Onko taloyhtiön puheenjohtajissa ns. normaaleita
Kommentit (36)
Mun kokemuksella yleensä ovat ihan ok. Yksi kuitenkin jäi mieleen kun ei tainnut olla ihan tästä maasta. Raukka luuli, että hän omistaa kerrostalon ja me osakkaat ollaan hänen vuokralaisia. :D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksella yleensä ovat ihan ok. Yksi kuitenkin jäi mieleen kun ei tainnut olla ihan tästä maasta. Raukka luuli, että hän omistaa kerrostalon ja me osakkaat ollaan hänen vuokralaisia. :D:D:D
Mun kohdalle sattunut vain näitä jälkimmäisiä
Kaikkitietävä tyranni, pikkupikku politikko, muutama ääni kunnallisvaaleissa. Tämmöinen meille valikoitui, ei täyspää. Luulen, että näitä riittää. Ehkä jossain poikkeus vahvistaa säännön.
Vierailija kirjoitti:
Omalla pienellä otannalla: ei ole
Taidat olla yksi heistä ;)
Eiköhän jostain löydy se poikkeus, mikä vahvistaa säännön. Itse tosin en ole kohdannut.
Meidän yhtiössä on! Sattumoisin pj on myös mun pomo töissä. :) Ehkä joillakin nousee valta päähän, kun pääsevät taloyhtiön hallituksen puheenjohtajiksi, mutta jos on töissäkin johtoportaassa, ei ehkä mene sekaisin pestistään taloyhtiössä.
Meillä hyvä ja pitää asiat rullaamassa.
Tuo pesti taitaa olla aika narsistimagneetti, mutta eihän niitä narsisteja toisaalta joka taloyhtiöön varmaankaan riitä.
Ois hyvä ap:nkin tehdä talkoohommia joskus, eikä vaan valittaa. Ne hoitaa sun suurinta omaisuuttasi.
Näitä laiskoja ruikuttavia valittajia kyllä riittää.
Meillä on hyvä ja hoitaa hommat hyvin. Pieni taloyhtiö, eikä kukaan muu ole suostunut tehtävään.
Vierailija kirjoitti:
Ois hyvä ap:nkin tehdä talkoohommia joskus, eikä vaan valittaa. Ne hoitaa sun suurinta omaisuuttasi.
Talyhtiön puheenjohtajan homma ei ole talkootyötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, saako siitä korvauksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siitä maksetaan? Joku kokouspalkkio. Kaikki kokouksen valmistelut menee kyllä talkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa
Ihan naurettavan pienet kokouspalkkiot - yleensä ei edes niitä. Sitten olet juridisesti vastuussa ties mistä ja kaikkea paskaa lapioidaan niskaan ja kiitosta ei saa mistään.
Yleensä tapellaan, kuka siihen koiranvirkaan joutuu. Hallitukseen ”jouduin” itsekin, kun oli likemmäs 10min odoteltu vapaaehtoisia. Piti päästä kotiinkin joskus yhtiökokouksesta.
Kerrostalokyttääjiä ovat