Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TYÖTTÖMÄT! Joko olette alkaneet säästää marjastimeen, ämpäreihin ja ulkovaatteisiin?

Vierailija
06.07.2018 |

Ja jos ette niin miksi ihmeessä ei? Minä ainakin aion viettää syksyni marjametsässä. Luultavasti saan mukavat lisätulot myymällä ne marjat, ja vaikken saisikaan niin laitan pakkaseen.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustikkaan mennään pieruverkkareissa

Vierailija
2/31 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En tarvitse lisätienestejä. Pappa betalar.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse lisätuloja ja marjat ostan torilta.

Vierailija
4/31 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaapa olla iloa niistä lisähiluista jos ensin on tuhlattava varusteisiin rahaa monta kymppiä.

Vierailija
5/31 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos ette niin miksi ihmeessä ei? Minä ainakin aion viettää syksyni marjametsässä. Luultavasti saan mukavat lisätulot myymällä ne marjat, ja vaikken saisikaan niin laitan pakkaseen.

On tulossa tänne etelään kehno marjavuosi. Olin jo varustautunut. :(

Vierailija
6/31 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustikka eu tiedä missä vermeissä menet, bikineissäkin helteellä onnistuu

Vierailija
7/31 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olemme mutta keräämme itse. Tulee halvemmaksi ja ihan mukavaa kerätä.

Vierailija
8/31 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa TBE-rokotteeseen. :/ Eikä ole autoa, että pääsisi marjapaikkojen lähellekään.

Vierailija
9/31 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumisaappaita mulla ei ole, eikä ämpäreitä. En ehdi tälle sesongille enää säästää, mutta ensivuoteen!

Vierailija
10/31 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit Susanna kyyditä meidät työttömät sinne marjanpoimintareissulle. Teillä Kokoomuksen vatipäillä leikkaa kyllä se että metsässä on mustikoita. Sitäpä ette ole ajatelleet että sinne metsään pitäisi päästä jollain muulla kuin sillä omalla autolla.

Vierailija
11/31 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole työtön mutta kerään mielelläni marjoja ja sieniä pakkaseen.

Vierailija
12/31 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämpäri maksoi 1,70, kerääjä 5,95. Eli kahdeksan Karjalapurkin verran. Voitko luopua?

Vierailija
13/31 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä autoon ja johonkin paikkaan missä säilöä marjoja vielä. Menee jonkun verran vielä aikaa. Varsinkaan kun ihmisten mielestä on väärin jos työttömyysturvasta edes jää jotain säästöön.

Vierailija
14/31 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska punkit ja koska ainoa pakastimeni on jääkaapin pakastelokerikko.

Vierailija
15/31 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varaa kenkiin ja vaatteisiin joten en ole menossa.

Vierailija
16/31 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus ollut työttömänä, nyt en ole. Olen kerännyt marjoja niin paljon kuin jaksan, omaan pakastimeen ja läheisille. En ota läheisiltä mitään maksua, paitsi jos kahvit keittää, se on ok, mutta ei sitäkään tarvitse.

Vierailija
17/31 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kroppa kestä edes omiksi tarpeiksi noukkimista, joten saa jäädä friksevimmille ihmisille ne hommat.

Vierailija
18/31 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

40e ämpärillisestä. Viime vuonna möin 11 ämpärillistä. Kyllä mulle tuollainen summa kelpaa. Keräsin ämpärin per päivä ja nautin luonnosta. Viitsimisestä tässä on vain kyse.

Vierailija
19/31 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lidlistä ostan mustikat, muita marjoja ei tarvita. se on 10 e kg kun muut ruat saa ruoka-avusta niin on varaa työttömänä ostaa mustikoita

Vierailija
20/31 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä mihkää jaksa lähtee,päivät katon telluu,illaks raahaudun lähikapakkaan. Työt- tömyysturvalla on niin turvallista,jos viinalasku kasvaa liikaa,soitan sossuun,niin laittavat tilille. Taksilippuja onneksi on vielä.