Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä tilanteessa nainen saa jättää perheensä?

Vierailija
05.07.2018 |

Yleensä se on mies joka lähtee. Mutta entä jos nainen lähtee? Milloin on ok vain lähteä ja jättää mies ja lapset? En osaa enää olla vaimo ja äiti. Tuntuu että näyttelen joka päivä. Olen täysin hukassa ja kadottanut itseni. Rakastan lapsiani yli kaiken mutta tuntuu että heidän olisi parempi ilman minua.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuollainen itsekkyys ja itsesäälissä rypeminen heti alkuunsa. Ryhdistäydy ja ala ottamaan vastuuta lapsistasi, kuten äidin kuuluu. Hae itsellesi apua vaikka lääkäristä. Tai jatka vaikka sitä näyttelyä. Lapset tarvitsevat äitiään.

Vierailija
2/10 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämä on näyttelemistä. Olet saanut hienon roolin, vaikka se ei helppo olekaan. Opettele elämään roolissasi omalla tavallasi. ❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta tuollainen itsekkyys ja itsesäälissä rypeminen heti alkuunsa. Ryhdistäydy ja ala ottamaan vastuuta lapsistasi, kuten äidin kuuluu. Hae itsellesi apua vaikka lääkäristä. Tai jatka vaikka sitä näyttelyä. Lapset tarvitsevat äitiään.

Tuntuu vain, että olen ainoa tässä perheessä, joka yrittää jotakin. Suoraan sanottuna, lapseni ovat tylsiä.

Ap

Vierailija
4/10 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala tilanne. Äitiys on suurin vietti tässä masilmassa. Mikä sekoitti sen?? Olen aidosti huolissani!!

Vierailija
5/10 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on pitkälti sellaisia kuin vanhempansa. Olet tylsä.

Vierailija
6/10 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on väkivaltainen, henkisesti tai fyysisesti. Muista syistä ei saa jättää, koska olet jo vaimo eli naimisissa eli lupasit alttarilla jotain..

Vierailija
7/10 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhempani ovat jättäneet minut. Olin päättänyt etten ikinä hylkäisi omia lapsiani. Mutta olen niin rikkinäinen että pelkään rikkovani omat lapseni jäämällä.

Ap

Vierailija
8/10 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minullakin joskus on päiviä, kun toivon etten olisi lasta tehnyt, mutta se on elämässäni hävettävin asia, että edes mietin tuollaista, jopa synkimmällä hetkelläni. Joskus tämä vain on niin raskasta, mutta silti palkitsevaa. Onneksi näitä päiviä ei tule kuin aivan harvakseltaan.

Lisäksi, lapsesi eivät ole pyytäneet saada syntyä, sinä olet tehnyt päätöksen, kanna vastuusi äläkä ole itsekäs. Puhu perheesi kanssa ongelmistanne, äläkä käytä argumenttia "mutkun miehetkin vaan voi lähteä". Mitä sitten? Ne jotka hylkäävät perheensä kokonaan ja ilman kunnon syitä, ovat selkärangattomia nuljaskoja, jotka eivät ansaitse olla vanhempia.

Vierailija
9/10 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkäät satuttavasi lapsiasi jäämällä, korjaa asiat jonka takia pelkäät sitä. On minullakin ollut raskas elämä vanhempieni takia ja heidät olen jättänyt taakseni täysin, oireilen vieläkin silti heidän tekojensa takia, mutten todellakaan kaada sitä lapseni niskaan. Pidän ne asiat itselläni ja käsittelen niitä. Tiedostan milloin käytökseni johtuu lapsuudestani, joten osaan käyttäytyä normaalisti lapseni kanssa ja käyttäytyä "huonosti" yksinäni ja käsittelen asioitani, ilman lasta.

Vierailija
10/10 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi jättää perheensä ihan samalla tavalla kuin miehetkin. Ja myös tekevät. Tunnen perheen jonka äiti jätti, kun lapsia oli kolme. Nuorin oli 1 -vuotias poika. Isä ei selvinnyt yksin lasten kanssa, joten poika sijoitettiin jonnekin. Lopulta isä meni uudelleen naimisiin ja otti pojan takaisin kotiin. Äiti ei pitänyt mitään yhteyttä, eikä halunnut tavata, kun poika aikuisena löysi hänet Ruotsista. Poika pelkäsi hylkäämistä koko elämänsä ja teki itsemurhan kolmikymppisenä.