Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää äijä oli radiossa vähä aika sitten, miten tää olevinaan tietää kaiken naisista?

Vierailija
07.07.2018 |

Tässäkin määrittelee melko vahvasti, millainen on "vahva nainen".. kysy ne tätä siltä kyllä radiossakii. Ihme satuilija!!

Miehen näkökulma: Millainen on vahva nainen?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelee tietävänsä, ei  tiedä. Eli siis haluaisi perinteisen naisen. Juu no thanks, mieluummin olen aidosti vahva nainen jonka ei tarvitse  käyttää kallisarvoista aikaan jokun rotjakkeen miellyttämiseen.

Vierailija
22/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se tiedä mutta kuvittelee tietävänsä, siinä ero.

Sano radiossa et ku eläny 10v naisen kanssa niin kyllähän siinä oppii.

Oppii sen yhden naisen jutut ja temput, ei kaikkien. Menikö jakeluun? En minäkään kuvittele tietäväni kaikista miehistä, sen sijaan olen oppinut tuntemaan ja tietämään kuinka aviomieheni toimii ja ajattelee.

Kai sinä avioliiton myötä miehistä yleisedtikin olet jotain oppinut? Jos et niin olet hieman vajaalla käyvä yksilö.

Eihän tässä edes tiedetä mitä tuo yksi mies on oppinut siitä yhdestä naisesta. Jos tuo yksi teksti oli blogista niin siinä oli vain miehen omia mielipiteitä ja mitä hän haluaa. Ei voi edes yleistää että kaikki miehet haluaisi samaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se tiedä mutta kuvittelee tietävänsä, siinä ero.

Sano radiossa et ku eläny 10v naisen kanssa niin kyllähän siinä oppii.

Oppii sen yhden naisen jutut ja temput, ei kaikkien. Menikö jakeluun? En minäkään kuvittele tietäväni kaikista miehistä, sen sijaan olen oppinut tuntemaan ja tietämään kuinka aviomieheni toimii ja ajattelee.

Kai sinä avioliiton myötä miehistä yleisedtikin olet jotain oppinut? Jos et niin olet hieman vajaalla käyvä yksilö.

Kaikki  miehet ovat yksilöitä. Jonkun toisen yksilön käytöksen perusteella ei voi  olettaa että  toinen yksilö käyttäytyisi samalla tavalla. Itse käyt vähän vajaalla jos et tuota tiedä.

ohis

Vierailija
24/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelee tietävänsä, ei  tiedä. Eli siis haluaisi perinteisen naisen. Juu no thanks, mieluummin olen aidosti vahva nainen jonka ei tarvitse  käyttää kallisarvoista aikaan jokun rotjakkeen miellyttämiseen.

Näin menestyävänä liikemiehenä voin sanoa, että onneksi on vielä kunnonkin naisia olemassa eikä kaltaisiasi öyhöttäjiä. Öyh öyh.

Vierailija
25/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin tuon kirjoituksen joskus kauan sitten ja tiivistettynä vahva nainen tarkoittaa miestä miellyttävää naista. Ihan järjetöntä kuraa, älkää vain lukeko.

Vaikka en kyseistä juttua ole lukenutkana enkä varmaan lue, haistan huonon itsetunnon omaavan luultavasti lihavan feminatsin tässä vahvasti. T.M27

Niinpä tietysti. Tuossa blogissa kuvataan, miten vahva nainen pukeutuu ja tälläytyy eikä siellä ole yhtään asiaa, joka liittyisi varsinaisesti naisen omaan elämään, esim työelämään tai ystäviin. Kukkamekko ei riitä mielestäni vahvan naisen määrittelyyn. Ehkä sitten mielestäsi olen katkera telaketjufeministi.

Vierailija
26/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin tuon kirjoituksen joskus kauan sitten ja tiivistettynä vahva nainen tarkoittaa miestä miellyttävää naista. Ihan järjetöntä kuraa, älkää vain lukeko.

Vaikka en kyseistä juttua ole lukenutkana enkä varmaan lue, haistan huonon itsetunnon omaavan luultavasti lihavan feminatsin tässä vahvasti. T.M27

Niinpä tietysti. Tuossa blogissa kuvataan, miten vahva nainen pukeutuu ja tälläytyy eikä siellä ole yhtään asiaa, joka liittyisi varsinaisesti naisen omaan elämään, esim työelämään tai ystäviin. Kukkamekko ei riitä mielestäni vahvan naisen määrittelyyn. Ehkä sitten mielestäsi olen katkera telaketjufeministi.

