Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kymmenen vuoden takainen välirikko

Vierailija
07.07.2018 |

Olenko jotenkin omituinen, koska kymmenen vuotta sitten päättynyt ihmissuhde on viime aikoina vaivannut minua todella paljon. Tämä ihminen on välirikosta lähtien tasaisin välein pyörinyt mielessäni ja olen miettinyt, miksi asiat meni niin kuin meni, mutta nyt hän pyörii liki päivittäin mielessä. Miksi? Olenko ihan seonnut?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/25 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö teillä asioita selvittämättä? Oliko päätös molemmin puolinen? Oletko yrittänyt ottaa yhteyttä häneen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta on lyhyt aika ihmissuhteissa, jopa 15 vuottakin.

Vierailija
4/25 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Luulen että kohdallani hänen miettiminen liittyy siihen, että asiat jäivät käsittelemättä. Minulle sanottiin, että älä enää ikinä ota yhteyttä.. Joten en myöskään pääse selvittämään niitä. Miten sinulla? Jäikö asiat hänen kanssaan selvittämättä?

Vierailija
5/25 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko rakastunut?

Vierailija
6/25 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha suola janottaa. 

Vierailija
7/25 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäikö teillä asioita selvittämättä? Oliko päätös molemmin puolinen? Oletko yrittänyt ottaa yhteyttä häneen?

Päätös ei ollut molemmin puolinen. Hän vain lopetti yhteydenpidon sanomatta mitään. Torjui minut eri viestintävälineissä. En ole uskaltanut ottaa yhteyttä. Meillä ei siis ollut mitään riitaa tms.

Vierailija
8/25 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko todella? Pohtiiko muutkin näin vanhoja asioita? Miksiköhän nämä nyt yhtäkkiä pyörii niin vahvasti mielessäni.

ap

Vierailija
9/25 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätös ei ollut molemmin puolinen. Hän vain lopetti yhteydenpidon sanomatta mitään. Torjui minut eri viestintävälineissä. En ole uskaltanut ottaa yhteyttä. Meillä ei siis ollut mitään riitaa tms.

Selkeästi tuo loppu on käsittelemättä ja ymmärtämättä sinulla. Toisella varmaan on ollut omat syynsä noin toimia. En oikein tiedä ,miten tuohon voisi palata jos toinen on yhteydenototkin kieltänyt.

Vierailija
10/25 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tullut torjutuksi ja hylätyksi. Onko elämässäsi tällä hetkellä tapahtunut hylkääminen? Joka voisi nostaa vanhan hylätyksi tulemisen tunteen pintaan?

Vierailija
11/25 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä! Luulen että kohdallani hänen miettiminen liittyy siihen, että asiat jäivät käsittelemättä. Minulle sanottiin, että älä enää ikinä ota yhteyttä.. Joten en myöskään pääse selvittämään niitä. Miten sinulla? Jäikö asiat hänen kanssaan selvittämättä?

Meillä ei ollut riitaa. Hän vaan katosi sanomatta mitään ja asiat jäivät siis todella selvittämättä. Kyllä hänellä tavallaan oli "oikeus" pahoittaa minun vuoksi mielensä, mutta mielestäni minun olisi pitänyt saada mahdollisuus selittää asiat hänelle ennen kuin hän "katosi".

ap

Vierailija
12/25 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitko rakastunut?

Ehkä.

ap

Vierailija
13/25 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha suola janottaa. 

Voiko vanha suola janottaa jos ei olla koskaan oltu pariskunta?

ap

Vierailija
14/25 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hänellä oli oikeus pahoittaa mielensä?

