuota ja painetaan alas taas tuota' valtionjohtajat ja kirkonmiehet ovat pedofiileja ja mitä vielä.
Terroristit ja allahu akbar!!

Ja sit kun ite näkee oletettua vanhaa kaveria, niin tää onkin ahdistunut ja dissaa sit mua.
Ja muutenki ku herkkä ihminen olen, niin saanut kuulla dissausta ihan ventovierailta ja tietenkin aina aluksi kouluissa ja töissä.
"Hei ***** miltä tuntuu olla luokan v*ttuilluin tyyppi!!?? Hahaha"
Yms..

Mitä helkkaria? Miten kukaan täysjärkinen voi rehellisesti sanoa olevansa onnellinen tällassa maailmassa?

Eniten ihmettelen miksi siitä vauhkotaan, et pelastetaan joku jos hautoo itsaria yms.
Ihan ymmärrettävää, ettei jää kaipaamaan mitään tai ketään täältä, miettikää nyt.

Miten mä voin ihan oikeasti saada mun ajatukset ilosemmiksi, koska kaikki mitä kerroin on kuitenkin totisinta totta?
En sentään itse satuta muita henkisesti tai fyysisesti enkä siihen pystyisikään.
Sitten en ainakaan voisi elää itseni kanssa hetkeäkään.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti ihmishistoriaa ja sitä, miten ihmiset ovat toisia ihmisiä kohdelleet vaikkapa viimeisen 500 vuoden ajalla. Täysiä petoja toisiaan kohtaan. Keino selvitä tässä hullussa maailmassa on tosiaan keskittyä omiin luottohenkilöihin ja pieniin asioihin joista saa iloa elämäänsä. Sekä unohtaa ja yrittää olla ajattelematta tätä dog eat dog -maailmaa. 

Mutta sitä raastavaa ja repivää tunnetta ei vaan voi estää mikä valtaa jonain hetkinä koko kropan ja mielen.

Niikun noi ihan järjettömät kiusaamistapaukset yms.

Täällä sitä vaan elellään täysien hullujen keskellä ja välillä tapetaan 6 miljoonaa juutalaista tai 20 miljoonaa kansalaista ihan vaan aatteen vuoksi.

Mut elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaaa... :)

Tää niin sairas paikka, että oon itekkin luultavasti jo sairastunut suruun ja vihaan.

T. Ap

Vierailija
22/24 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti ihmishistoriaa ja sitä, miten ihmiset ovat toisia ihmisiä kohdelleet vaikkapa viimeisen 500 vuoden ajalla. Täysiä petoja toisiaan kohtaan. Keino selvitä tässä hullussa maailmassa on tosiaan keskittyä omiin luottohenkilöihin ja pieniin asioihin joista saa iloa elämäänsä. Sekä unohtaa ja yrittää olla ajattelematta tätä dog eat dog -maailmaa. 

Mutta sitä raastavaa ja repivää tunnetta ei vaan voi estää mikä valtaa jonain hetkinä koko kropan ja mielen.

Täällä sitä vaan elellään täysien hullujen keskellä ja välillä tapetaan 6 miljoonaa juutalaista tai 20 miljoonaa kansalaista ihan vaan aatteen vuoksi.

Tää niin sairas paikka, että oon itekkin luultavasti jo sairastunut suruun ja vihaan.

T. Ap

Käytkö töissä? Opiskeletko? Luulen että sulle tekisi hyvää saada enemmän sisältöä elämään. Keskittyisit siihen omaan elämääsi etkä kuluttaisi aikaasi ajatellen vain maailman pahuutta. Tietoisesti pitää hallita mieltään ja keskittyä hyvään. Et sinä tuosta mitään mitalia saa,korkeintaan menetät mielenterveytesi ja onko maailma sitten jotenkin parempi paikka? Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satutatpahan. Käytät pedofiili sanaa halventavassa merkityksessä ikäänkuin se olisi sama kuin hyväksikäyttäjä. Itkettää.

No kun niistä suuri osa ihan oikeesti on pedofiileja.

Pedofilia ei tarkoita samaa kuin lapsen hyväksikäyttämistä. Pedofilia on seksuaalihäiriö, jossa yksilön seksuaalinen suuntaus kohdistuu ensisijaisesti lapsiin. Mutta todellisuudessa vain murto-osa hyväksikäyttää lasta seksuaalisesti (eli tekee rikoksen).

https://fi.wikipedia.org/wiki/Pedofilia

Vierailija
24/24 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Käytkö töissä? Opiskeletko? Luulen että sulle tekisi hyvää saada enemmän sisältöä elämään. Keskittyisit siihen omaan elämääsi etkä kuluttaisi aikaasi ajatellen vain maailman pahuutta. Tietoisesti pitää hallita mieltään ja keskittyä hyvään. Et sinä tuosta mitään mitalia saa,korkeintaan menetät mielenterveytesi ja onko maailma sitten jotenkin parempi paikka? Ei.

Käyn töissä, olen alkanut suunnitella jatko opiskeluita yliopistoon yms. Urheilen ja teen ylitöitä paljon; elämässäni on hyvin paljon ohjelmaa ja kohta asun vaimoni kanssa yhdessä.

En tiedä onko ongelmani se, että olen tuhonnut elämääni ja mielenterveyttäni huumeilla monta vuotta, kunnes pari vuotta sitten lopetin.

Sen jälkeen jos esim työkaveri vaikuttaa olevan pahalla päällä ja sanoo jotain minun korvaan ikävää, niin ahdistun moneksi päiväksi, enkä pysty ajattelemaan paljon mitään muuta, kuin tuota "ilkeyttä".

Joskus menee viikonloputkin vaan miettien sitä, meinataanko mua savustas ulos täältä vai mitä, enkä todellakaan usein tiedä mitä ihmiset aikovat tehdä tai sanoa minulle.

En voi sille mitään tällä hetkellä!

Ei mulla noista entisistä kuvioista mitään ystäviä jäänyt (ihmekös tuo) mut onneksi sentään yhden hyvän kaverin kanssa välillä nähdään.

Muuten on todella vaikea löytää syytä ja motivaatiota elää tällä pallolla, koska täällä on tää dog eat dog mentaliteetti.

Usein haluan vaan kuolla, koska ei vaan jaksa tätä turhuutta ja oman mielen vinoutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi