Mies joka on loukannut niin paljon ettei voi loukata enempää
Miten päästä eroon// yli miehestä joka ensin oli hulluna ja sitten jätti kuin rukkasen? Oltu läheisiä ystäviä ja tää on muuttunut viha-rakkaussuhteeksi.
On loukannut minua tuhansilla eri tavoilla, henkisesti sanomalla kauheita asioita (ihan vaan persoonani haukkumista), varmaan on siis pettänytkin ainakin nyttemmin. Poistanut Facebookissa varmaan sata kertaa. Sanonut haukkumasanoilla, ettei halua olla yhteyksissä vaikka kuitenkin on yhteyksissä. On kuulemma tälläinen myös äidilleen ja siskolleen ja kaikille, jotka eivät tee kuten hän haluaa.
Mä melkein menetin terveyteni viime vuonna tämän ihmisen takia. Itkin joka ainoa päivä. Mun iho muuttui, kasvot muuttui, persoona kutistui.
Hän on persoonallisuudeltaan varmaankin epävarma vihreä tyyppi ja itse olen vahva punainen tyyppi. Kaikki mitä teen/ tein ärsyttää häntä ihan jumalattoman paljon. Minun mielestäni hän tekee myös vääriä asioita: pahimpana rumat puheet, lapsellinen, ei koskaan pyydä anteeksi.
Olen rehellinen: vain hän on loukannut minua. Minä olen surrut, antanut loukata ja kärsinyt tästä. Nyt menee vähän paremmin. Asun eri paikassa kuin hän. Koskaan aiemmin en ole kokenut näin kipeää rakkautta.
Miten pääsen täysin, ja lopullisesti irti loukkaajasta? Minkäänlainen kaveruus ei kai onnistu? Ajatuskin luopua kokonaan, sattuu niin paljon. Ajatuskin tästä nöyryyttämisestä, en halua sitäkään!
Kestän radiohiljaisuutta max 1-2 viikkoa, sitten olen ihan varma että hän kaipaa ja rakastaa minua. Otan yhteyttä, ikävöin, näen unia ja aina, hän loukkaa entistä pahemmin.
Neuvoja! 😓💔🖤
Kommentit (458)
Vierailija kirjoitti:
Entä jos kyse on epätoivoisesta rakkaudesta?
Että mies on varattu, ei jätä lapsiaan?
Tai että mies on epäkypsä, haavoittuva?
Tai että jos mies on introvertti eikä kestä ekstroverttia Ap:ta?
Aina Av-vakiovastaus ”narsisti”
Tässä hyvä kysymys!
Olisin voinut kirjoittaa aloituksen. Tapasin pari vuotta sitten miehen, joka sittemmin muuttui vain loukkaavaksi henkilöksi. Kaikenlaista Facebook-poistoa ja blokkailua ym. on ollut. Itse en suostu blokkaamaan, en alennu sille samalle paskatasolle, joten sitä en voi kenellekään keinona suositella.
Välillä ajattelin minäkin, että kuvittelinkohan kaiken. Keksikö henkilö pitkäkestoisen suunnitelman sillä sekunnilla, kun minut tapasi?
Anteeksipyyntöä en tule ikinä saamaan mistään, vaikka tavallaan ajattelenkin, että tietenkin tulen. Mutta totuus on erilainen. Hänen maailmansa on sellainen, jossa ei pyydellä anteeksi kuin max mekaanisesti ja seksin toivossa.
Minun kohdallani tilanne johti siihen, että hakeuduin ammattiavun puolelle. Nyt etsin terapeuttia. Tavallaan tämäkin tuntuu minusta siltä, että aha, tämäkin vielä eli ensiksi toinen heittää paskaa isot kasat, sen jälkeen _minä_ menen korjattavaksi ja ruotimaan omia huonoja puoliani, kun taas tämä toinen jatkaa elämäänsä. How ironic.
Vierailija kirjoitti:
Olisin voinut kirjoittaa aloituksen. Tapasin pari vuotta sitten miehen, joka sittemmin muuttui vain loukkaavaksi henkilöksi. Kaikenlaista Facebook-poistoa ja blokkailua ym. on ollut. Itse en suostu blokkaamaan, en alennu sille samalle paskatasolle, joten sitä en voi kenellekään keinona suositella.
Välillä ajattelin minäkin, että kuvittelinkohan kaiken. Keksikö henkilö pitkäkestoisen suunnitelman sillä sekunnilla, kun minut tapasi?
Anteeksipyyntöä en tule ikinä saamaan mistään, vaikka tavallaan ajattelenkin, että tietenkin tulen. Mutta totuus on erilainen. Hänen maailmansa on sellainen, jossa ei pyydellä anteeksi kuin max mekaanisesti ja seksin toivossa.
Minun kohdallani tilanne johti siihen, että hakeuduin ammattiavun puolelle. Nyt etsin terapeuttia. Tavallaan tämäkin tuntuu minusta siltä, että aha, tämäkin vielä eli ensiksi toinen heittää paskaa isot kasat, sen jälkeen _minä_ menen korjattavaksi ja ruotimaan omia huonoja puoliani, kun taas tämä toinen jatkaa elämäänsä. How ironic.
Ai niin. Erityisen loukkaavaksi ja nöyryyttäväksi olen itse kokenut sen, että muille ihmisille voidaan makeilla, muiden ihmisten kanssa voidaan olla. Jopa kaverini voivat olla hänen kavereitaan Facebookissa, Instagramissa jne. Kuitenkin kun miettii, että minkä verran nämä muut ovat tehneet hänen hyväkseen mitään, niin osa on tehnyt tasan 0 %. Ratkaisu tuntuu siis kohtuuttomalta ja epäloogiselta.
Tämä kai kuitenkin on osa laajempaa suunnitelmaa eli pyrkimys siihen, että yksinomaan minut kairataan ulos porukoista ja aiheutetaan näin totaalinen nöyryytys, ulkopuolisuus ja monia syyllisyyden ja kelvottomuuden tunteita.
ehdollistat itsesi eroon tyypistä.
Laitat haisevaa kakkaa astiaan ja haistelet sitä kun katsot tyypin kuvaa. Katsot tyypin kuvaa ja sormet kurkkuun, oksennat. Teet tätä kunnes oikeasti tajuat että kyseessä on oksettavan paska tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin. Erityisen loukkaavaksi ja nöyryyttäväksi olen itse kokenut sen, että muille ihmisille voidaan makeilla, muiden ihmisten kanssa voidaan olla. Jopa kaverini voivat olla hänen kavereitaan Facebookissa, Instagramissa jne. Kuitenkin kun miettii, että minkä verran nämä muut ovat tehneet hänen hyväkseen mitään, niin osa on tehnyt tasan 0 %. Ratkaisu tuntuu siis kohtuuttomalta ja epäloogiselta.
Tämä kai kuitenkin on osa laajempaa suunnitelmaa eli pyrkimys siihen, että yksinomaan minut kairataan ulos porukoista ja aiheutetaan näin totaalinen nöyryytys, ulkopuolisuus ja monia syyllisyyden ja kelvottomuuden tunteita.
Kiitos kun kirjoitit. Ap tässä!
Kerro lisää tästä sun kokemuksesta? Mitä sinulle terapeutti sanoi tästä henkilöstä?
Mullakin just näin! Tutustui kanssani tyyppeihin, jotka etäisesti tuntee. He ovat niin kivoja, miehet ja naiset, vain minä olen vääränlainen. Keräilee heitä mm, Faceen. Facessa kaverina vanhojen hoitojensa kanssa, vain minä en ole kaverina, koska minä, minun vika. Minä kyttäämässä hän, hän ei voi rentoutua yms ihmeellisiä selityksiä. Nimenomaan täysiä sepityksiä. Mm. alkanut kaveeraamaan näiden minun tuttujeni kanssa mm majoittunut kun samalla paikkakunnalla, tehnyt jotain bisnestä minun yhteistyökumpppaneideni kanssa. Ikinä ei kiitä, osoita kiitollisuutta. Olen varma että kehuskelee kaikille.
Vaatimukseni ovat kuulemma liian korkeat. (Mitkä vaatimukset, normaali kohtelias käytös)
Jos katson kuvia itsestäni tuolta ajalta, en edes tunnista. Kyyneleet/ itkeminen on tehnyt isot silmärypyt. Koko keho alkoi hajota. Jatkuvasti kipeänä. Se toipuminen jatkuu vielä... Joka päivä tuntuu vieläkin niin pahalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kun kirjoitit. Ap tässä!
Kerro lisää tästä sun kokemuksesta? Mitä sinulle terapeutti sanoi tästä henkilöstä?
Mullakin just näin! Tutustui kanssani tyyppeihin, jotka etäisesti tuntee. He ovat niin kivoja, miehet ja naiset, vain minä olen vääränlainen. Keräilee heitä mm, Faceen. Facessa kaverina vanhojen hoitojensa kanssa, vain minä en ole kaverina, koska minä, minun vika. Minä kyttäämässä hän, hän ei voi rentoutua yms ihmeellisiä selityksiä. Nimenomaan täysiä sepityksiä. Mm. alkanut kaveeraamaan näiden minun tuttujeni kanssa mm majoittunut kun samalla paikkakunnalla, tehnyt jotain bisnestä minun yhteistyökumpppaneideni kanssa. Ikinä ei kiitä, osoita kiitollisuutta. Olen varma että kehuskelee kaikille.
Vaatimukseni ovat kuulemma liian korkeat. (Mitkä vaatimukset, normaali kohtelias käytös)
Jos katson kuvia itsestäni tuolta ajalta, en edes tunnista. Kyyneleet/ itkeminen on tehnyt isot silmärypyt. Koko keho alkoi hajota. Jatkuvasti kipeänä. Se toipuminen jatkuu vielä... Joka päivä tuntuu vieläkin niin pahalle.
Samoin kiitän minä! Samanlaisia kokemuksia. Narsistista sadismia.
Ap jatkaa
Olin....energinen, koulutettu, ehtivä, tyylikäs, siisti, auttavainen etc etc ja hän kylmä, välinpitämätön, nyt tarkemmin ajatellen tyhmä, hidas ja tosi laiska.
Voiko olla; että persoonallisuustyyppimme ovat tosiaan niin erilaiset ja hän koki/ kokee seurassani jotain jatkuvaa alemmuutta?
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa
Olin....energinen, koulutettu, ehtivä, tyylikäs, siisti, auttavainen etc etc ja hän kylmä, välinpitämätön, nyt tarkemmin ajatellen tyhmä, hidas ja tosi laiska.
Voiko olla; että persoonallisuustyyppimme ovat tosiaan niin erilaiset ja hän koki/ kokee seurassani jotain jatkuvaa alemmuutta?
Kuinka kauan aiot jatkaa miehen ongelmien pohtimista tässä ketjussa? Se on täysin toissijainen asia, sinun ei pitäisi tuhlata siihen enää ajatustakaan. Sinun kannaltasi ongelma on se, miksi olet noin pakkomielteisen kiinni ihmisessä, joka on kohdellut sinua kuin p*skaa? Usko nyt, ettei rakastava ja välittävä ihminen toimi kuvailemallasi tavalla. Eikä terve, joten henkilökohtaisesti sitä ei kannata ottaa. Hoida itsesi kuntoon!
129 tämä on osa toipumista. Älä sinä kiellä sitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa
Kuinka kauan aiot jatkaa miehen ongelmien pohtimista tässä ketjussa? Se on täysin toissijainen asia, sinun ei pitäisi tuhlata siihen enää ajatustakaan. Sinun kannaltasi ongelma on se, miksi olet noin pakkomielteisen kiinni ihmisessä, joka on kohdellut sinua kuin p*skaa? Usko nyt, ettei rakastava ja välittävä ihminen toimi kuvailemallasi tavalla. Eikä terve, joten henkilökohtaisesti sitä ei kannata ottaa. Hoida itsesi kuntoon!
Eiköhän se puhuminen/ kokemukset ole hoitamista itseään kuntoon... Vai pitäiskö eristäytyä yksin? Ap puhu! Puhu! Sillä se helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani kokemastasi. Niinkuin siitäkin, mitä ap. on kokenut. Mutta tosiasia se on, että jos ihminen valikoituu tuollaisten häiriintyneiden tyyppien "leikkikaluksi" ja alistuu ja sietää huonoa kohtelua, niin terapian tarve on ilmeinen. Ei sitä pidä minään rangaistuksena ajatella, vaan mahdollisuutena vahvistaa itseään ja tulla vähemmän alttiiksi tuollaiselle tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa
Eiköhän se puhuminen/ kokemukset ole hoitamista itseään kuntoon... Vai pitäiskö eristäytyä yksin? Ap puhu! Puhu! Sillä se helpottaa.
Kyllä ap:n tulisi puhua ensisijaisesti siellä terapiassa ja nimenomaan itsestään, eikä jankuttaa täällä keittiöpsykologeille siitä miehestä. Tämäkin vain tavallaan ruokkii sitä pakkomiellettä, kun jotkut kaatavat lisää vettä myllyyn pitämällä mahdollisena ja myötäilemällä, että "kyllä se saattaa sinua rakastaa", tmsp.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Saa täällä toki asiaa ruotia. Näyttää löytyvän samaa scheissea kokeneita.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaisiko terapeutti suositella sellaisen tyypin pähkäilemistä täällä, joka olisi tarkoitus unohtaa? Tai ap:n ystävät IRL? He eivät varmasti jaksa enää ja ovat toivottavasti yrittäneet saada ap:n ymmärtämään aivan samat asiat kuin fiksuimmat täällä.
Minusta ap:n tunnetilat mahtuvat tänne hyvin❤️
Anna tulla vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaisiko terapeutti suositella sellaisen tyypin pähkäilemistä täällä, joka olisi tarkoitus unohtaa? Tai ap:n ystävät IRL? He eivät varmasti jaksa enää ja ovat toivottavasti yrittäneet saada ap:n ymmärtämään aivan samat asiat kuin fiksuimmat täällä.
Ja aina löytyy sun kaltainen palstapoliisi, joka päättää täällä mitä ja kuka saisi puhua. Perusta joku oma ketju vaikka ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksummat täällä? Eli sinä ja ...pari muuta?
Ylennät itsesi kuten tämä Ap tapauksen mies.
Mistä tiedät kuinka fiksu Ap on? Rakkaudessa loukattu ei kerro fiksuudesta mitään. Sun kommentit kertoi että olet ilkeä ja et osaa tukea.
Ap tässä
Noh, kyllähän paikkakunnan ja sitä myöten työn muuttaminen, apuun hakeutuminen aikamoisia muutoksia ovat olleet. Fiksuja omasta mielestäni.
Minulle olisi tosi tärkeää tässä vaiheessa puhua, paljon paljon helpompi täällä kuin IRL. Sekä kuulla teidän kokemuksia ja myös ymmärtää miksi tämä mies on sellainen kuin on.
Voimia Ap!