Mies joka on loukannut niin paljon ettei voi loukata enempää
Miten päästä eroon// yli miehestä joka ensin oli hulluna ja sitten jätti kuin rukkasen? Oltu läheisiä ystäviä ja tää on muuttunut viha-rakkaussuhteeksi.
On loukannut minua tuhansilla eri tavoilla, henkisesti sanomalla kauheita asioita (ihan vaan persoonani haukkumista), varmaan on siis pettänytkin ainakin nyttemmin. Poistanut Facebookissa varmaan sata kertaa. Sanonut haukkumasanoilla, ettei halua olla yhteyksissä vaikka kuitenkin on yhteyksissä. On kuulemma tälläinen myös äidilleen ja siskolleen ja kaikille, jotka eivät tee kuten hän haluaa.
Mä melkein menetin terveyteni viime vuonna tämän ihmisen takia. Itkin joka ainoa päivä. Mun iho muuttui, kasvot muuttui, persoona kutistui.
Hän on persoonallisuudeltaan varmaankin epävarma vihreä tyyppi ja itse olen vahva punainen tyyppi. Kaikki mitä teen/ tein ärsyttää häntä ihan jumalattoman paljon. Minun mielestäni hän tekee myös vääriä asioita: pahimpana rumat puheet, lapsellinen, ei koskaan pyydä anteeksi.
Olen rehellinen: vain hän on loukannut minua. Minä olen surrut, antanut loukata ja kärsinyt tästä. Nyt menee vähän paremmin. Asun eri paikassa kuin hän. Koskaan aiemmin en ole kokenut näin kipeää rakkautta.
Miten pääsen täysin, ja lopullisesti irti loukkaajasta? Minkäänlainen kaveruus ei kai onnistu? Ajatuskin luopua kokonaan, sattuu niin paljon. Ajatuskin tästä nöyryyttämisestä, en halua sitäkään!
Kestän radiohiljaisuutta max 1-2 viikkoa, sitten olen ihan varma että hän kaipaa ja rakastaa minua. Otan yhteyttä, ikävöin, näen unia ja aina, hän loukkaa entistä pahemmin.
Neuvoja! 😓💔🖤
Kommentit (458)
Eipä hätää ap, kyllä me täällä voimme vielä lisääkin sinua loukata, jos aivan välttämättä niin haluat? Aloituksesi perusteella se ei tule olemaan edes vaikeaa.
Ymmärrät varmasti, ettei tuollainen hylkiö pysty tuntemaan rakkautta? Hänessä ei ole valoa, vain varjoa. Toisten valonsäteitä metsästäessään hän pystyy hetken imitoimaan rakkautta hienosti ulkoisesti, mutta koskaan häneltä et sitä tule saamaan. Kuinka voisitkaa kun hänessä ei sitä ole, eikä hän sitä pysty edes käsittämään?
Pahuus on aina läsnä ihmiskunnassa, me kohtaamme heitä, he satuttavat. On valinta jättää varjo-oliot taakseen.
Voi hyvä ystävä! Olet pahasti koukussa tuohon ihmiseen, mutta hänelle et ole lainkaan tärkeä, tai olet tärkeä vain siinä mielessä, että sinulle voi ladella mitä tahansa loukkauksia ja sinä kaiken kestät. Sillä lailla siis hivelet hänen itsetuntoaan. Hänestä tuntuu oikein hyvältä, kun olet häneen niin takerruksissa.
Mutta mitäpä sinulle tässä kukaan mitään mahtaa? Sinun on vain kuljettava tiesi loppuun.
Kyselit tuolla alkupäässä (en lukenut kaikkia sivuja), miten poistat hänet elämästäsi. Jos todella haluat hänet pois elämästäsi, niin kyllähän sinä tiedät, miten se tehdään. Mutta vaikuttaa ihan kuin et oikein haluaisikaan. Jotenkin elät tästä epärealistisesta ja epätoivoisesta rakkaudesta.
Jokainen viesti, minkä hänelle lähetät ja jokainen hänen viestinsä, mihin vastaat, sitoo sinut hänen paulaansa. Sillä tavalla et itseäsi hänestä loitonna.
