Jutteletko ystäväsi miehen kanssa mukavia?
Osaatko luontevasti jutella kuulumisia tai ihan yleistä vai oletko vaan kiusaantunut ja et keksi mitään sanomista??
Paljon tietenkin riippuu ihan persoonasta, mun ystävieni miehissä on rentoja,välittömiä tyyppejä joiden kanssa tällaisen hiljaisemmankin on helpompi jutella mutta sitten on myös sellaisia körmyjä että mitään en keksi.
Kommentit (7)
Suurin osa ystävieni miehistä on tosi mukavia ihmisiä, jotka ovat nykyään jo munkin ystäviä. Tai ainakin ollaan hyviä kavereita, ja juttua riittää hyvin. Yhden ystävän mies on jörmö, josta en saa mitään irti. Myös mun miehellä riittäää juttua mun ystävien kanssa.
Samoin miespuolisten ystävieni vaimojen kanssa.
Itse asiassa en osaa kuvitella ettei ystävän mies/vaimo olisi myös ystäväni.
En tunne hänen vaimoa kovin hyvin,mies on tuttu jo vuosien takaa.
Monet pitävätkin sitten ylpeänä vaikka oikeasti olen ujo enkä kertakaikkiaan keksi mitään sanottavaa. Monta tukalaa tilannetta tämän takia tullut.
Yhdellä ystävällä on kyllä sellainen mies, joka ei sano edes päivää kun heille menee kylään. Enpä paljoa siellä viitsi sitten käydä.. =/ Eikä muuten sano kellekään muullekaan.. et ei ole minusta kiinni. =(
En juttele, en vaan keksi mitään, olen liian ujo mihinkään small talkiin. Vastaan kyllä jos joku suulas kaverin mies jotain juttelee, mut en pysty aloittamaan mitään keskustelua. Ahdistavia hilaisuuksia on usein, siks yritän treffata kavereita kaupungilla, leikkipuistossa yms. Et saadaan olla kahdestaan tai sit on lapset mukana.