Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi jätetään kutsumatta häihin?

kummitäti
07.07.2018 |

Kummityttömme menee naimisiin. Perheestämme (mies, minä, neljä lasta, joista kaksi ei asu enää kotona) kaikki muut on kutsuttu, mutta mua ei. Jopa pois kotoa muuttaneiden lasten seurustelukumppanit on kutsuttu. Mitä tästä pitäisi ajatella? Loukkaannuin kyllä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinko. Kysy asiasta kummitytöltäsi.

Vierailija
2/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olet tehnyt jotain sellaista, ettei läsnäoloasi kaivata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa miten kutsut toimitettiin?

Vierailija
4/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saivatko kaikki siis oman kutsun nimellään? Vai tuliko yksi kutsu, jossa oli kaikkien muiden paitsi sinun nimesi? Jos kutsu tuli miehesi nimellä tyyliin Pekka Korhonen perheineen se koskee myös sinua. Jos kutsussa luki vain Pekka Korhonen, se on tarkoitettu vain miehelle.

Vierailija
5/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä voisi olla? Meillä ei ole ollut riitaa/huonoja välejä.

Kyseessä ei ole erehdys, kutsu toimitettiin kirjekuoressa, jossa oli päällä kaikkien muiden nimet (jopa ne seurustelukumppanit) paitsi mun. Morsian antoi kutsun miehelle suoraan käteen.

Vierailija
6/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä kummitytöltä? Mistä me voitaisiin tietää mitä sillä liikkuu päässä...

Vierailija
7/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä ei ole erehdys, kutsu toimitettiin kirjekuoressa, jossa oli päällä kaikkien muiden nimet (jopa ne seurustelukumppanit) paitsi mun. Morsian antoi kutsun miehelle suoraan käteen.

Mitä jos kysyisit suoraan kummitytöltäsi?

Vierailija
8/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä voisi olla hyvin huono provo.

Vierailija
9/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla myös hyvä provo. Yksityiskohtainen, vetoaa kaikkiin häitä järjestäneisiin ja vääryyttä kärsineisiin. Hyvä.

Vierailija
10/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu oli kuoressa Mikko, Miia, Tiina,Santtu, Liisa, Hessu ja Mira (nimet muutettu yksityidyyden suojaamiseksi ;) ) eli mies ensin, sitten meidän kotona asuvat tyttäret, pois kotoa jo muuttaneet pojat ja heidän tyttöystävänsä. Ei vaikuta vahingolta eikä ilmeisesti ollut sitä. Mietin syytä, enkä keksi.

Tuntuu henkilökohtaiselta vi**uilulta ja loukkaukselta. Mies tätä ihmetteli myös. Lopputulos voi hyvinkin olla, että kukaan ei mene.

Vierailija
11/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Sinun pitää nyt vain kysyä asiasta.

Vierailija
12/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla myös hyvä provo. Yksityiskohtainen, vetoaa kaikkiin häitä järjestäneisiin ja vääryyttä kärsineisiin. Hyvä.

Pikkuhiljaa alkaa aueta yksityiskohtia, hyvä tästä tulee.

Vierailija
13/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe pitää yhtä eli kukaan ei mene.

Vierailija
14/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa miehesi pitää kysyä, että "onko vaimoni nimi jäänyt vahingossa pois?"

Vierailija
15/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos kysyisit suoraan kummitytöltäsi?

Vastausta pyydettiin. Laitoin kummitytölle viestin, että olisin tullut kyllä, mutta ilmeisesti mua ei ole kutsuttu. Toivotin heille kuitenkin onnea ja mukavaa päivää. Ei koskaan vastannut tähän niinpä oletan että kyseessä oli tarkoituksella kutsusta pois jättäminen.

Muuten olisi kai jotenkin selittänyt?

Ja ei ole (valitettavasti) provo.

Vierailija
16/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa miehesi pitää kysyä, että "onko vaimoni nimi jäänyt vahingossa pois?"

Miksi? Eikö se ajanut saman asian, kun kysyin itse?

Vierailija
17/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on todennäköisesti vahinko. Kutsut kirjoitetaan yleensä kaikki kerralla ja varsinkin isojen häiden ollessa kyseessä niitä tehdään urakalla. Perheellenne osoitetussa kutsussa on ollut monta nimeä muutenkin, joten helposti on voinut sinun nimesi jäädä tahattomasti pois. Ehkä kutsun kirjoittaja on keskittynyt muistamaan niitä tyttöystävien nimiä. Miehesi voisi kysyä asiaa kummitytöltänne, jos se on sinusta itsestäsi tuntuu hankalalta. Mieti, miltä asia vaikuttaa kummityttösi kannalta, jos vain jäät asiaa selvittämättä pois häistä ja vedät herneet nokkaan aiheetta. Pahoita mielesi vasta, jos kutsumatta jättäminen oli oikeasti tarkoitus (ja tämä tilanne tosi :D).

Vierailija
18/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli epätodennäköisesti ei ole provo, kummitytön toiminta kertoo todellisesta v*ttuuntumisesta. Jos kuoren päällä on melkein naapuritkin mainittuna yksitellen, mutta sinua ei, niin on tosi raju oikea tai kuviteltu loukkaus.

Vierailija
19/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan miehesi on lojaali sinua kohtaan ja ette mene kukaan. Problem solved.

Vierailija
20/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Eikö se ajanut saman asian, kun kysyin itse?

Siksi, että hän sen kutsun oli käteensä saanut, joten hän voisi saada vastauksenkin parhaiten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän