Oletko mennyt iloisena vierailemaan virastoon jossa vastaan tulee seipään niellyt ruttuturpa joka saa mielesi apeaksi
Kommentit (31)
Joo, aina. Mietin, ovatko siellä suojatyöpaikoissa tai jtn.
Etpä ole käynyt meidän virastossa sitten :D
Vierailija kirjoitti:
Joo, aina. Mietin, ovatko siellä suojatyöpaikoissa tai jtn.
Joo asiakaspalvelua ei ainakaan vaadita
Tällaista on meno pohjois-Suomessa
Kerran vähän jäi huono naku, kun ovi laitettiin kirjaimellisesti nenän edestä kiinni. Tiedän, että olisin voinut katsoa tarkemmin aukioloajat, mutta en sattunut huomaamaan. Olin jo tarttumassa ovenripaan, kun se tultiin laittamaan lukkoon. Olisi kai virkailija voinut edes sanoa, että valitettavasti suljemme tältä päivältä, mutta huomenna avaamme taas kymmeneltä.
Mä en mene mieli iloisena asioimaan mihinkään virastoon. Ei kannata, kun se lytätään kuitenkin.
Onhan näin käynyt joskus... nämä eriskummalliset asiat aina muuttuvat vain näönnällisyyteni mukaan omituisesti.
Joskus vain ei voi toivoa että olisi tyynenpi ja horjumaton.
Kyllä joka kerta ja asun Itä-Suomessa.
Olen töissä virastossa ja ihmettelen usein, miksi sinne tulee väkeä vierailulle. Odotetaan esittelykierrosta ja kahvitteluja, pitäisi olla tarjolla suolaista ja makeaa, laktoositonta ja gluteenitonta. Sitten kun se vierailija kuulee, että virastossa ei vieraille ole tällaista palvelua, niin suututaan ja uhataan hakata sekä virkailija että tämän lapset.
Juu kyllä olen ja veikkaan, että se leipääntynyt olemus johtuu veemäisistä asiakkaista. Ei niitä määräänsä enempää jaksa kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä virastossa ja ihmettelen usein, miksi sinne tulee väkeä vierailulle. Odotetaan esittelykierrosta ja kahvitteluja, pitäisi olla tarjolla suolaista ja makeaa, laktoositonta ja gluteenitonta. Sitten kun se vierailija kuulee, että virastossa ei vieraille ole tällaista palvelua, niin suututaan ja uhataan hakata sekä virkailija että tämän lapset.
Yksi ruttuturpa löydetty!
Vierailija kirjoitti:
Juu kyllä olen ja veikkaan, että se leipääntynyt olemus johtuu veemäisistä asiakkaista. Ei niitä määräänsä enempää jaksa kukaan.
Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa
Sillä ruttuturvalla saattaa olla takana uneton yö tai alkava migreeni tai hirveät niska-hartiakivut jatkuvasta istumatyöstä johtuen. Jälkikasvu on ehkä tehnyt tyhmyyksiä tai vanhemmilla on todettu dementia. Ihmisiä hekin vain ovat. Yritän olla tämän maan ruttuturville aina erityisen mukava ja kohtelias ja rauhallinen, jospa heidän päivänsä siitä paranisi. Seuraava asiakas saa sitten kohdata paremmalla mielellä olevan asiakaspalvelijan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet täysin oikeassa. Juuri sellaista palvelua saat, miten käyttäydyt aspalle. Ite en oo jaksanut asiakaspalveluaikoinani olla enää kiltti ja hymyilevä kenellekään loppuaikoina. Nyt olen työtön (itse irtisanouduin), eikä todellakaan ole ikävä työelämään. Ihmiset ovat syöpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet täysin oikeassa. Juuri sellaista palvelua saat, miten käyttäydyt aspalle. Ite en oo jaksanut asiakaspalveluaikoinani olla enää kiltti ja hymyilevä kenellekään loppuaikoina. Nyt olen työtön (itse irtisanouduin), eikä todellakaan ole ikävä työelämään. Ihmiset ovat syöpää.
kyllä se on lähinnä toisinpäin. hyvä, että olet nyt työtön
Työvoimaviranomaiset pahimmasta päästä.
Vähän toiselta kantilta katsottua: Olin töissä virastossa, nuorempana myös asiakaspalvelua kuului työhöni. En kuitenkaan ollut sellaisella osastolla, jonne tulee pahimmat haukut. Pysäköinninvalvonta on sellainen paikka, että sille, joka vastaa siellä puhelimeen pitäisi maksaa jotain lisäpalkkaa. Oma luonteeni ei kestäisi sellaista, varsinkin kun tämä henkilö ei ole niitä sakkojakaan kirjoittanut. Asiakas on pysäköinyt väärin ja pysäköinninvalvoja antaa sakot. Mutta asiakaspalvelussa olevaa työntekijää uhkaillaan, h***itellaan, syytetään r****mista yms. Hän ei ole myöskään suunnitellut katuja, niistä voi valittaa ihan toisaalle. Olen joskus mennyt palvelupisteen ohitse kun joku ihan fiksusti pukeutunut herrahenkilö on raivonnut, niin että kaikki varmasti kuulevat. Noloa, hävettävää.
Yleensä sellainen 50-60 nainen