Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos haluat, että sinusta pidetään OIKEASTI ja sinun kanssasi halutaan viettää aikaa OIKEASTI

Vierailija
06.07.2018 |

Tässä siis vinkkejä, millä etenkin netin kautta toisen mielenkiinnon saa heräämään.

1. Älä koskaan tyrkytä itseäsi.
2. Kun lupaat tehdä jotain, teet niin. Jos joskus käy niin, että joudut perumaan lupauksesi (hyvästä syystä), ilmoitat siitä toiselle.
3. Ole ystävällinen, mutta älä mielistele.
4. Kehu, kun on kehumisen aihetta, älä liikaa. Keskitä kehut mieluummin toisen käytökseen ja luonteeseen kuin ulkonäköön.
5. Opettele itseironiaa, eli nauramaan itsellesi. Näin sinusta saa terveen itsevarman kuvan. Ihmiset pitävät itsevarmoista ihmisistä.
6. Älä pelkää kettuilla toiselle. Aina voi vähän heittää vitsiä myös toisesta, jolloin näet, onko hän itsevarma ja pystyykö hän myös nauramaan itselleen.
7. Jos toinen haluaa tavata, et tapaa häntä kepein perustein. Et myöskään heti, kun toinen ehdottaa. Anna toisen vähän odottaa.
8. Jos tapaatte, älä yritä mielistellä jotta toinen pitäisi sinusta tai mieti liikaa sitä, mitä toinen ajattelee sinusta. Ole rento oma itsesi, jos vain suinkin pystyt. Jos et pysty olemaan toisen kanssa ollenkaan oma itsesi, hän ei ole sinun tyyppiäsi eikä yhteiselonne tule olemaan jatkossakaan kummallekaan antoisaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä siis vinkkejä, millä etenkin netin kautta toisen mielenkiinnon saa heräämään.

2. Kun lupaat tehdä jotain, teet niin. Jos joskus käy niin, että joudut perumaan lupauksesi (hyvästä syystä), ilmoitat siitä toiselle.

4. Kehu, kun on kehumisen aihetta, älä liikaa. Keskitä kehut mieluummin toisen käytökseen ja luonteeseen kuin ulkonäköön.

5. Opettele itseironiaa, eli nauramaan itsellesi. Näin sinusta saa terveen itsevarman kuvan. Ihmiset pitävät itsevarmoista ihmisistä.

6. Älä pelkää kettuilla toiselle. Aina voi vähän heittää vitsiä myös toisesta, jolloin näet, onko hän itsevarma ja pystyykö hän myös nauramaan itselleen.

7. Jos toinen haluaa tavata, et tapaa häntä kepein perustein. Et myöskään heti, kun toinen ehdottaa. Anna toisen vähän odottaa.

8. Jos tapaatte, älä yritä mielistellä jotta toinen pitäisi sinusta tai mieti liikaa sitä, mitä toinen ajattelee sinusta. Ole rento oma itsesi, jos vain suinkin pystyt. Jos et pysty olemaan toisen kanssa ollenkaan oma itsesi, hän ei ole sinun tyyppiäsi eikä yhteiselonne tule olemaan jatkossakaan kummallekaan antoisaa.

Miksi? Kuinka monta kertaa sen toisen pitää antaa kysyä ennen kuin saa vastata myöntävästi?

Vierailija
2/13 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itse välitä kettuilevista ihmisistä. Yritän vältellä sellaisia. Oli miten vitsillä tahansa heitettyä juttua. Sellainen ei kuulu ystävän käytökseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa raskaalta.

En myöskään laske ystäväksi sellaista jolle haluaisin kettuilla tai kuunnella kettuilua.

Vierailija
4/13 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Kuinka monta kertaa sen toisen pitää antaa kysyä ennen kuin saa vastata myöntävästi?

Koska se kasvattaa toisen mielenkiintoa. Tapaat kun siltä tuntuu, en kuitenkaan suosittele tapaamaan ihan heti ensimmäisen ehdotuksen jälkeen.

ap

ap

Vierailija
5/13 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se kasvattaa toisen mielenkiintoa. Tapaat kun siltä tuntuu, en kuitenkaan suosittele tapaamaan ihan heti ensimmäisen ehdotuksen jälkeen.

ap

ap

Musta tollanen teinimäinen pelailu ja laskelmointi ihmissuhteissa on turnoff ja ainakin mun kohdalla se vaan vähentää mielenkiintoa. En välttämättä enää kysyisi uudestaan.

Vierailija
6/13 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä itse välitä kettuilevista ihmisistä. Yritän vältellä sellaisia. Oli miten vitsillä tahansa heitettyä juttua. Sellainen ei kuulu ystävän käytökseen.

Selvä. Kerroin tässä omista kokemuksistani. Minä olen suorapuheinen ja kettuileva, en ota itseäni enkä muita niin vakavasti ja minusta on hauskaa tehdä pilaa sekä itsestäni että muista, mutta ihmiset pitävät minusta eivätkä suinkaan välttele seuraani, päinvastoin.

ap

Vierailija
7/13 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinien pelejä.

Ei toimi aikuisten maailmassa.

Vierailija
8/13 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvät ohjeet, mutta 6. ja 7. en minäkään tajua. Minulle olisivat turn off.

Vierailija
9/13 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok kettuilla toiselle, mutta huumori on tietty asia erikseen. Tarkoitan siis kevyttä huumoria ilman että toinen ärsyyntyy tai tuntee olonsa nolatuksi tai nöyryytetyksi.

Ja toi että ei tapaa kun toinen pyytää on varmaan joidenkin kanssa toimiva juttu. Jotkut pitävät ihmistä mielenkiintoisempana kun leikkii vaikeasti tavoiteltavaa.. itse en tosin pelaa tuollaisia ja jos se on toiselle turn off että minä olen valmis näkemään tai vastaan aina niin olkoot. 

Vierailija
10/13 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa sä saat nyrkin naamaan jos ''kettuilet'' tai jos olet nainen niin nuuskaräät naamalle. Katsos kun minäkin tykkään vähän kettuilla takaisin.

Vierailija
11/13 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä toimii yhdellä ei toimi toisella.

Olipa taas niin yleistävä kirjoitus että.

Vierailija
12/13 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riitti ihan perus käytöstavat millä sain vaimoni aikoinaan. Siihen en tarvinut listaa ja erillisiä ohjeita. Riitti kun näytin hänelle, että haluan juuri hänet. Ja näytän edelleen ja pidän hyvää huolta. Hän tietää sen että on mun kanssa on hyvä olla muuten olisin mennyt vaihtoon ajat sitten. En pidä vaimoani itsestään selvyytenä, koska pidän häntä tasavertaisena ihmisenä ja hänen mielipiteensä on yhtä tärkeitä kuin minun mielipiteet. Luulen että siksi olemme olleetkin 18 vuotta yhdessä.

Vierailija
13/13 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää ohjeet on oikeasti aika hyviä. Osa niistä toimii kuitenkin vain tietynlaisella ihmisellä. Avainasia on, että kaverin seura antaa enemmän kuin ottaa. Mutta ei kannata "antaa" sellaiseen alistuvaan tyyliin, että kaikki käy.