Millä epäterveellisellä mässäät joskus yksin?
Mä teen uunimakkaraa ja perunamuussia.
Lisukkeena ketsuppia, sinappia, majoneesia, suolakurkkua. Aah!
En syö usein, mutta en kehtaa kellekään mainostaa, että siro nainen ahtaa moista äijämättöä.
Kommentit (27)
Halloumi. Paistan sen ja syön ihan yksin.
Ja elimistö kärsii äkillisestä suola- ja rasvaturauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Iso rasvaa tursuva lihis, milloin milläkin täytteellä.
Noin kerran kuukaudessa syön, ei meillä niitä muulloin olekaan.
Mäkin ostin kerran lihiksen.
Mutta voi, se on ihan toista kuin lapsena!
Mut sit osui netissä vastaan lihapiirakkaresepti! 😜Sitä kokeilen.
Juon salaa alkoholia. Ruoan kanssa en jaksa pelleillä.
Klassikko: pyttipannu.
Kuutioidaan raa'at perunat ja paistetaan öljyssä hiljalleen. Lisätään sipulihakkelus, makkarakuutiot ja tomaatti. Paistetaan muna.
Lisukkeina etikkapunajuuria ja kurkkusalaattia tai pikkelssiä.
Tämäkään ateria ei kaipaa silminnäkijöitä. 😀
Vierailija kirjoitti:
Kuutioidaan raa'at perunat ja paistetaan öljyssä hiljalleen. Lisätään sipulihakkelus, makkarakuutiot ja tomaatti. Paistetaan muna.
Lisukkeina etikkapunajuuria ja kurkkusalaattia tai pikkelssiä.Tämäkään ateria ei kaipaa silminnäkijöitä. 😀
Jaa niin miksi ei?
Vierailija kirjoitti:
Lisukkeina etikkapunajuuria ja kurkkusalaattia tai pikkelssiä.Tämäkään ateria ei kaipaa silminnäkijöitä. 😀
Toi on kyllä ihan parasta...vaikka joku näkisikin.😄
Vierailija kirjoitti:
Joo, niin tuttua! Parasta on kun sen oksentaa pois niin ei tarvi miettiä et olis lanteilla. :D
Syön kans lihapiirakkaa ja joskus jonkun rasvaisen hampurilaisen. Kuinka nopeasti te muut oksennatte ne pois?
Vierailija kirjoitti:
Tämä 😅 Minä lopetan tyystin syömisen, kun olen yksinäni, mutta juoda saatan kyllä.
Hmm, Saariosten Roiskeläppä ja riisifrutti. Tai pari lihapasteijaa ja pari berliinin munkkia
Teen itselleni lämpimiä kinkku-juusto voileipiä. Laitan niihin paksun kerroksen kermajuustoa ja paistan uunissa niin kauan että juusto sulaa ja valuu pellille. Rakastan sitä paistunutta juustoa joka muuttuu kovaksi ja rapeaksi.
Makea herkku:
Parasta gourmet-vaniljajädeä.
Teen kinuskikastikkeen kuohukermasta ja intiaanisokerista. Jääkarpaloita tai vadelmia.
Kaloreita miljoona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä 😅 Minä lopetan tyystin syömisen, kun olen yksinäni, mutta juoda saatan kyllä.
Joo, mä juon joskus vettä yli sallitun 800mm aamupäivällä ennen 8 km lenkkiä.
Minulla oli yksin (harvoin) päästessäni tapana tehdä joku upea salaatti. Mies oli sitä mieltä että kaikilla aterioilla pitää olla lihaa ja rasvaa paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, niin tuttua! Parasta on kun sen oksentaa pois niin ei tarvi miettiä et olis lanteilla. :D
Syön kans lihapiirakkaa ja joskus jonkun rasvaisen hampurilaisen. Kuinka nopeasti te muut oksennatte ne pois?
Kyllä se yksi annos saa pazkana tulla ulos, ei jää lannetta leventämään.
Ei nuo rasvaiset jos harvoin syö edes maistu.Kun tein aikaisempaa suosikkia,makaronia ja jauhelihaa niin ei kyllä ollut läheskään niin hyvää kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Halloumi. Paistan sen ja syön ihan yksin.
Ja elimistö kärsii äkillisestä suola- ja rasvaturauksesta.
Mäkin paistan vuohenjuustoa. Syön sen salaatissa ja vaalean leivän kera. Nam!
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli yksin (harvoin) päästessäni tapana tehdä joku upea salaatti. Mies oli sitä mieltä että kaikilla aterioilla pitää olla lihaa ja rasvaa paljon.
Oot sä ihan lapanen?
Salaattia ei voi sitten itselle tehdä????
Mä yleensäkin syön yksin, koska eihän naisen kuulu hyvien tapojen mukaan syödä mitään. Saatan nauttia muiden seurassa hieman vettä, mutta oksettaa ajatus että söisin jotain.
Iso rasvaa tursuva lihis, milloin milläkin täytteellä.
Noin kerran kuukaudessa syön, ei meillä niitä muulloin olekaan.