Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säilytätkö vanhat yhteiset kuvat exäsi kanssa, vaikka aloittaisit uuden suhteen?

Pohdiskelija
07.07.2018 |

Mielenkiinnosta kyselen, että jos olet ollut pitkässä suhteessa ja eronnut, niin oletko säilyttänyt teidän yhteisiä kuvia esim. puhelimessa tai koneellasi vaikka olisit aloittanut uuden suhteen? Entä tietääkö nykyinen seurustelukumppani näistä kuvista ja mitä mieltä hän on? Vai kertoisitko tai näyttäisitkö näitä hänelle?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun paska eksäni panttaa mun kuviani, vaikka erosta on 14 vuotta aikaa.

Viduttaa.

Vierailija
22/25 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai säilytän - useimmissa yhteiskuvissamme ovat myös lapsemme, ja ex on osa historiaani. Miksi minä historiani hävittäisin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilytän. Ei menneisýyteni katoa valokuvia roskiin heittämällä.

Vierailija
24/25 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala niitä erikseen poistamaan, kuten en mitään muitakaan kuvia. Siellä ne ovat kovalevyllä, en kyllä muista koska olisin niitä katsonut...

Vierailija
25/25 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdiskelija kirjoitti:

Mielenkiinnosta kyselen, että jos olet ollut pitkässä suhteessa ja eronnut, niin oletko säilyttänyt teidän yhteisiä kuvia esim. puhelimessa tai koneellasi vaikka olisit aloittanut uuden suhteen? Entä tietääkö nykyinen seurustelukumppani näistä kuvista ja mitä mieltä hän on? Vai kertoisitko tai näyttäisitkö näitä hänelle?

Säilytän tietenkin, koska eromme johtui miehen kuolemasta. Käymme nykyisen miehen kanssa ent mieheni haudalla joka sunnuntai. Se on minulle tärkeä asia niin kauan kuin elän. Ei nykyisen mieheni tarvitse kisailla siitä. Me erosimme kuoleman takia. Vaikka olen oppinut rakastamaan miestäni, niin rakastan edelleen kuollutta miestäni muistoissa. Hän oli hyvä mies ja kaipaan häntä. Onneksi nykyinen mieheni ymmärtää tämän asian, koska hän ei olisi minun mieheni muuten. Kuvat on koneen omassa kansioissa eikä mikään ole esillä. Katselen välillä vanhoja kuvia, kun mieheni on poissa. Hänen seurassaa en katsele. Olimme entisen miehen kanssa yhdessä 18v- 36v ja nyt olen 45v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi