Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää äijä oli radiossa vähä aika sitten, miten tää olevinaan tietää kaiken naisista?

Vierailija
07.07.2018 |

Tässäkin määrittelee melko vahvasti, millainen on "vahva nainen".. kysy ne tätä siltä kyllä radiossakii. Ihme satuilija!!

Miehen näkökulma: Millainen on vahva nainen?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kuulin ton haastiksen

Vierailija
2/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olevinaan tietää"...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietävinään (eikä "olevinaan tietää").

Vierailija
4/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se tiedä mutta kuvittelee tietävänsä, siinä ero.

Vierailija
5/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiaahan tää puhuu! Tää minkkinen.

Vierailija
6/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano radiossa et ku eläny 10v naisen kanssa niin kyllähän siinä oppii.

Vierailija
7/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tietävinään (eikä "olevinaan tietää").

Ihme sanapoliiseja liikkeellä..

Vierailija
8/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tietää millainen yksi nainen on.

Vierailija
9/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa taas olla blogin kirjoittaja itse mainostamassa itseään. Koskaan ei viitsibkirjoittaa aloitukseen mitä asia käsittelee jotta saisi klikkejä.

Vierailija
10/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko taas. Tämähän on mainostanut vahvasta naisesta kertovaa kirjoitustaan jo vuosi sitten. Eikö siellä blogissa vieläkään ole mitään uutta?

Vierailija
11/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa taas olla blogin kirjoittaja itse mainostamassa itseään. Koskaan ei viitsibkirjoittaa aloitukseen mitä asia käsittelee jotta saisi klikkejä.

Ja piilottaa aina linkin. Kuka noin epämääräistä edes klikkaa? Ei nyt synny keskustelua tästä kun ei osaa kunnollista aloitusta tehdä.

Vierailija
12/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulle vahva nainen on sellainen, kuka avaa minulla sylinsä, kun koko muu maailma lyö nyrkillä kasvoihini."

AAAAARGHarghargh 

Se on: "...sellainen, JOKA avaa minullE sylinsä..."

Kamalasti kirjoitusvirheitä.

Muuten tässä ei ole mitään uutta, kliseisesti kaivataan sitä empaattista miehen ymmärtäjää ja päänsilittelijää eli kakkosäitiä, joka ei koskaan sano vastaan ("pehmeästi kova", hymistelevät miehet koska oikeasti voimakas, itsenäinen ja vahvaluonteinen nainen ei heistä ole naisellinen vaan ihan kamala ja luontaantyöntävä - sehän saattaa jopa lähteä suhteesta, jos suhde ei tyydytä).

M.O.T.:

"Jos nainen ei osaa lukea tilanteita ja käyttäytyy ja töksäyttelee asiaankuulumattomuuksia, syö tämä viehätysvoimaa kovalla kädellä, vaikka kaikki muut ominaisuudet olisivatkin ”kohdallaan”."'

(Ja totta kai myös ne hajuvedet ja meikit ja korkokengät pitää tunkea kirjoitukseen mukaan. Nehän eivät kerro hittojakaan naisen vahvuudesta, vaan ainoastaan "laittautumishalusta".)

Vierailija
13/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tää se Minkkinen tms

Vierailija
14/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minulle vahva nainen on sellainen, kuka avaa minulla sylinsä, kun koko muu maailma lyö nyrkillä kasvoihini."

AAAAARGHarghargh 

Se on: "...sellainen, JOKA avaa minullE sylinsä..."

Kamalasti kirjoitusvirheitä.

Muuten tässä ei ole mitään uutta, kliseisesti kaivataan sitä empaattista miehen ymmärtäjää ja päänsilittelijää eli kakkosäitiä, joka ei koskaan sano vastaan ("pehmeästi kova", hymistelevät miehet koska oikeasti voimakas, itsenäinen ja vahvaluonteinen nainen ei heistä ole naisellinen vaan ihan kamala ja luontaantyöntävä - sehän saattaa jopa lähteä suhteesta, jos suhde ei tyydytä).

M.O.T.:

"Jos nainen ei osaa lukea tilanteita ja käyttäytyy ja töksäyttelee asiaankuulumattomuuksia, syö tämä viehätysvoimaa kovalla kädellä, vaikka kaikki muut ominaisuudet olisivatkin ”kohdallaan”."'

(Ja totta kai myös ne hajuvedet ja meikit ja korkokengät pitää tunkea kirjoitukseen mukaan. Nehän eivät kerro hittojakaan naisen vahvuudesta, vaan ainoastaan "laittautumishalusta".)

Eikös ne kuulu jokaisen itseäänkunnioittavan naisen kavalkaadiin?

Vierailija
15/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tuon kirjoituksen joskus kauan sitten ja tiivistettynä vahva nainen tarkoittaa miestä miellyttävää naista. Ihan järjetöntä kuraa, älkää vain lukeko.

Vierailija
16/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin tuon kirjoituksen joskus kauan sitten ja tiivistettynä vahva nainen tarkoittaa miestä miellyttävää naista. Ihan järjetöntä kuraa, älkää vain lukeko.

Radiossa antoi kyllä aivan eri kuvan asiasta kysyttäessä kuin tekstissä. Jännä.

Jännä kun ei pysty mitenkään kertomaan mistä tekstissä tai puheissa kyse.

Vierailija
17/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppii sen yhden naisen jutut ja temput, ei kaikkien. Menikö jakeluun? En minäkään kuvittele tietäväni kaikista miehistä, sen sijaan olen oppinut tuntemaan ja tietämään kuinka aviomieheni toimii ja ajattelee.

Vierailija
18/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka en kyseistä juttua ole lukenutkana enkä varmaan lue, haistan huonon itsetunnon omaavan luultavasti lihavan feminatsin tässä vahvasti. T.M27

Vierailija
19/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppii sen yhden naisen jutut ja temput, ei kaikkien. Menikö jakeluun? En minäkään kuvittele tietäväni kaikista miehistä, sen sijaan olen oppinut tuntemaan ja tietämään kuinka aviomieheni toimii ja ajattelee.

Kai sinä avioliiton myötä miehistä yleisedtikin olet jotain oppinut? Jos et niin olet hieman vajaalla käyvä yksilö.

Vierailija
20/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka en kyseistä juttua ole lukenutkana enkä varmaan lue, haistan huonon itsetunnon omaavan luultavasti lihavan feminatsin tässä vahvasti. T.M27

Onhan sitä nyt pakko olla lihava feminatsi kun ei myötäile yhden miehen omista mielipiteitä kumpuavaa yleistystä. Ainostaan kiltisti hiljaa päätä nyökyttävä nainen voi olla laiha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi