Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulinkin raskaaksi, hylkäänkö jatko-opinnot?

Vierailija
06.07.2018 |

Hei, minun suunnitelma oli tehdä lomalla jatko-opintosuunnitelma yliopistolle, mutta kävikin ihana yllätys, odotan esikoistani! Olen n.30v.

Lokakuun lopussa pitäisi suunnitelma palauttaa ja helmikuussa 2019 on laskettuaika. Tokihan voi tulla vielä esim.keskenmeno jne. Tulevaa ei voi tietää.

Mikä on teidän kokemus, jaksaako jatko-opintoja tehdä vauva-arjessa? Stressaako ne vain turhaan taustalla, vai oisko realistista opiskella ja hoitaa, pitäiskö ensin tehdä lapset, kaksi haluttais ja oon tosiaan n. kolmekymppinen.

Vaikuttaako jatko-opintojen edistäminen äitiysrahaan/tukeen? Miehellä vakityö.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennan vielä että kyse on tohtorin väitöksestä.

Vierailija
2/6 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan ilmoittaa yliopistolle lykkääväsi opiskelupaikan vastaanottoa ja jatkaa opiskelua sitten kun lapsi on vähän isompi. Ei sitä paikkaa pois kannata antaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee se suunnitelma ja katsot sitten tilanteen äitiysloman jälkeen. Etukäteen ei voi tietää, riippuu niin monesta asiasta. Itse palasin jatkamaan kesken olevaa väikkäriä, kun lapsi oli vuoden vanha. Olihan se raskasta huonosti nukkuvan lapsen kanssa, mutta onnistui kuitenkin.

Vierailija
4/6 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni teki 2 pienen lapsen kanssa, toinen vauva ja toinen taapero.

Vierailija
5/6 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet abortin ja jatkat opiskelua, kuten jokainen järkevä nainen tekisi.

Vierailija
6/6 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meeri töihin ja alat tienaamaan hilloa. Jatko-opiskelut on luusereille jotka eivät saa oikeata duunia opiskelujen jälkeen.