Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko aivan varma, että olet miehellesi ainoa

Vierailija
07.07.2018 |

seksikumppani?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko varmasti olen mieheni ainut seksikumppani. Tosin, voiko mieheni olla varma siitä, että hän on minun ainut seksikumppanini? Niinpä, ei hän voi. 

Vierailija
22/57 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. On melkein rasittavan rakastunut muhun. Ja suhde alle 3 vuotta. Seksiä meillä on niin paljon ettei millään energialla edes jaksaisi muita :D

Seurusteletteko te ihan oikeasti vai onko teillä salasuhde?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ja toivon olevani mutta olisi idioottimaista väittää voivansa olla täysin varma asiasta. Ihmisistä hyvin iso prosentti kuitenkin pettää ja mikään ei takaa sitä, etteikö parisuhteessani voisi käydä niin.

Vierailija
24/57 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sitä epätodennäköisenä, koska ollaan lähes kaikki vapaa-aika yhdessä. Mutta kai se jossain työpaikan lounastunnilla ehtisi. Mies on kyllä luonteeltaan sellainen, etten usko hänen pystyvän pyörittämään sivusuhdekuviota pitkiä aikoja. Perusrehellinen ja vähän herkkäkin, veikkaan että tuollainen painaisi häntä liikaa ja tunnustaisi.

Vierailija
25/57 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sulle kynnyskysymys?

Vierailija
26/57 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Mulla on todella tiukka pimppi ja se sykkii kuin mielipuoli orgasmin kourissa. Kukaan mies ei haluaisi enemmän kuin minulta saa. 

Toisekseen ollaan älyllisesti erittäin samalla tasolla. Mies on todella rakastunut minuun ja sen näkee ja tuntee. 

Vierailija
27/57 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin varma. Meillä on tiivis ja läheinen suhde. Lisäksi siihen ei olisi edes ajallisesti mahdollisuuksia, sillä olemme 24/7 yhdessä. Työskentelemme näet yhdessä ja kaiken vapaa-aikamme vietämme toistemme tai lastemme kanssa.

Sama täällä. Mutta eihän täällä ole kuin yksi oikea vastaus tai sataa alapeukkuja. T:3

Vierailija
28/57 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, harrastamme cuckoldia siitä tietävät varmasti ymmärtävät miksi olen varma että mies ei petä.

Vierailija
29/57 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen.

Miksi? Miten?

No se jo tekee aika paljon, että mieheni on 67v. Itse olen aika paljon nuorempi.

Ei takaa mitään.

No, kyllä se takaa. Ja muutenkin me jaamme kaikki asiat, joten tiedänpä vaan.

Vierailija
30/57 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin varma. Meillä on tiivis ja läheinen suhde. Lisäksi siihen ei olisi edes ajallisesti mahdollisuuksia, sillä olemme 24/7 yhdessä. Työskentelemme näet yhdessä ja kaiken vapaa-aikamme vietämme toistemme tai lastemme kanssa.

Ohiksena: Kuulostaisi ahdistavalta.

Etkö ole oikein onnistunut kumppaninvalinnassa?

Vierailija
31/57 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies voi olla varma, että on mun ainoa seksikumppani. Se ois niin iso asia, etten vois olla kertomatta, ja miehen pitäisi tuntea minut siitä :)

Vierailija
32/57 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka ette ole varmoja; alkoiko suhteenne niin, että tiesitte miehen ekan seksikerran jälkeen vielä naineen muitakin? Kun ette olleet päättäneet vielä seurustella?

Vierailija
33/57 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Mies viettää liki kaiken vapaa-aikansa kotona, ja työvuorolistansa lähettää yleensä mulle, että voin suunnitella ruokia ja yhteisiä menoja. Lisäksi ei ole koskaan ollut kovin kiinnostunut seksistä eikä ole ulospäinsuuntautunut. Jos pettäisi, sen huomaisi kyllä muuttuneesta käytöksestä tässä tapauksessa aika helposti :D

Vierailija
34/57 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Minä se olen joka on aina puutteessa. Ja huomaan kyllä kun rakastellaan että mieskin on ollut pitkään ilman.

Vierailija
35/57 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ollaan molemmat työttömiä ja aina kotona, ei ole käytännössä edes mahdollista että se koskaan ehtisi muita käydä panemassa :D

Vierailija
36/57 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ja ihan rehellisesti eipä edes kiinnosta. Olen salaa toivonut että jäisi kiinni pettämisestä tai tulisi itse kertomaan toisesta naisesta tms. Niin kyllästynyt olen elämään hänen kanssaan, että tulisipahan se ero sitten viimein. Voi olla että ei vaatisi hirveästi että itse petän häntä humalassa joskus, mutta haluaisin että hän olisi se, joka ehtii ensin.

Vierailija
37/57 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Ollaan molemmat työttömiä ja aina kotona, ei ole käytännössä edes mahdollista että se koskaan ehtisi muita käydä panemassa :D

Eikö edes lenkkisaunassa naapuria?

Vierailija
38/57 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole syytä epäillä asiaa.

Ollaan molemmat toistemme ensimmäiset ja ainoat seksikumppanit, oltu yhdessä kauan ja miehen libido ollut aina hyvin matala.

Vierailija
39/57 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siitä voi oikeasti olla koskaan satavarma. Mutta jos on monogaamisessa parisuhteessa, jossa luottamus on tärkeää, niin eihän ole mitään muuta mahdollisuutta kuin uskoa toisen uskollisuuteen. Epäilykset tuottavat niin ison varjon, että siitä ei tule mitään.

Vierailija
40/57 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena: Kuulostaisi ahdistavalta.

Etkö ole oikein onnistunut kumppaninvalinnassa?

Ohiksena pakko sanoa, että sairasta olla kenen vaan ihmisen kanssa 24/7 yhdessä. Kyllä ihminen omaa aikaakin tarvitsee. Ahdistava skenaario, jos joku olisi koko ajan läsnä.