Vierailija
15/25 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ollut riitaa. Hän vaan katosi sanomatta mitään ja asiat jäivät siis todella selvittämättä. Kyllä hänellä tavallaan oli "oikeus" pahoittaa minun vuoksi mielensä, mutta mielestäni minun olisi pitänyt saada mahdollisuus selittää asiat hänelle ennen kuin hän "katosi".

ap

Olen pahoillani ap mutta aika montaa ei kiinnosta tuossa tilanteessa kuunnella asioiden selittämistä. En jäisi itsekään kuuntelemaan. Parempi vain suunnata kärsä kohti auringonlaskua ja ratsastaa kohti uusia seikkailuita.

Vierailija
16/25 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hänellä oli oikeus pahoittaa mielensä?

Noh. Vaikeaa selittää ilman, että joku voi tunnistaa. Lupasin ehdollisesti tehdä hänen kanssaa jotakin ja tämä ehto ei täyttynyt ja sanoin, että sitten en pysty. Tämä ehdon täyttymättömyyden vuoksi asia oli mielestäni siis sopimatonta. Jonkun verran tämän jälkeen hän torjui minut. Ja ennen kuin kukaan epäilee, niin kumpikin oltiin vapaita ja se touhu oli sellaista että välillä oltiin kavereita ja välillä oli ihastusta ilmassa ja sitä kesti vuosia. Toki mullakin on ollut mielestäni oikeus pahoittaa mieleni monta kertaa tämän jutun epämääräisyyden vuoksi.

ap

Vierailija
17/25 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Olen pahoillani ap mutta aika montaa ei kiinnosta tuossa tilanteessa kuunnella asioiden selittämistä. En jäisi itsekään kuuntelemaan. Parempi vain suunnata kärsä kohti auringonlaskua ja ratsastaa kohti uusia seikkailuita.

Tavallaan kyllä ymmärrän tämän, että selitykset ei kiinnosta. Selitettävää olisi kyllä ollut myös hänellä. Tai ainakin olisin kaivannut vastauksia. Hänen tapoihinsa ei kuulu asioiden selvittely. Hän vaan pistää välit poikki. Ehkä meidän tapauksessa ihan hyväkin, että se ratkesi jotenkin, vaikka tapa kurjalta tuntuikin tai tuntuu.

ap

Vierailija
18/25 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tullut torjutuksi ja hylätyksi. Onko elämässäsi tällä hetkellä tapahtunut hylkääminen? Joka voisi nostaa vanhan hylätyksi tulemisen tunteen pintaan?

No ei oikeastaan ole tapahtunut mitään vastaavaa. Olen tosin tullut muistutetuksi hänestä muutaman kerran viime vuosina, että oisko syy sitten siinä? Haluaisin hänet ja tämän asian pois mielestäni.

ap

Vierailija
19/25 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko todella? Pohtiiko muutkin näin vanhoja asioita? Miksiköhän nämä nyt yhtäkkiä pyörii niin vahvasti mielessäni.

ap

Tähän on joku syy, ehkä selviää ajan mittaan.

Aiheen sivusta vaan päättelin:  Jouduin työpaikkakiusatuksi, asiasta oli todella kulunut aikaa 15 vuotta, henkilö väitti ettei ollut tehnyt mitään väärää, vaikka asia oli ilmiselvä. 

Vierailija
20/25 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tähän on joku syy, ehkä selviää ajan mittaan.

Aiheen sivusta vaan päättelin:  Jouduin työpaikkakiusatuksi, asiasta oli todella kulunut aikaa 15 vuotta, henkilö väitti ettei ollut tehnyt mitään väärää, vaikka asia oli ilmiselvä. 

Ikävää, että kiusaajasi ei myöntänyt tekojaan. Ehkä häntä hävetti. Typerä hän oli joka tapauksessa. Minulta on kaksi kiusaajaa tullut oma-aloitteisesti pyytämään anteeksi, kun päädyttiin samaan kaveriporukkaan. Arvostin sitä, että pyysivät anteeksi vaikka se ei toki menneitä muuttanut.

Mutta miten ajattelet kiusaamisen liittyvänä tähän minun asiaani? Miksi kiusaaminen tuli sinulle mieleen?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi