Kysy jotain 147 cm pituiselta naiselta
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Onko vartalosi normaalin sopusuhtainen?
Mielestäni on. Ei ole mitenkään erityisen lyhyitä raajoja, pitkää selkää yms. Kuvissa voisin mennä läpi normaalipituisesta.
Haaveiletko pitkistä miehistä, kuten muutkin naiset, vai katseletko mieluummin samalla pituustasolla olevia?
Pisin mies jonka kanssa olet ollut?
Olen 148 cm 😁. Ei ole kysyttävää, maasta se pienikin ponnistaa. Hyvää jatkoa elämällesi! Aikuinen olen minäkin. Kahden lapsen onnellinen äiti.
Miksi teet pituudestasi/lyhyydestäsi ison asian? Pitääkö kompensoida? :D
Vierailija kirjoitti:
Haaveiletko pitkistä miehistä, kuten muutkin naiset, vai katseletko mieluummin samalla pituustasolla olevia?
150cm "mies" ?
🤣
itselleni riittää se, että mies on minua pidempi, tosin en ole koskaan kohdannut itseäni lyhyempää miestä. Pidän kyllä pitkistä miehistä, mutta pituus on minulle kaikista ominaisuuksists vähiten tärkeä. Unelmapituutta ei ole. Olen suhteessa, mies on 181 cm.
Ei, minua ei ole pidetty pöydän alla. Eikä pituus sinänsä harmita, vaikka välillä onkin ongelmia kun en ylety esim. kaupassa ylimmille hyllyille.
En kompensoi mitään, tuli vain tylsää.
Minä olen 152 cm. Haluaisitko olla pidempi? Tai lyhyempi? Itse voisin ottaa vaikka 10 cm lisää, jos olisi mahdollista.
Aikas ihanan mittainen olet naiseksi, vaikka ei pituudella tietysti suurta merkitystä olekkaan.
Itse olen saman mittainen mies kuin kumppanisi.
Onko vartalosi normaalin sopusuhtainen?