Karma toimii
Eräs tuttu kolmen lapsen isä on jo vuosia pettänyt vaimoaan jäämättä kiinni. Nyt kuulin että häneltä oli viime talvena löytynyt sydänvika. Äijä ei ole kuin vähän päälle neljäkymmentä. Meinasi mennä kahvi väärään kurkkuun kun aloin nauraa niin paljon kuultuani tästä.
Karma is a bitch.
Kommentit (29)
Meidän taloyhtiössä yksi muka hieno rouva haukkui aina yksinhuoltajia kunnes miehensä löysi nuoremman ja otti eron. Ollaan naapureiden kanssa naureskeltu kun on nykyään kovasti hiljainen.
Olipa mukava tarina 🙂
Mutta ei totta. Ei karmaa ole olemassakaan, kiva että kuitenkin yritit piristää meitä tarinallasi.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni on vuosia haukkunut törkeästi työttömiä. Vuodenvaihteessa jäi itse työttömäksi ilman omaa syytään.
On ääni muuttunut kellossa.
Tasan oikeaan osoitteeseen meni tuokin! Samaa olen monesti toivonut tuommoisille haukkujille, että saisivat kerrankin tuntea omassa nahassaan, että työttömänä voi olla täysin ilman omaa syytä. Eikä uutta työtä noin vaan saa heti tilalle, vaikka haluaisi ja hakisi töitä jatkuvasti.
Elämä on puhtaasti sattuman varassa.
Joskus huono onni menee "oikeaan osoitteeseen", mutta onko se karmaa? Ihan samalla tavalla hyvät ihmiset saavat sydänvikoja.
Yksi suosittu 80-luvun lopun kaupunginpunkkari joka kiusasi minua urakalla nuorena, sylki päälle ym. on nyt kuolannut mua s24 pitkään ja tindessä laittaa supertykkäyksiä. Ei muista eikä tunnista. On alkoholisoitunut työtön, ja pettyi kun ilmoitin etten tikullakaan koskisi.
Tosi pitkään toivoin hänelle kaikkea pahaa ja on totetunut.
Yksi tuttavani oli hyvin perhekeskeinen ja arvosteli kaikkia avioeroista ja perheriidoista. Sitten selvisi että hänen upea miehensä on kelvannut muutamalle muullekin. Sairasloma ja aviokriisi..
Yläasteella fyysisesti minua kiusannut vanhempi pahapoika jäi pian auton alle ja kuoli, olihan se ehkä vähän turhan ronskia mutta enpä jäänyt suremaan.
No minun paha koulukiusaajani sai aikanaan neljä lasta ja yksi niistä sairasti synnynnäistä sydänvikaa, johon sitten myöhemmin kuoli alakouluikäisenä. Kuulin myös aikanaan, että tämä kiusaaja on/oli puheenjohtajana jossain kiusaajien vanhempien tuki ry:ssä... Eli voin päätellä, että kiusaaja oli "onnistunut" tekemään myös omista kakaroistaan kiusaajia. Mutta noinhan se yleensä menee, että kiusaajien lapsistakin tulee kiusaajia.