Teitä on nyt näköjään monta liikkeellä samassa ketjussa ;) viva feminatseus!

Vierailija
27/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minulle vahva nainen on sellainen, kuka avaa minulla sylinsä, kun koko muu maailma lyö nyrkillä kasvoihini."

AAAAARGHarghargh 

Se on: "...sellainen, JOKA avaa minullE sylinsä..."

Kamalasti kirjoitusvirheitä.

Muuten tässä ei ole mitään uutta, kliseisesti kaivataan sitä empaattista miehen ymmärtäjää ja päänsilittelijää eli kakkosäitiä, joka ei koskaan sano vastaan ("pehmeästi kova", hymistelevät miehet koska oikeasti voimakas, itsenäinen ja vahvaluonteinen nainen ei heistä ole naisellinen vaan ihan kamala ja luontaantyöntävä - sehän saattaa jopa lähteä suhteesta, jos suhde ei tyydytä).

M.O.T.:

"Jos nainen ei osaa lukea tilanteita ja käyttäytyy ja töksäyttelee asiaankuulumattomuuksia, syö tämä viehätysvoimaa kovalla kädellä, vaikka kaikki muut ominaisuudet olisivatkin ”kohdallaan”."'

(Ja totta kai myös ne hajuvedet ja meikit ja korkokengät pitää tunkea kirjoitukseen mukaan. Nehän eivät kerro hittojakaan naisen vahvuudesta, vaan ainoastaan "laittautumishalusta".)

Helsingissä käyttävät tuota kuka sanaa väärin

Vierailija
28/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, tuossa jutussa on kyllä luotu aika kaukaa haettu yhteys vahvuuden ja yleisen viehätysvoiman välille. Mitä vahvaa siinä on, että pyrkii miellyttämään? Ollakseen vahva naisen pitää miellyttää näköjään oikein tuoksuaan myöten:

"Kaltaiselleni herkästi ympäristöä eri aistien välityksellä rekisteröivälle henkilölle tuoksut ovat myös tärkeässä asemassa. Aistikkaan naisellinen hajuvesi herättää joka kerta tuntosarvet pystyyn. Ykköseksi tuoksulistalla menevät kuitenkin naisen vastapestyt ja juuri kuivahtaneet hiukset."

En kestä.

Eri otsikolla tuo koko kirjoitus olisi ehkä voinut jotenkuten toimiakin...

Vierailija
29/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, tuossa jutussa on kyllä luotu aika kaukaa haettu yhteys vahvuuden ja yleisen viehätysvoiman välille. Mitä vahvaa siinä on, että pyrkii miellyttämään? Ollakseen vahva naisen pitää miellyttää näköjään oikein tuoksuaan myöten:

"Kaltaiselleni herkästi ympäristöä eri aistien välityksellä rekisteröivälle henkilölle tuoksut ovat myös tärkeässä asemassa. Aistikkaan naisellinen hajuvesi herättää joka kerta tuntosarvet pystyyn. Ykköseksi tuoksulistalla menevät kuitenkin naisen vastapestyt ja juuri kuivahtaneet hiukset."

En kestä.

Minua ei haittaisi jos aviomieheni edes joskus kertoisi arvostavansa näitä pieniä asioita.

Vierailija
30/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kestä.

Minua ei haittaisi jos aviomieheni edes joskus kertoisi arvostavansa näitä pieniä asioita.

Ei minulla ole mitään pikku asioiden arvostamista vastaan, vaan sen että ne tulkitaan vahvuudeksi silloinkin, kun asioilla ei ole mitään tekemistä vahvuuden kanssa.

Kirjoitus on otsikoitu huonosti. Siinä ei puhuta siitä miten nainen on vahva, vaan pikemminkin siitä miten naiseus näkyy vahvasti.

Vierailija
31/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynaiset ne ei vaan kestä rehellistä puhetta. M40

Vierailija
32/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykynaiset ne ei vaan kestä rehellistä puhetta. M40