Kuka muistaa tapauksen jossa soluasunnossa toinen sammui jättäen keittiön hanan valumaan ja toinen antoi srn olla niin että tuli vesivahinko?
Aion tehdä kämppikselle samman tempun luultavasti jo tänään. Hän käyttää alkoholia vaikka käyttää masennuslääkkeitä ja on varsinkin humalassa aivan uskomattoman rasittava.
Olen jo "lainannut" hänelle kuuluvia astioita ja ruokailuvälineitä. Kun hän palaa baarista myöhemmin illalla ja sammuu omaan huoneeseen, menen keittiöön ja asetan hänen astiat tiskiaktaaseen ja jätän hanan valumaan.
Voi olla että se ylivuotoaukko vetää tarpeeksi hyvin mutta epäilen sitä. Jokatapauksessa vesikulutusta seurataan ja viimeistään maanantaina juttu tulee isännöitsijän tietoon. Minä sanon etta nukuin koko yön enkä huomannut mitään ja kämppis on ollut liian humalassa ylipäätään sanoakseen yhtään mitään. Jäljet kuitenkin viittaa häneen ja hän saa vähintään kirjallisen varoituksen ja joutuu muuttamaan viimeistään kun sopimus menee umpeen.
Toi on hyvä! Mä tein vuosi sitten töissä yhdelle koppavalle työkaverille kans pienen "kepposen" ja se sai potkut sen takia.