Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko porkkanaraasteen korvata jollain leipätaikinassa?

Vierailija
07.07.2018 |

Otsikossa oli jo kysymys. Löysin leipäohjeen, joka muuten vaikuttais hyvältä, mutta olen allerginen porkkanalle, ei sovi kypsänäkään ja kyseisessä ohjeessa oli 4dl porkkanaraastetta. Allergian takia korvausvaihtoehdoista poissa myös kaura, ohra, vehnä ja ruis.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punajuuri? Voi näyttää aika hurjalta mutta maultaan ja koostumukseltaan lähellä. - muuten en ymmärrä miksi haluaa leipoa porkkanaleipää jos on allerginen porkkanalle, enkä miksi ylipäänsä haluaa leipoa jos ei voi syödä viljaa. No, mitäpä se minulle kuuluu.

Jos vaikka siks haluaa tehdä viljattomia leipiä, kun niistä monet maistuu paremmlta kun viljalliset. Mä tykkään leipoa, itellä ei oo vilja-allergiaa mut mies ja lapsi vilja-allergikkoja ja omasta mielestä viljattomat on parempia ni en viitti itelle tehä viljaa sisältäviä leipiä vaan koko perhe syö samoja. Lisäks vieraat aina kehunu leipiä, kun niitä syöneet.

Vierailija
22/22 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä jauhoista muuten teet tuon leivän?

Manteli ja/tai soijajauhoista ja pellavansiemenrouheesta

ap

Tä? Mantelileipää? Millä sä saat sen pysymään kasassa?

Kokeile, niin tiedät.

Juu ei kiitos, en onneksi ole viljoille allerginen. Ihmettelen vaan, millainen koostumus tuosta tulee, macaroneja olen tehnyt kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi