Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks tää maailma on niin p*rseestä? Ja suurin osa ihmisistä

Vierailija
08.07.2018 |

Ei sinänsä ole mitään elämää vastaan, mutta tuntuu ettei jaksais elää ja katella tätä menoa vielä monta kymmentä vuotta pahimmillaan.
Siis ihan oikeasti.

Sairaat lapset kiusaavat ja traumatisoivat heikompiaan jo ala-asteesta asti ja *usipäät ja narsistit sit työelämässä.
Uutisista saa kuulla kuinka joku ajaa jälleen pakettiautolla väkijoukkoon jossain yms. Ja nyt sit suomessakin oli ne puukotukset.

Ja muutenki tää meininki; "syrjitäänpä tuota ja painetaan alas taas tuota' valtionjohtajat ja kirkonmiehet ovat pedofiileja ja mitä vielä.
Terroristit ja allahu akbar!!

Ja sit kun ite näkee oletettua vanhaa kaveria, niin tää onkin ahdistunut ja dissaa sit mua.
Ja muutenki ku herkkä ihminen olen, niin saanut kuulla dissausta ihan ventovierailta ja tietenkin aina aluksi kouluissa ja töissä.
"Hei ***** miltä tuntuu olla luokan v*ttuilluin tyyppi!!?? Hahaha"
Yms..

Mitä helkkaria? Miten kukaan täysjärkinen voi rehellisesti sanoa olevansa onnellinen tällassa maailmassa?

Eniten ihmettelen miksi siitä vauhkotaan, et pelastetaan joku jos hautoo itsaria yms.
Ihan ymmärrettävää, ettei jää kaipaamaan mitään tai ketään täältä, miettikää nyt.

Miten mä voin ihan oikeasti saada mun ajatukset ilosemmiksi, koska kaikki mitä kerroin on kuitenkin totisinta totta?
En sentään itse satuta muita henkisesti tai fyysisesti enkä siihen pystyisikään.
Sitten en ainakaan voisi elää itseni kanssa hetkeäkään.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutatpahan. Käytät pedofiili sanaa halventavassa merkityksessä ikäänkuin se olisi sama kuin hyväksikäyttäjä. Itkettää.

Vierailija
2/24 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satutatpahan. Käytät pedofiili sanaa halventavassa merkityksessä ikäänkuin se olisi sama kuin hyväksikäyttäjä. Itkettää.

No kun niistä suuri osa ihan oikeesti on pedofiileja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun niistä suuri osa ihan oikeesti on pedofiileja.

Lähde?

Vierailija
4/24 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kanssa täsmälleen samat fiilikset.

Vierailija
5/24 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se kuplaansa sulkeutumisen taito. Kun pitää hyvät tyypit ympärillään, ollaan hyviä toisillemme, vaikutetaan siihen mihin pystyy, niin elämä on mukavaa.

Vierailija
6/24 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tämä aikakausi.

Vierailija
7/24 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maailma ole paha vaan ihmiset ovat pahoja ja tekevä joidenkin elämästä helvettiä.

Vierailija
8/24 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä keskittyä hyvään, niin elämä tuntuu paljon mukavammalta. 

Vierailija
9/24 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on kurja siksi, että se ei ole totta. Se on alitajunnan luoma projektio, ”näytelmä”. Kun kaikelle pahuudelle antaa anteeksi, alitajunta puhdistuu, projektio muuttuu ja ennenpitkää ei tarvita projektiota lainkaan. Silloin tiedät mikä olet ja missä.

T. Valaistunut

Vierailija
10/24 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laumasieluisuus. Ei uskalleta uhmata "johtajia", johtaja on johtaja, vain koska sillä on lauma, mikä myötäilee sitä.

Vierailija
11/24 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapallo on hyvä mielestäni.

Loistava auringon paiste nytkin ja tällee. Mitä sitä turhaan valittaa... en jaksanut lukea valitustasi loppuun.

Vierailija
12/24 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma on kurja siksi, että se ei ole totta. Se on alitajunnan luoma projektio, ”näytelmä”. Kun kaikelle pahuudelle antaa anteeksi, alitajunta puhdistuu, projektio muuttuu ja ennenpitkää ei tarvita projektiota lainkaan. Silloin tiedät mikä olet ja missä.

