Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerrotko ystäviesi asiat puolisolle?

Koo Dee
07.07.2018 |

Täällä oli keskustelua, että tosi moni näkee puolisonsa kaikki viestit. Niin Whatsapit kuin sähköpostit eikä pitänyt sitä minään.

Viesteissä voi olla luottamuksellisia työnantajan sisältöjä. Näettekö nekin?

En jakaisi itse ystäväni kertomaa puolisolleni, kun asia on luottamuksellinen eikä meillä todellakaan auota toisen puhelinta tai sähköposteja. Ne ovat henkilökohtaisia.

Tykkää kommentissa puolesta tai vastaan. Katsotaan onko tilanne tosiaan niin, että parisuhteissa mikään ei ole yksityistä viestinnässä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki laitteet ovat salasanan takana, työkoneissa se on pakollinenkin. Ystävien asiat, jotka on kerrottu luottamuksella, pysyvät luottamuksellisina. Jos sen sijaan joku fb:ssä ilmoittaa eroavansa puolisostaan, niin saatan sen lukea miehellekin. Olen näissä asioissa ehdoton eikä tulisi mieleenikään, että puolison kanssa pitäisi jakaa omat viestit tai puhelutiedot tms.

Vierailija
22/26 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro, mulla ei ole ystäviä...eikä mulla ole miestäkään :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain voin kertoa, jotain ei. Eli pitää miettiä mikä on luottamuksellista ja mikä on "jaettavaa".

Tiedän kumppanini puhelimen piirtokoodin ja saan mennä hänen tietokoneelleen. Silti ei ole ikinä mieleeni edes tullut mennä katsomaan mitään hänen viestiketjujaan.

Vierailija
24/26 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Viimeksi tosin suuttui kun kerroin miehensä olleen wanhojen autojen viikonlopussa Mikkelissä. Olin itsekin siellä.

Vierailija
25/26 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kerron miehelleni kaiken, kuten hän myös minulle ja yhdessä niistä keskustellaan. Ystäväni tietävät tämän kyllä. Jonkin mielestä tämä on miehen rasittamista, minusta ei. Toki olemme eläneet yhdessä niin pitkään, että kumpikin tuntee toisensa kaverit yhtä pitkältä ajalta. Monet ystävät ovat kummankin yhteisiä opiskelukavereita. Työskentelemme perheyrityksessä, joten mitään työsalaisuuksiakaan ei ole. Joku sanoi toisessa ketjussa, että esim terveydentila on oma asia, josta ei kuulu kumppanille kertoa. Minusta taas tällainen kuulostaa tosi omituiselta jos kerran yhdessä eletään. Toki jokainen saa omalla tyylillään elää.

Ystäväni kertoi olevansa kuolemansairas, mutta ei halunnut muiden tietävän tästä asiasta. Sen takia en siitä kenellekään kertonut. Olihan se kova paikka, mutta kunnioitin hänen toivettaan. Sain ihan hirveät vihat hänen sukulaisiltaan, mutta tekisin saman asian uudelleen. Hän oli täysissä järjissä kertoessaan asian minulle. Pidin kuolevan ihmisen lupauksen. 

Vierailija
26/26 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni arvosti, etten juorunnut hänelle ystäväni asioita. Pitää sitä erittäin luotettavan ihmisen merkkinä. Olemme väleissä ja hän vieläkin uskaltaa uskoutua minulle.