Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Napsahti 30 000 ylimääräistä tilille. Mitäs sillä voisi tehdä?

Vierailija
06.07.2018 |

Ideoita?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustele? Sijoita johonkin? Pidä säästötilillä pahan päivän varalle? Tai lahjoita mulle 10 000 e, niin maksan velat pois. Vois elää velattomana, ois luksusta. 

Itse varmaan just käyttäsin 10 000 velkojen maksuun, 15 000 e laittasin säästöön. Lopuilla matkustelisin ja ostaisin jotain tarpeellista :). Mutta jos et keksi niille käyttöä, niin pidä ne tilillä ja käytä sitten johonkin joskus jos tarvii. 

Vierailija
42/44 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ehkä vähän Roope Ankka, mut en oo ikinä tajunnut miks pitäis heti käyttää johonkin saamansa rahat? Tykkään ite kattoa miten pankkitilin saldo pikkuhiljaa kasvaa, toki jollain tähtäimellä aina sijoitan ne järkevämmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ehkä vähän Roope Ankka, mut en oo ikinä tajunnut miks pitäis heti käyttää johonkin saamansa rahat? Tykkään ite kattoa miten pankkitilin saldo pikkuhiljaa kasvaa, toki jollain tähtäimellä aina sijoitan ne järkevämmin.

Minä taas en pysty katsomaan rahan makaamista tilillä. Jos tilillä on nelinumeroinen summa yli viikon tulen levottomaksi ja pitää löytää joku koti niillekin rahoille. Nykyään yleensä ulkomailta.

Vierailija
44/44 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjoita Afrikkaan.

Miksi?

Ei mitään hyötyä kellekään. Mieluummin investoi sinne kuten kiinalaiset tekevät.