T. Valaistunut

Joidenkin keino on sitten tällainen defenssinen psykoosi.

Vierailija
13/24 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinänsä ole mitään elämää vastaan, mutta tuntuu ettei jaksais elää ja katella tätä menoa vielä monta kymmentä vuotta pahimmillaan.

Siis ihan oikeasti.

Sairaat lapset kiusaavat ja traumatisoivat heikompiaan jo ala-asteesta asti ja *usipäät ja narsistit sit työelämässä.

Uutisista saa kuulla kuinka joku ajaa jälleen pakettiautolla väkijoukkoon jossain yms. Ja nyt sit suomessakin oli ne puukotukset.

Ja muutenki tää meininki; "syrjitäänpä tuota ja painetaan alas taas tuota' valtionjohtajat ja kirkonmiehet ovat pedofiileja ja mitä vielä.

Ja sit kun ite näkee oletettua vanhaa kaveria, niin tää onkin ahdistunut ja dissaa sit mua.

Ja muutenki ku herkkä ihminen olen, niin saanut kuulla dissausta ihan ventovierailta ja tietenkin aina aluksi kouluissa ja töissä.

Yms..

Mitä helkkaria? Miten kukaan täysjärkinen voi rehellisesti sanoa olevansa onnellinen tällassa maailmassa?

Eniten ihmettelen miksi siitä vauhkotaan, et pelastetaan joku jos hautoo itsaria yms.

Ihan ymmärrettävää, ettei jää kaipaamaan mitään tai ketään täältä, miettikää nyt.

Miten mä voin ihan oikeasti saada mun ajatukset ilosemmiksi, koska kaikki mitä kerroin on kuitenkin totisinta totta?

En sentään itse satuta muita henkisesti tai fyysisesti enkä siihen pystyisikään.

Get lost. In america peoples see things in europe we dont even understand. Amerikka ensin sitten suomi, kuten Trump sanoi ja kaikki näki sen.

Vierailija
14/24 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Valaistunut

Psykoosi oli se, kun ajatteli maailman pahuuden olevan totta ja ihmisten erillisiä. Sinä, siskoseni, olet samaa kuin minäkin, eli yksi kollektiivinen mieli.

Vierailija
15/24 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Valaistunut

Psykoosi oli se, kun ajatteli maailman pahuuden olevan totta ja ihmisten erillisiä. Sinä, siskoseni, olet samaa kuin minäkin, eli yksi kollektiivinen mieli.

Blaa...blaa...blaa...

Vierailija
16/24 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasioiden valossa maailma on koko ajan yhä vähemmän perseestä. 

Vierailija
17/24 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen kannattaa keskittyä omaan elämään. Me emme voi mitään toisten valinnoille. Pitää valvoa, että itse toimii oikein.

Vierailija
18/24 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan oikeasti.

Yms..

Maailmassa tapahtuu sekä hyviä että pahoja asioita. Jos keskittyy siihen pahaan ja huonoon, se värittää kokemusta koko maailmasta ja elämästä. Elä unohda sitä kaikkea hyvää, mitä maailmassa on.

Vierailija
19/24 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun elinolosuhteet on paremmin kuin koskaan, on aikaa huomata sitä negatiivisuutta. Vielä joskus sata vuotta sitten Suomessakin ihmiset raato koko päivän vaan leivänkannikalla ja puurolla, sisaruksia kuoli siihen ja tuohon, köyhien perheiden lapset lähti 12-vuotiaana töihin. Se mihin perheeseen syntyi, vaikutti koulutusmahdollisuuksiin ja siihen mitä elämässään pystyi saavuttamaan. Lisäksi silloinkin varmasti oli kiusaamista ja dissaamista, sekä sotahulluja.

Vierailija
20/24 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ihmishistoriaa ja sitä, miten ihmiset ovat toisia ihmisiä kohdelleet vaikkapa viimeisen 500 vuoden ajalla. Täysiä petoja toisiaan kohtaan. Keino selvitä tässä hullussa maailmassa on tosiaan keskittyä omiin luottohenkilöihin ja pieniin asioihin joista saa iloa elämäänsä. Sekä unohtaa ja yrittää olla ajattelematta tätä dog eat dog -maailmaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme