Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies joka on loukannut niin paljon ettei voi loukata enempää

Vierailija
06.07.2018 |

Miten päästä eroon// yli miehestä joka ensin oli hulluna ja sitten jätti kuin rukkasen? Oltu läheisiä ystäviä ja tää on muuttunut viha-rakkaussuhteeksi.

On loukannut minua tuhansilla eri tavoilla, henkisesti sanomalla kauheita asioita (ihan vaan persoonani haukkumista), varmaan on siis pettänytkin ainakin nyttemmin. Poistanut Facebookissa varmaan sata kertaa. Sanonut haukkumasanoilla, ettei halua olla yhteyksissä vaikka kuitenkin on yhteyksissä. On kuulemma tälläinen myös äidilleen ja siskolleen ja kaikille, jotka eivät tee kuten hän haluaa.

Mä melkein menetin terveyteni viime vuonna tämän ihmisen takia. Itkin joka ainoa päivä. Mun iho muuttui, kasvot muuttui, persoona kutistui.

Hän on persoonallisuudeltaan varmaankin epävarma vihreä tyyppi ja itse olen vahva punainen tyyppi. Kaikki mitä teen/ tein ärsyttää häntä ihan jumalattoman paljon. Minun mielestäni hän tekee myös vääriä asioita: pahimpana rumat puheet, lapsellinen, ei koskaan pyydä anteeksi.

Olen rehellinen: vain hän on loukannut minua. Minä olen surrut, antanut loukata ja kärsinyt tästä. Nyt menee vähän paremmin. Asun eri paikassa kuin hän. Koskaan aiemmin en ole kokenut näin kipeää rakkautta.

Miten pääsen täysin, ja lopullisesti irti loukkaajasta? Minkäänlainen kaveruus ei kai onnistu? Ajatuskin luopua kokonaan, sattuu niin paljon. Ajatuskin tästä nöyryyttämisestä, en halua sitäkään!

Kestän radiohiljaisuutta max 1-2 viikkoa, sitten olen ihan varma että hän kaipaa ja rakastaa minua. Otan yhteyttä, ikävöin, näen unia ja aina, hän loukkaa entistä pahemmin.

Neuvoja! 😓💔🖤

Kommentit (458)

Vierailija
161/458 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

157, kauheaa.

Mua ärsytti myös että mies sanoi mulle, ihan tarkoituksenaan vain loukata, että mulla on FB addiktio. (Työni takia tuhansia kavereita jotka oikeasti tunnen.)

Hänellä taas kavereina entisiä panoja, uusia ”ystäviä” salilta yms mistä lie ja salassa chättäsi siellä. Kysyin joskus että kenen kanssa kirjoittelee niin sai kohtauksen. Lisäksi aluksi tykkäili puolituttujen naisten vähäpukeisista kuvista jatkuvalla syötöllä, joka oli/ on mielestäni noloa, erityisesti 40v mieheltä. Mistäkö huomasin? No, tykkäili niin paljon, että ei voinut olla huomaamatta. Jokaisen naisen kuvan minkä avasi, tämä oli klikannut siellä 😂 Tämä asia jo naurattaakin, vaikka eilen tuntui tosi paskalta.

Varmaan tosiaan moraalisesti oltiin/ ollaan niin eri tasoilla/ aaltopituuksilla. En ole myöskään aiemmin tavannut miestä, joka FBssä näin chättäilee. Lopulta se meni juuri siihen, että minulle vastaa hitaasti tai ei ollenkaan, mutta on siellä paikalla/ aktiivisena.

Ap

Jäätävän tuttua tuo FB-touhu... Vastaukseksi ihnettelyyn tuli ”Se on ihan normaalia!” ja myös ajoittain blokkaus. Hirvittävää sadistista narmismia, en usko että tuollaisella ihmisellä on lainkaan sielua. Kyseessä yli viisikymppinen mies, avioerolapsi, pilalle hemmoteltu, erittäin itsekäs. Taustalla myös maksullisten käyttöä.

Tällä tapauksella taas taustalla pettämistä (useita kertoja) jotka tunnusti alussa... Ja myös aivan super-itsekäs, mm 65v äiti tekee omat salaatit jne kun ei tykkää tiettyjen ruoka-aineiden mausta jne.

Ja siis ihan sama juttu, ”minulle on normaalia tykätä kavereideni kuvista” Kaveri= joku random puolituttu nainen, jonk kuvat pelkkää tissit edestä/ sivulta/ rannalla maaten.

Aluksi menin kai tähän harhaan itsekin, kun hän tykkäsi kaikista minun päivityksistäni!

Aluksi tykkäsi kaikesta, että jäin tunnekoukkuun, sitten alkoi piilottelemaan minua/ seuraani, sitten ei tykännyt minun mistään tärkeistäkään jutuista, mutta samaan aikaan rakasti siellä muiden puolituttujen päivityksiä. Sairasta, mies 40v!

Kaipa kaikki kirjoittajat ovat oikeassa, että ei pitäisi paskantaakaan tälläiseen ihmiseen päin, ei antaa hänelle koskaan mahdollisuutta tykätä, vaikka haluaisikin.

Mietin mikä voi satuttaa näin sairasta ihmistä! Tuskin mikään.

Ap

Vierailija
162/458 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

157, kauheaa.

Mua ärsytti myös että mies sanoi mulle, ihan tarkoituksenaan vain loukata, että mulla on FB addiktio. (Työni takia tuhansia kavereita jotka oikeasti tunnen.)

Hänellä taas kavereina entisiä panoja, uusia ”ystäviä” salilta yms mistä lie ja salassa chättäsi siellä. Kysyin joskus että kenen kanssa kirjoittelee niin sai kohtauksen. Lisäksi aluksi tykkäili puolituttujen naisten vähäpukeisista kuvista jatkuvalla syötöllä, joka oli/ on mielestäni noloa, erityisesti 40v mieheltä. Mistäkö huomasin? No, tykkäili niin paljon, että ei voinut olla huomaamatta. Jokaisen naisen kuvan minkä avasi, tämä oli klikannut siellä 😂 Tämä asia jo naurattaakin, vaikka eilen tuntui tosi paskalta.

Varmaan tosiaan moraalisesti oltiin/ ollaan niin eri tasoilla/ aaltopituuksilla. En ole myöskään aiemmin tavannut miestä, joka FBssä näin chättäilee. Lopulta se meni juuri siihen, että minulle vastaa hitaasti tai ei ollenkaan, mutta on siellä paikalla/ aktiivisena.

Ap

Jäätävän tuttua tuo FB-touhu... Vastaukseksi ihnettelyyn tuli ”Se on ihan normaalia!” ja myös ajoittain blokkaus. Hirvittävää sadistista narmismia, en usko että tuollaisella ihmisellä on lainkaan sielua. Kyseessä yli viisikymppinen mies, avioerolapsi, pilalle hemmoteltu, erittäin itsekäs. Taustalla myös maksullisten käyttöä.

Lisään: henkilökohtaisesti epäilin hänellä useamman kerran kaksisuuntaista mielialahäiriötä jossa liitännäisenä seksiriippuvuus. Johtuen kuitenkin sekoista, esimerkiksi sairaudestani jonka vuoksi olin erittäin huonossa kunnossa - ja hän täysin välinpitämätön ja kiinnostumaton mikä tuntui käsittämättömältä, veikkaan ennemminkin persoonallisuushäiriötä.

Sama tämän kanssa:

Täysin välinpitämätön/ kylmä terveydestäni ja hyvinvoinnistani. Epäilen myös persoonallisuushäiriötä:

Olin useita kertoja influenssassa, kuume huiteli 40 asteessa, asuin yksin, lupasi tuoda juotavaa ja ruokaa mutta a) joko suuttui jollain tekosyyllä (sanoin jotain väärin??!/ pahaa) b) häipyi sanomatta/ vastaamatta mitään koko kaupungista.

Luoja, että pysyin tolpillani, itkien kuumeessa, ilman ruokaa. En ikinä varmasti unohda..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/458 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu tämä mies!

Vierailija
164/458 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa etsiä tietoa persoonallisuushäiriöistä. Kuulostaa sellaiselta tuo käytös! Oma miesystäväni samanlainen. Kaksi täysin vastakkaista puolta. Se ihana, jonka kanssa koet yhteyttä ja läheisyyttä ja hyvää oloa ja toinen täysin kylmä ja kova, joka ei avaudu vaikka itkisit ja rukoilisit. Hirveää tuskaa joutuu kokemaan. Ja toinen voi suuttua ihan mitättömästä/kuvitellusta asiasta. Ensin kuvittelet että kaikki on hyvin ja on tehty kivoja asioita yhdessä, sitten yhtäkkiä vetästään matto jalkojen alta ja kaikki on taas sirpaleina.

Itse olen myös yrittänyt päästä eroon, mutta en ole onnistunut. Nyt ehkä ero kuitenkin tulee, koska hän haluaisi että luopuisin omasta asunnostani ja muuttaisin kokonaan hänen luokseen, mutta siihen minä en pysty.

Vierailija
165/458 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä häiriö tällä Ap kuvailemalla miehellä on? Jos ja kun isänsä pettäjä myös.

Vierailija
166/458 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti tiedän, ettei tapahtumat ja eromme ole koskettanut miestä mitenkään; hän jatkaa peliään ja elämäänsä normaalisti, mikään ei tunnu missään. Tämä ”täysin normaalia” taottuna aivoihinsa hän jatkaa tuhojaan siihen päivään saakka kunnes kuolema korjaa. ”Kuuluu ihmisyyteen” oli myös usein käytössä. Tällainen otus ei parane, koska ymmärrys, välittäminen ja kyky rakastaa puuttuvat kokonaan. On vain oma hedonistinen mielihyvä, hyväksikäyttö ja addiktio. Toisilla ihmisillä on vain hyötyarvo, joskus status.

Olen viestin 159 kirjoittaja.

Vierailija
167/458 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa, mikä persoonallisuushäiriö? Ainakin heikko/ huono itsetunto.

Vierailija
168/458 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin kiinnostaa, mikä persoonallisuushäiriö? Ainakin heikko/ huono itsetunto.

B-klusteria. Sarjaa epävakaa/narsistinen/antisosiaalinen. Alinta kastia, pahuutta.

Vierailija
169/458 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on niin uuvuttava asetelma etten jaksanut lukea kuin ekan sivun. Ei tässä ole mitään vatvomista. Rakkautta tuo suhde ei ole nähnytkään. Kuulostat ap läheisriippuvalta.

Jos päätyy sairaalloiseen suhteeseen sairaalloisen ihmisen kanssa, eikä pääse ulos, täytyy huomio kohdistaa siihen, mikä minussa itsessäni on epätervettä kun en pääse irti tästä ja miksi alunperin ylipäätään hakeuduin tähän suhteeseen. Kaikki romantisoiminen pois, tuo ei ole intohimoa vaan riippuvuus. Näe tilanne kylmän rauhallisesti, anna itsellesi lupa tuntea inhoa ja vastenmielisyyttä.

Vierailija
170/458 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistista sadismia. Toisen sairaudesta ja omasta röyhkeästä välinpitämättömyydestä ja roikottamisesta nautitaan jollakin tasolla. Erittäin sairas kuvio.

Vierailija
171/458 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
172/458 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä

Jos hän välittäisi minusta, kai hän nyt ottaisi yhteyttä.

Olen varma, että yksi hänen tahallisen satuttamisen/ loukkaamisen muoto on, että hän tietää että sekä ikävöin että voin pahoin mutta silti ei piruuttaan ota mitään yhteyttä. Haluaa näyttää miten vahva on, esittää että häntä on loukattu. Kumpikaan ei johda hyvään oloon: jos otan yhteyttä hän satuttaa taas ja jos en ota, kärsin hiljaa.

Minulla ainakin auttaa teidän muiden kokemukset! Niitä lukiessa tajuaa paljon ja täyttää yksinäistä aikaa.

Vierailija
173/458 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä

Jos hän välittäisi minusta, kai hän nyt ottaisi yhteyttä.

Olen varma, että yksi hänen tahallisen satuttamisen/ loukkaamisen muoto on, että hän tietää että sekä ikävöin että voin pahoin mutta silti ei piruuttaan ota mitään yhteyttä. Haluaa näyttää miten vahva on, esittää että häntä on loukattu. Kumpikaan ei johda hyvään oloon: jos otan yhteyttä hän satuttaa taas ja jos en ota, kärsin hiljaa.

Minulla ainakin auttaa teidän muiden kokemukset! Niitä lukiessa tajuaa paljon ja täyttää yksinäistä aikaa.

Tämähän se tilanteen perversiyys onkin: ihminen ilman sielua satuttaa _aina_, koska ei ole valmis kokonaan sitoutumaan, ei antautumaan, ei rakastamaan. Ja kuinka hän voisikaan kun siihen ei ole palikoita?

Vierailija
174/458 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

173 tarkoittaako että nämä miehet ovat sairaita?

Vierailija
175/458 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

173 tarkoittaako että nämä miehet ovat sairaita?

Kyllähän tuollainen käytös osoittaa syvää häiriintyneisyyttä.

Vierailija
176/458 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollainen tyyppi ei ota yhteyttä, on se lahja. Jokainen hetki jota et ole riippuvuussuhteessa on askel kohti elämää jossa elät itseäsi varten.

Palkitse itsesi kun olet selvinnyt esim. viikon ottamatta yhteyttä, edes harkitsematta sitä. Osta vaikka pieni onnenamuletti itsellesi jota kuljetat mukanasi. Hypistele sitä kun on olet sortumassa. Muistuta itseäsi siitä että sinä pärjäät kyllä. Elämäsi voi muuttua vain parempaan suuntaan. Sinä selviät.

Vierailija
177/458 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös tämän tyyppinen tuttavuus. Minä N hän M. Hieno ystävyyssuhde tavallaan, mut haluaisin enemmän. Se mitä tarkoitin enemmän, voisi olla että kaverina pääsisin lähelle sitä tasoa mitä hänen miesystävänsä ovat, tai ehdotin myös fuck buddya. Mutta HÄN päättää, eikä kelpaa oikea naisystävä, panokaveri tai tosi hyvä kaveri. Vaan sellainen sekunda joka kuuntelee ne tietyt jutut, lohöää kotisohvalla, jolle voi tarjota yhden oluen mut harvemmin mitään illallista. Naisen luo ei voi mennä koska se tarkoittaa jotain, yhdessä ei voi reissata muualle kuin tampereelle. Vaatimuksiani ei tarvii kuunnella. Kun sanon et tää ei kelpaa nyt mulle tää juttu, niin Johan tulee lankoja pitkin mielistellen. Et mä muutun kunhan saan nää hommat tehtyä. Ja sitten katoaa viikoksi pariksi. Ei voi chattailla ei, mutta kaikkien muitten kaa on niin kiva ja iloinen, chattailee ja bilettää. Monet miettii varmaan et miks jatkan. No suurin syy siinä, et aluks en tuntenu ei ollu mitään yhteisiä tuttuja niin en tienny mitään. En voinu esim tätä chattausjuttua tietää. Luulin erakoksi joka ei pidä kenenkään juuri yhteyttä, taisi varmaan halutakin antaa tälläisen kuvan itsestään. Mystiikkaa you know... Sit vaan jäi koukkuun oppi tuntemaan ja loukkaantui. Nytkin on tehny törkeen oharin. Kunhan nähdään niin kerron kyllä loukkaantuneeni. Jatkosta ei niin väliä. Kerran muuten raivoissaan lähetti viestin ettei haluu nähä mua vuoteen, mut seuraavana päivänä jotain jo selitti, että Piti vähän tuulettua. Mikä juttu sekin, että ei vuoteen. En ehtiny ees sanoo, et vuoden päästä oon ehkä muualla... On kyllä ihan sairas juttu. Sehän tässä outoa, että oli pari rankempaa suhdekuviota taustalla, ja sitä seurannut pitkä sinkkuus, yksinoloa ja mietiskelyä. Aiemmin myös vuosia terapiassa. Niin ei tämä mitään auttanut kun nyt oon vielä pshemman psykon kourissa!?

Pitääpä vielä mainita, että myös mulle on sanottu tuo, että "nähdään vuoden päästä"! Henkilö sanoi näin useammankin kerran, kun oli ihan hyvissä fiiliksissä lähtemässä luotani. Mulle jäi myös täysin avoimeksi, mitä nuo jutut olivat. Mietin samaa silloin, että enhän mä edes tiedä, missä olen vuoden kuluttua. Aika jännä, että tämä on jokin yleisempikin "läppä". Ikinä aiemmin en ollut kuullut. 

Oiskohan se sitten jotain sellasen petaamista, että kaikkea voi tapahtua ja ehkä ei edes kiinnosta tässä, niin kattellaan, älä ota yhteyksiä, ehkä vuoden päästä? En tosin tajua, miksi pitäisi kattella sitten silloinkaan. 

Terv. 144. 

Vierailija
178/458 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo nähdään vuoden päästä kuulostaa ihan vittuilulta. Varsinkin tilanteessa jossa olet innostunut ja odotat mahdollisimman pikaista jälleennäkemisen.

Ap

Vierailija
179/458 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

157, kauheaa.

Ap

Tyypillistä tämäkin, että online, mutta vain muille jutellaan. En tiedä, mihin perustuu. Onko kyse vain siitä, että voi puhua joitain "lässynplässyn-mitäkuuluu-ootkaunis" -juttua jollekulle, kun taas tutummalle keskustelu tuntuu vaikealta. Vai onko kyse silkasta ilkeämielisyydestä. Toisaalta minun on vaikeata uskoa, että ihminen, joka ei välitä eikä mieti toista, suunnittelisi KOKO elämänsä ja tekemisensä silti toista silmällä pitäen. 

Terv. 144.

Vierailija
180/458 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja tyypillistä sekin, että kysymykset voivat aiheuttaa raivokohtauksen ja "ei kuulu sulle!!!", mutta taas toisen tekemisistä voidaan olla suhteettoman närkästyneitä ja uteliaita.