pyöräilykypärä
Mitä mieltä olette pyöräilykypärän käytöstä?
Lapset vai myös aikuiset käytätvät?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Oma valinta aikuisilla kumpi ottaa sen päähän osuvan iskun kaatuessa, tai jopa halkeaman. Kypärä vai oma pää?. Ei pitäisi olla vaikea valinta kenellekään. Lapsille ei pidä antaa edes vaihtoehtoa kypärän käytölle.
niinpä, kaikille kypärät
Oon teini ja käytän kypärää.. Ei sillä, että kukaa mun kavereista käyttäis. Yks satunnaisesti, jos on mun kanssa, mut jos liikkuu yksin tai seurassa on joku joka ei käytä, kypärä ei yhtäkkiä olekaan päässä. Eli käytännössä oon ainoa mun kaveripiiristä tai lähes koko koulusta.
Kun pyörällä ajetaan 30-45kmh pyörätiellä ja maantiellä niin kypärä on pakollinen. Mielelläni pidän!
Kaveri meni etuakselin ympäri pää edellä asfalttiin. Kypärä pelasti.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käyttää myös aikuiset.
Mihin ne aikuiset kannattaa käyttää?
Vierailija kirjoitti:
auts, se varmasti sattui, olitko mukana?
Vierailija kirjoitti:
Oon teini ja käytän kypärää.. Ei sillä, että kukaa mun kavereista käyttäis. Yks satunnaisesti, jos on mun kanssa, mut jos liikkuu yksin tai seurassa on joku joka ei käytä, kypärä ei yhtäkkiä olekaan päässä. Eli käytännössä oon ainoa mun kaveripiiristä tai lähes koko koulusta.
hyvä sinä, olet rohkea, jatkaa vaan niin
Vierailija kirjoitti:
Auts, onneksi oli kypärä, menikö se rikki?
Tottakai kypärä niin lapsille kuin aikuisille.
Oma valinta aikuisilla kumpi ottaa sen päähän osuvan iskun kaatuessa, tai jopa halkeaman. Kypärä vai oma pää?. Ei pitäisi olla vaikea valinta kenellekään. Lapsille ei pidä antaa edes vaihtoehtoa kypärän käytölle.