Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden miesystävän työ-ajat on niin kummia että on kohta EX

Vierailija
07.07.2018 |

2vk normi duunia ja sitten 7vrk päivystys jossa pitää olla kohteessa 30minuutissa (tehdas/laitos) kaikki kesäkiva ym pitää skipata, onko tuo edes sallittua?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä lajin tehdas tuo on? Miksei olisi sallittua?

Vierailija
2/17 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa uudeksi miesystäväksi elämäntapatyötön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen työ estää sinua tekemästä kaikkea kivaa? Miksi sinun tarvitsee skipata?

Vierailija
4/17 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tuossa on? Ei kaikki maailman työ tapahdu toimistoaikaan klo 8-16 välillä. Lisäksi päivystyksestä saa hyvät rahat vaikka välttämättä mitään ei tapahdu. Monella on vuorotyö vuoden ympäri, ja sen jalkoihin jää joulut ja juhannukset ja illanvietot perheen kanssa. Mikä sulle tekee tässä niin vaikeaa?

Vierailija
5/17 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vkoa normiduunia, jolloin voitte elää normaalisti. Viikko päivystystä tietenkin häiritsee prinsessaelämää. Mutta ei kenenkään tarvitse sitä päivystystä ilmaiseksi tehdä. Mies saa siitä hyvän korvauksen.

Vierailija
6/17 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovela mies, duuniin on aina kätsää vedota, koska harva nainen kehtaa alkaa kyseenalaistaa/niuhottaa kun periaatteessa duunivuorot/kiireet voi(si) olla tottakin. Miestä ei vaan hotsita nähdä sua ihan niin usein mitä sä haluaisit.

Vierailija
7/17 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole ystäviä joiden kanssa viettää aikaa kun mies joutuu töihin?

Vierailija
8/17 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2vk normi duunia ja sitten 7vrk päivystys jossa pitää olla kohteessa 30minuutissa (tehdas/laitos) kaikki kesäkiva ym pitää skipata, onko tuo edes sallittua?

Teollisuudessa normaalia. Itse päivystin erästä pohjoisen tehdasta koko kesän. Perhe kotona ja mökillä etelässä.

Vierailija
9/17 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia työaikoja on. Aikoinaan mies teki tavallista päivätyötä 7-16. Nykyään ap:n miehen työrytmi. Voin sanoa, että todella vittumainen työrytmi ja näillä näkymin ero tulossa. Päivystysviikolla hoidan kotona aivan kaiken, koska mies makaa kaiken vapaa-ajan oli hänellä keikkaa tai ei. Hän elää kuin täysihoitolassa. Itse olen myös kokoaikaisessa työssä. Mies suuttuu, jos edes ehdotan, että hänkin voisi laittaa ruokaa, jos hän on kotona.

Vierailija
10/17 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itselläni kolmivuorotyö, ja mies valittaa siitä jatkuvasti. Omalla alallani ei vaan valitettavasti ole tarjolla päivätöitä. Suoraan sanottuna en kyllä ole päivätöistä edes kiinnostunut, pidän työaikojen vaihtelusta ja vihaan aikaisia aamuherätyksiä. Elämä menee hukkaan kun joutuu arki-iltoina 8 petiin.

Vierailija
11/17 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisia työaikoja on. Aikoinaan mies teki tavallista päivätyötä 7-16. Nykyään ap:n miehen työrytmi. Voin sanoa, että todella vittumainen työrytmi ja näillä näkymin ero tulossa. Päivystysviikolla hoidan kotona aivan kaiken, koska mies makaa kaiken vapaa-ajan oli hänellä keikkaa tai ei. Hän elää kuin täysihoitolassa. Itse olen myös kokoaikaisessa työssä. Mies suuttuu, jos edes ehdotan, että hänkin voisi laittaa ruokaa, jos hän on kotona.

Työajat eivät siis olleetkaan syy vaan se, että mies on laiska paska.

Vierailija
12/17 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
13/17 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työajan takiako heivaat? Vaikka on tajuttoman komea, kiva, huomaavainen, hyvä sängyssä, tekee kotitöitä, ei juo, ei polta, vie likavaatteet pyykkikoriin...mitä vielä, kerro!

Vierailija
14/17 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsiä vaikka merimies puolisoksi

Tai poliisi tai palomies tai lääkäri

Vierailija
15/17 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies tykkää jos menet pitämään hauskaa silloin kun hän on töissä?

Vierailija
16/17 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työajan takiako heivaat? Vaikka on tajuttoman komea, kiva, huomaavainen, hyvä sängyssä, tekee kotitöitä, ei juo, ei polta, vie likavaatteet pyykkikoriin...mitä vielä, kerro!

Kyllä mun yksi suhde kaatui noihin työaikoihin, mies oli töissä 9/10-20/21, ei siinä ollut mitään järkeä.

Vierailija
17/17 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työajat eivät siis olleetkaan syy vaan se, että mies on laiska paska.

Uudet työajat toivat tuon piirteen esille. Vuosia sitä ennen meni hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän