Oletko aivan varma, että olet miehellesi ainoa
Kommentit (57)
Olen aivan varma.
Sitä kun tuntee kumppaninsa ja luottamus pelaa - eihän se muuta tarvii.
Olen melko varma, ettei ole, se olisi muuten maininnut. Elämme avoimessa suhteessa, ja se kyllä syö "ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella"-fiilistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin varma. Meillä on tiivis ja läheinen suhde. Lisäksi siihen ei olisi edes ajallisesti mahdollisuuksia, sillä olemme 24/7 yhdessä. Työskentelemme näet yhdessä ja kaiken vapaa-aikamme vietämme toistemme tai lastemme kanssa.
Ohiksena: Kuulostaisi ahdistavalta.
Etkö ole oikein onnistunut kumppaninvalinnassa?
Ohiksena pakko sanoa, että sairasta olla kenen vaan ihmisen kanssa 24/7 yhdessä. Kyllä ihminen omaa aikaakin tarvitsee. Ahdistava skenaario, jos joku olisi koko ajan läsnä.
Meillä se on toiminut 21v. T:3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Ollaan molemmat työttömiä ja aina kotona, ei ole käytännössä edes mahdollista että se koskaan ehtisi muita käydä panemassa :D
Eikö edes lenkkisaunassa naapuria?
Missä v*tun lenkkisaunassa. Asumme omakotitalossa ja meillä on oma sauna, jossa naapurit ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin varma. Meillä on tiivis ja läheinen suhde. Lisäksi siihen ei olisi edes ajallisesti mahdollisuuksia, sillä olemme 24/7 yhdessä. Työskentelemme näet yhdessä ja kaiken vapaa-aikamme vietämme toistemme tai lastemme kanssa.
Ohiksena pakko sanoa, että sairasta olla kenen vaan ihmisen kanssa 24/7 yhdessä. Kyllä ihminen omaa aikaakin tarvitsee. Ahdistava skenaario, jos joku olisi koko ajan läsnä.
Ihan pokallako sä selität, että olette olleet 21 vuotta toistenne lähellä 24/7?
Olen aivan täysin varma, ettei tee mitään luvatonta selkäni takana. Miksi ihmeessä tekisi kun voi ihan luvan kanssakin. Kolmen kimppa on seuraavana kokeilussa, ensin toisen naisen kanssa ja sitten toisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Ollaan molemmat työttömiä ja aina kotona, ei ole käytännössä edes mahdollista että se koskaan ehtisi muita käydä panemassa :D
Eikö edes lenkkisaunassa naapuria?
Mitä te oikein kuvittelette? Että jonkun mies täällä a) kävisi taloyhtiön lenkkisaunassa ja b) voisi naida siellä? Tai c) pystyisi koskaan ehdottelemaankaan naapurille kuolematta häpeään sitten jos saakin pakit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, onnistuin oikein hyvin. Löysin miehen, joka on itsenäinen, erillinen yksilö myös parisuhteessa. Hänellä on edelleen omat mielenkiinnon kohteensa, omat harrastuksensa, omat ystävänsäkin, jotka kyllä tunnen mutta joita ei tarvitse tavata aina kahden kesken. Vietämme suurimman osan vapaa-ajasta yhdessä, mutta emme väkisin. Kummallakin on myös menoja, joihin toista ei raahata väkisin mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Meillä on tosi hauskaa yhdessä. Näinhän ennenwanhaan muutkin ihmiset eli ja toimi. Asutaan pienessä käpykylässä ja täältä kun lähdetään kaupoille, harrastuksiin tai mihin tahansa koko perhe kulkee samalla kyydillä. Ei täällä mitään julkistaliikennettä tai muutakaan ole.
Olin varma. Olin väärässä. Mies nykyisin ex.
Uskoisin näin. Mies harvoin poissa kotoa, meillä yhteiset tuttavat/kaverit ja olemme töissä vierekkäisissä rakennuksissa ja menemme yleensä samaa matkaa töihin ja kotiin. En oikein jaksa keksiä missä välissä pettäisi, mutta ainahan se on toki mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan pokallako sä selität, että olette olleet 21 vuotta toistenne lähellä 24/7?
Meinaatko että mies kauppareissulla käy tönimässä jotain naista 10min? Mahtaa sulla olla epäluuloinen elämä.
Olen varma, vaikka mieheni onkin pitkänä, tummana ja komeana naisten mieleen. On kumminkin introvertti ja hyvin pidättyväinen vieraassa seurassa. Tunnen mieheni hyvin. Ristiriitatilanteisiin yms hän reagoi fyysisillä oireillä päänsäryllä, selkä- ja vatsakivulla eikä hankkiutu ehdoin tahdoin sellaisiin tilanteisiin.
Olen aivan varma. Vaikka tekeekin välillä pitkiä työmatkoja ja yksi kerta naureskeltiin, että hänellä olisi hyvät edellytykset viettää kaksoiselämää. En silti kysele perään kun on pois kotoa ellei sillä ole jotain käytännön merkitystä, enempi mies on huolissaan mun uskollisuudesta. Ei se petä koska rakastaa eikä halua menettää minua ja meidän perhettä.
"Niin kyllästynyt olen tähän tylsään kanavaan, tulispa joku joka vaihtaisi sen puolestani, kun en itse saa mitään tehtyä."