En haluaisi tätä sinulle enkä kenellekään, koska olen itse menettänyt 10 vuotta nuoruudestani juuri tällaiseen ja vaikka olen kohtuuhyvin päässyt asioista eroon, ne vaivaavat minua vieläkin aina toisinaan. Miksi annoin tehdä itselleni siten? Häpeän ja vihaan itseäni toisinaan aivan kauheasti. Suostuin vaikka mihin lokaan hänen takiaan, ja minkä vuoksi? En minkään. Ei hän minua rakastanut, hän rakasti vain itseään. Ja tarvitsi minut siihen vahvistamaan tätä itserakkauttaan. Ja piti minut siinä itseensä sidoksissa sillä, että lannisti itsetuntoni ja laittoi minut uskomaan, etten ole yhtään mikään ja kaikessa huono. Hän haukkui minut ihmisten kuullen jopa isov-----seksi hooksi, jonka vuoksi sitten viimein hänestä irti päästyäni en moniin vuosiin uskaltautunut kenenkään miehen kanssa intiimiin toimintaa, kun pelkäsin, että olen todellakin niin epämuodostunut. No sekin osoittautui lopulta kuitenkin vain hänen yhdeksi loukkauksekseen miljoonien joukossa.
Kumpa saisit elämäsi toisille raiteille. Sydämestäni toivon sitä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä hätää ap, kyllä me täällä voimme vielä lisääkin sinua loukata, jos aivan välttämättä niin haluat? Aloituksesi perusteella se ei tule olemaan edes vaikeaa.
????????
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä ystävä! Olet pahasti koukussa tuohon ihmiseen, mutta hänelle et ole lainkaan tärkeä, tai olet tärkeä vain siinä mielessä, että sinulle voi ladella mitä tahansa loukkauksia ja sinä kaiken kestät. Sillä lailla siis hivelet hänen itsetuntoaan. Hänestä tuntuu oikein hyvältä, kun olet häneen niin takerruksissa.
Mutta mitäpä sinulle tässä kukaan mitään mahtaa? Sinun on vain kuljettava tiesi loppuun.
Kyselit tuolla alkupäässä (en lukenut kaikkia sivuja), miten poistat hänet elämästäsi. Jos todella haluat hänet pois elämästäsi, niin kyllähän sinä tiedät, miten se tehdään. Mutta vaikuttaa ihan kuin et oikein haluaisikaan. Jotenkin elät tästä epärealistisesta ja epätoivoisesta rakkaudesta.
Jokainen viesti, minkä hänelle lähetät ja jokainen hänen viestinsä, mihin vastaat, sitoo sinut hänen paulaansa. Sillä tavalla et itseäsi hänestä loitonna.
En haluaisi tätä sinulle enkä kenellekään, koska olen itse menettänyt 10 vuotta nuoruudestani juuri tällaiseen ja vaikka olen kohtuuhyvin päässyt asioista eroon, ne vaivaavat minua vieläkin aina toisinaan. Miksi annoin tehdä itselleni siten? Häpeän ja vihaan itseäni toisinaan aivan kauheasti. Suostuin vaikka mihin lokaan hänen takiaan, ja minkä vuoksi? En minkään. Ei hän minua rakastanut, hän rakasti vain itseään. Ja tarvitsi minut siihen vahvistamaan tätä itserakkauttaan. Ja piti minut siinä itseensä sidoksissa sillä, että lannisti itsetuntoni ja laittoi minut uskomaan, etten ole yhtään mikään ja kaikessa huono. Hän haukkui minut ihmisten kuullen jopa isov-----seksi hooksi, jonka vuoksi sitten viimein hänestä irti päästyäni en moniin vuosiin uskaltautunut kenenkään miehen kanssa intiimiin toimintaa, kun pelkäsin, että olen todellakin niin epämuodostunut. No sekin osoittautui lopulta kuitenkin vain hänen yhdeksi loukkauksekseen miljoonien joukossa.
Kumpa saisit elämäsi toisille raiteille. Sydämestäni toivon sitä.
💗 En ole ollut yhteyksissä. On vain paha olo. Ajattelen tuota, että hänestä tuntuu hyvältä, kun olen takerruksissa.
Teidän sanat ja kokemukset auttaa tosi paljon. Ap
Mulla oli kans tälläinen kokemus, joka ei voinut olla kiva
Niin, unohtui tosiaan mainita mustavalkoisuus. Riidan yhteydessä mies alkaa vaan jossain kohtia hokea " sä olet paha". Siis aikuinen ihminen uskoo että toinen on paha (?) Jos edes puolustautuu hyökkäyksiltä tai kehtaa loukkaantua! Ihan sairasta
t. Nro 201
Vierailija kirjoitti:
Niin, unohtui tosiaan mainita mustavalkoisuus. Riidan yhteydessä mies alkaa vaan jossain kohtia hokea " sä olet paha". Siis aikuinen ihminen uskoo että toinen on paha (?) Jos edes puolustautuu hyökkäyksiltä tai kehtaa loukkaantua! Ihan sairasta
t. Nro 201
Juuri sama! Loukkaantuu/ pikkumainen/ täysin kylmä.
Jos sanon pelkästään mielipiteeni, voi sanoa että olet hullu, häiritset ym
Jos sanon mitään poikkipuolista hänestä että tuo ei ole OK tai oikein, alkoi kauhea syyttely.
Eli vaikka tämä jatkuvalla syötöllä on tehnyt katoamisia; ei vastaa, pettää, heittelee laskettelusauvoja muut rinteen käyttäjät vaarantaen, ivailee minulle FB käytöstä samalla itse siellä viestittää koko ajan, ei ole auttanut kun sairaana, ei edes ilmoita siitä että en auta vaan katoaa, itkettänyt ym ym ym paskaa niin hän kääntää että minussa on joku vika, kuulemma ” liikaa vaatimuksia” ”osoitan hänen vikojaan” jne eli kääntää asiat aivan päälaelleen.
Ap
Tää sattuu niin että kyyneleet tulee silmiin
Tuttua. Olen ollut tällaisen ihmisen kanssa useamman kerran ns. suhteessa. Petti, patologinen valehtelija, empatiakyvytön, päihderiippuvainen, viestittelee jatkuvasti usealle naiselle jne. Viimeisellä kerralla jätti minut taas heti kun löytyi uusi nainen, joka vahvistaa hänen upeuttaan. Minä kun vaan haukuin ja sain hänen olonsa huonoksi. Minä kun siis tiedän mitä hän on ja vaadin rehellisyyttä. Uudet uhrit taas eivät taustoja tiedä joten tottakai haluaa nauttia siitä.
Nyt ei ole useaan viikkoon kuulunut mitään, toivottavasti pysyykin hiljaa. Itse en enää ikinä yhteyttä ota. Vasta neljännellä kerralla opin kunnolla, että hän ei välitä eikä tule koskaan välittämään. En ole koskaan hänelle mitään merkinnyt. Nyt ei enää edes ole jaksanut kauniita sanoja lirkutella, koska on huomannut etten niitä enää ikinä tule uskomaan. Alkoi sitten sen sijaan loukkaamaan verbaalisesti. Muuta kun ei enää pysty tekemään.
Hän siis jätti kun kyllästyi ja löysi uuden uhrin. Itse yritin miljoona kertaa ennen sitä rimpuilla hänestä eroon. Ikävä on, hänen tekonsa ja sanansa ovat loukanneet valtavasti. Kuitenkin ymmärrän, että hänen lähtönsä oli parasta mitä minulle koskaan tapahtui. Kuin lahja.
Tämä otti yhteyttä taas. Alkoi kirjoittamaan jotain tyhjänpäivästä ja kun kerroin että hänen huonosta käytöksestä johtuva stressi on romahduttanut koko immuunijärjestelmäni, hän oli kirjoittanut valtavan litanian paikkaansapitämättömiä valeita ja blokannut taas.
Varmaan 100. kerran näytti että on täysin kykenemätön empatiaan, ymmärtämään tekojensa seuraukset, ja valehtelee. Pakko olla tosi paha tämä häiriö.
Minulla ei mahdollisuutta vastata kun on blokannut ja ei tosiaan ole mitään sanottavaakaan tuohon purkaukseensa.
Ap
Älä enää ikinä vastaa mitään. Ei ole sen arvoista. Kaikki keskustelu noiden kanssa turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Älä enää ikinä vastaa mitään. Ei ole sen arvoista. Kaikki keskustelu noiden kanssa turhaa.
Onko täällä jotain psykologia tai psykiatria kertomaan mistä miehellä tälläinen käytöshäiriö johtuu? Ihan hirveän vaikea käsittää😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä jotain psykologia tai psykiatria kertomaan mistä miehellä tälläinen käytöshäiriö johtuu? Ihan hirveän vaikea käsittää😱
Persoonallisuushäiriö. Ei mikään käytöshäiriö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persoonallisuushäiriö. Ei mikään käytöshäiriö.
Mikä persoonallisuushäiriö kyseessä?
Tää ei mene vaan mun kalloon, mulla on vain ikävä häntä ja paha olo että ei voida puhua 😭😢 Niin että rinnassa, mahassa ym tuntuu.
Sekä paha olo että hän ei ota yhteyttä ja kysy miten voin!
aiemmin hän oikein painotti mulle että hän haluaa olla tekemisissä _vain_ sellaisten ihmisten kanssa jotka rakastavat häntä.
Ap